Gå til innhold

Mine tanker og opplevelser!


kipa81

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har jeg endelig blitt påvirket til å lage dagbok (eller tvingt om du vil) av en venninne! Er ikke sikkert at jeg blir blant de mest flittige brukerne, men synes dette er en fin måte å holde kontakt med venner hjemme på Østlandet. Befinner meg nemlig i Bergen, her jeg bor sammen med kjæreste og barn (en liten gutt på 8 mnd).

Jeg trives godt i byen, selv om jeg savner familie og venner hjemmefra!!

Synes det har vært koselig å kunne følge med på livene til mine venninner gjennom Kvinneguiden!

Ellers litt om meg:

Studerer litteratur, og har fødselpermisjon fra en deltidsstilling i en gave- og interiørbutikk. Fikk en liten gutt i juni, og koser meg hjemme med han, mens jeg prøver å avslutte studier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:

Der er du igang og jo!! Dette blir bra skal du se! Nå kan vi følge med på deg og, og ikke bare du som sniker hos oss..

Men det er på sin plass med en advarsel, man blir avhengig av kg.. Men det har du vel skjønt :ler:

Skal bli morro å følge med på livet ditt!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Ryktene går fort...jeg har også fått meg dagbok i dag :ironi:

Ha en fortsatt fin kveld snuppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her er enda en utflytta østfolding ;) Velkommen til KG!

Jeg får hilse pent da :vinke:

Jeg har gått på skole med ISS og søndagsengel? !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå skal jeg skjrpe meg med dagbokskrivingen. Er stadig inne og leser andres bøker, spesielt til de to snuppene mine: iss og lucky117. Morro å følge med på dere, så nå skal jeg begynne å skrive litt jeg også, så dere kan lese hva jeg driver med om dagen!! Til helgen får eg besøk av iss og lucky117, det blir kjempebra!!! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Du kan tro vi gleder oss vi og!!! Jeg må bare få bort feberen, og få en antibiotikakur mot urinveisinfeksjonen jeg sitter og hopper for...

:tommel: Da er jeg klar!!!!!

Går det bra med godgutten for tiden da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go-gutten har det bare bra, bortsett fra 6 tenner som er på vei, en kul i panna og et lite kutt over øyet! Nå kan man ikke snu seg bort 1 sekund engang, uten at det skjer en liten ulykke! Men han blir i hvertfall tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Bra han blir herda da!! Tror ikke det er den første ungen som har plasterlapper både her og der!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

gått hjem fra jobb i dag med feber og slækk :sur: Skal prøve å sove mest mulig i kveld så jeg blir bra til i morra. Jeg SKAL til Bergen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

gått hjem fra jobb i dag med feber og slækk :sur:  Skal prøve å sove mest mulig i kveld så jeg blir bra til i morra. Jeg SKAL til Bergen :sur:

Æsj, så kjedelig!!! Vi får bare krysse fingrene!!! Det er jo et par dager igjen å bli frisk på da!!! Dere må jo komme!!!! God bedring i hvertfall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, vi kommer! Uansett! Vi skal til bergen!

:syk:

Ja, dere kan bare våge å bli hjemme. Dere har jo morgendagen til å komme dere litt på da, og så kan vi jo bare slappe av her på fredag. Men til lørdag skal dere være i farta, har nemlig tenkt at vi skal på byen! Det er lenge siden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!! Formen virker bedre i dag så det er bra :hoppe:

Så nå skal jeg prøve å få pakka litt til erik, meg og lulu :ler: Erik skal til Amsterdam og lulu skal til iren :ler:

Gleder meg masse til å se dere igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei snuppa!! Formen virker bedre i dag så det er bra :hoppe:

Så nå skal jeg prøve å få pakka litt til erik, meg og lulu :ler:  Erik skal til Amsterdam og lulu skal til iren :ler:

Gleder meg masse til å se dere igjen :klem:

Det er flot å høre! Er på vei til skolen nå jeg, men jeg er hjemme i ettermiddag hvis det skulle være noe!! Du får pakke for de to "barna" dine du:) go slappe av videre, så du blir frisk!!! Klem og kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir nok å pakke :ler: Iren gleder seg til å ha lulu på besøk da...helt i hundre...tror ho gleder seg til å bli mormor en gang ja :ler:

Ha det fint på skolen så sees vi faktisk i morra tidlig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hat besøk av lucky117 og iss i et par dager! Veldig koselig med besøk her i Bergen!! Litt synd dere fikk forsinkelser og kaos på vei hjem, men men.....:) Det var i hvertfall veldig hyggelig å ha dere her, dere er hjertelig velkommen tilbake en annen gang!! Vi sees jo om en ukes tid igjen, det er hyggelig!! Glad i dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...