Gå til innhold

Mine tanker og opplevelser!


kipa81

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg sette innlegg jeg har under "mine innlegg"?? Har en del fra forum der jeg bare har svart kort en gang i tida, og gidder ikke ha de der lenger!! KAn man fjerne dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dere planlegger vel å bli brunere enn meg dere ja :ler: Om du ikke blir det før jeg kommer hjem, blir du det garantert i løpet av sommeren uansett da :grine:

Så koselig med bursdagsfest da, jeg vil også i bursdagsfest...vi kan jo ta en liten en her når jeg kommer hjem vi :ler:

Må lese litt vettu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere planlegger vel å bli brunere enn meg dere ja :ler:  Om du ikke blir det før jeg kommer hjem, blir du det garantert i løpet av sommeren uansett da :grine:

Jeg tror min tid som den bruneste er over, desverre, du kan få min plass!! Ikke så lett og legge seg flat i sola i mange timer nå som man har en liten turbo med seg!!!

Så koselig med bursdagsfest da, jeg vil også i bursdagsfest...vi kan jo ta en liten en her når jeg kommer hjem vi :ler:

Ja, jeg er lett med på en fest til ja! Dumt du ikke er hjemme den 18., eller så kunne du kommet i selskap med grilling og kake på Hvaler. Pappa har tydeligvis klikka, og kjøpt seg Mercedes utgaven av en grill, grillen over alle griller tydeligvis, kosta liksom bare 7000 kr. HAdde jeg aldri giddet!!! Synes det skal smake litt kull jeg....

Må lese litt vettu :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde jo vært skikkelig kost da, men jeg får heller ta meg en liten fest på Mallorca i stedet jeg da :ler: så får vi kose oss med litt gele og sånt når jeg er tilbake!

7000kr for en grill?? Hjelpes :overrasket: Vi kjøpte en til mora og faren til E og den kosta 3000, jeg synes egentlig det var litt dyrt også jeg da. Men kullgriller er det beste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde jo vært skikkelig kost da, men jeg får heller ta meg en liten fest på Mallorca i stedet jeg da :ler:  så får vi kose oss med litt gele og sånt når jeg er tilbake!

7000kr for en grill?? Hjelpes :overrasket:  Vi kjøpte en til mora og faren til E og den kosta 3000, jeg synes egentlig det var litt dyrt også jeg da. Men kullgriller er det beste :ler:

Ja, synes de til 99 kr fra Rimi er greie jeg:) Eller engangsgriller!!! Men men, de får kjøre på! Har vel ikke så mye å bruke penger på lenger, nå som søster og jeg klarer oss tilnærmet selv!! KAn aldri tenkte med at pølsene blir noe bedre på den grillen nei! Men det får vi teste ut senere i sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei synes jo det skal være litt kull på de pølsene jeg da, det er litt sjarm det ;)

Vi får teste den ut i løpet av sommeren og gi den en karakter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok ikke fjerne noe fra mine innlegg! eneste er at du kan sile ut slik at du kun ser dagbok eller diskusjoner om gangen...

Jeg har kosa meg ute idag jeg!! Fått litt farge og ;)

Nå skal vi se dvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt 1 års dag her hjemme! Veldig koselig, vi var 13 gjester tilsammen! Pølser, fotballbane-sjokoladekake, stor bløtkake med 1 lys og selvfølgelig gelé!!! Lillegutt spiste alt han kom over :)

Han fikk masse fint, og spesielt mye plagsomme leker for oss foreldre :)

- munnspill

- leke til å trekke etter seg når han går

- bok

- klær

- penger

- traktor med bonde og dyr

- tøff liten band t- shirt med logoen til et band som en kamerat av A. spiller i. De skal gi ut cd og spille inn video nå, så L. måtte jo få en liten fan- tskjorte han også! Trykt opp spesielt til L., skikkelig kul!!

Skal kjøpr bilsete og redningsvest for penger. Vi må ha nytt sete allikevel, og så trenger han en vest til i sommer!

Like greit å bruke pengene til nyttige ting så lenge han ikke skjønner noe!

Fikk forresten C på siste eksamen, hadde håpet på en B, men men. Snittet var dårligere enn D. Det var fire som tok den eksamen, og det var liksom to D og en E i tillegg til min C, så jeg er jo egentlig fornøyd allikevel, snittet var så lavt!

Håper Lucky-jenta koser seg i varmen i syden og at iss-jenta koser seg hjemme i deilig vær!! Gleder meg til å være litt sammen med dere i sommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg masse i deilig vær! Hver dag jeg har sittet ute på plassen har jeg tenkt på alle de årene jeg nøyaktig på dette tidspunktet har sittet og lest på eksamen.. Så at JEG sitter og nyyyyyter varmen i bikini og med god bok et nesten for godt til å være sant!

:ler: Leker som m&p må posjonere bruken av ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg koser meg pà Mallorca :ler: Utrolig deilig à slappe av og bare nyte dagene.

Tenk i morra har du vaert mamma i 1àr!! Det har gàtt utrolig fort, og du er veldig flink :klem:

Gleder meg til à se deg nàr jeg kommer hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe i dagboka mi! Kom hjem fra Hvaler på søndag, og i går mandag var vi hele dagen ute hos mammaen til A. Deilig da, men litt stress også. Hun hadde besøk av tre av mine nevøer :) Søsteren til A. sine gutter. Tvillinger på 9 år og en gutt på 8 år. Begge tvillingene har ADHD, så det kan jo være litt slitsomt til tider, men de var veldig kose gutter da!! Så opptatt av lillegutt, lærte han masse pøbelstreker!

I dag har vi vært hele den samme gjengen på akvariet her i Bergen. Deilig vær og det var kjempegøy å se alle seler, pingviner og masse annet ute i solen. Måtte selvfølgelig være med guttene en tur på Mac D. i varmen. Ikke akkurat det beste stedet å spise i varmen, men men.. Det må vel til når det gjelder gutter i den alderen!

Nå sitter A. og venter på semifinalen. Skal snart lage nachoes, gleder meg! Har sittet litt på verandaen og lest, er så deilig ute!! NEsten for varmt om dagene, men nå på kvelden går det an å sitte i solen!!

I dag har jeg montert det nye, lille skrivebordet mitt! Ser sånn gammelt og hvitt ut! SKikkelig nydelig. VAr salg på Ellos faktisk, og vi slo til! Angrer ikke. Perfekt til dataen og litt annet stæsj, og så var det så koselig at det ikke gjør noe å ha det i stuen, har nemlig ikke akkurat masse kontorplass!! (Sikler på det store kontoret til Lucky, det er jo nesten på str med min leilighet..........!!!) :)

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink=

Her er skrivebordet. Var på salg til 800 kr, så da slo jeg til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordet var fint det da! :tommelsmil: Deilig men en liten pult til det.. Hvor skal den stå i leiligheten da?? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig koselig pult da, kan tenke meg den passer inn i stua di ja, særlig med den nye sofabenken fin også da :)

Var nok litt kaotisk med de guttene kan jeg tenke meg, unger på den alderen er jo kaotiske og når de har adhd hjelper sikkert ikke det så mye heller tenker jeg :ler:

Sikler på kontoret mitt ja...litt stort etter min smak da, men blir nok fyllt opp med div etterhvert kan jeg tenke meg...og sikkert deilig å sette seg der i fred og ro etterhvert når vi får barn og sånt.. :ler:

Når er taket på huset tett, så jeg har kjøpt akevitt og skal bake en ostekake nå, så da får jeg håpe vi får et tre på taket og ikke en filledukke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en liten tur for oppdateringer her og der! Men iss klarer jeg ikke å følge med på. Sidene flyr jo bare fremover!! :)

I dag har det vært varmt her i Bergen, men ikke sol. HAr vært overskyet og veldig lummert! Tror det er meldt drittvær fremover, kjedelig, men jeg satser på finvær på Hvaler om en uke!

Var ute på noen utepils med et par venninner i går, det er så herlig å sitte i kortermet til langt på natt!! Deilig!! I dag slapper jeg bare av her hjemme. Har lest ut en bok:

"Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd: Veldig bra bok, en utrolig fin historie! (Kanskje jeg fårlurt deg til å kjøpe den også, iss? :)

I morgen drar A. og kommer tilbake søndag kveld, så lillegutt og jeg er alene i helgen :( HAn skal på tur med en av brukerne han jobber med. Hyttetur med fisking og grilling, høres ut som en koselig jobbehelg!

Ha en fin kveld, alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har skrevet noe i dagboken min!!! :) Men har jo snakket litt med snuppene (lucky og iss) på msn da, så jeg har jo fått med meg det meste!

I dag har vi kost oss i det fine været! Var egentlig meldt litt dårlig i dag, men det ble tydeligvis bra!! A. begynte på jobb kl 15, men vi trillet en tur og spiste lunsj i byen før han dro! Koselig! Etter middag gikk lillegutt og jeg på lekeplassen og gravde litt i sandkassen. Han synes det er stas med husker, sand og lekehus, og det er endel fine lekeplasser omkring her, så det er bra! Må liksom komme seg litt ut npr man ikke har hage!

Bare halvannen uke til vi kommer hjem nå! Gleder meg til å dra i bryllup! Kommer hjem lørdag 12.

I kveld har jeg slappet av alene! A. er i 27 års dag til en kamerat. Et par pils i byen!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du igjen jo snuppa! Morro å grave ja, tenk at det kan være så facinerende. Men bra du utnytter andre muligheter når du har en ikke-eksisterende hage :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!! I dag er det fortsatt strålende vær her!! Har hatt bra vær i hele sommer jeg, tror jeg! Har vært på Østlandet i de ukene det har vært dårlig her, så jeg har vært heldig! I går hadde A. fri, og han ville på guttetur med lillegutt, så de gikk hele veien opp til Fløyen med bæremeis! Jeg lå i parken i solen i flere timer, bare leste og koste meg! Lenge siden!!! :)

I ettermiddag har jeg og lillegutt vært på lekeplassen igjen!! Jeg fikk begge øya full av sand, hovna opp og ble "blind" i ti minuttter på ene øyet!! Kaos!! Liksom jeg som skader meg på lekeplassen, ikke lillegutt!!!! Sånn skjer :) hihi

EN uke til vi reiser hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...