Gå til innhold

Mine tanker og opplevelser!


kipa81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:danse:

:klappe:

Grattis med 4 sider og ganske godt kjent!!!! :ler:

Ja jeg ber aldri folk på middag hit når det ikke går an å sitte i spisesstua engang :forvirret: Men nå skal det bli andre boller! Åh! gleder meg til i mårra kveld!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne jeg!

Nybegynner................1

Ganske godt kjent.....60

Meget godt kjent..... 200

Erfaren bruker.........300

Superaktiv bruker....600

Avhengig...............3000

Leieboer................6000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne jeg!

Nybegynner................1

Ganske godt kjent.....60

Meget godt kjent..... 200

Erfaren bruker.........300

Superaktiv bruker....600

Avhengig...............3000

Leieboer................6000

Der var den jeg. Mente å ha sett den et sted men fant ikke tilbake dit :ler:

Grattis med 4sider da og ganske godt kjent, begynner å komme deg nå :ler:

Deilig med en avslappende helg da! Takk for det vakre bilde av L. FFK er riktig lag ja :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne jeg!

Nybegynner................1

Ganske godt kjent.....60

Meget godt kjent..... 200

Erfaren bruker.........300

Superaktiv bruker....600

Avhengig...............3000

Leieboer................6000

Der ja! Der har jeg noe å jobbe mot! Iss: Du blir vel leieboer om ikke så lenge du, sånn som du holder på!

Æsj, i dag gikk det dritt med FFK, og jeg som hadde på meg både sokker og skjerf! Jeg får prøve uten til helgen!!

Nå har jeg 4500 ord på oppgaven min, bare ca 500 ord igjen!!!!!!! Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 ord er jo gjort i en fei!! :hoppe:

Blir mange innlegg når jeg er innom mange dagbøker OG skal synse og mene i fourmet!

:sur: gikk ikke helt veien for laget idag, selv om du hadde utstyrt deg med riktig rekvisitta! Bedre lykke neste gang!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du bildene av spisestua på mail eller???

Bra?? Bare sitter her jeg nå, og passer på at ingen skal ta den fra meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa :klem:

Dumt med FFK ja, men får satse på atde kommer sterkere tilbake da. Bra du heier på laget der du sitter i Bergen da!

Blir lite kg på meg om dagen ja, bare ute å murer jeg, men det er jo skikkelig moro da :ler:

Må suse litt gjennom her før jeg hopper i køya

Ha det kost :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lenge siden jeg har skrevt noe nå... Har vært litt opptatt de siste dagene.

Lucky117: Fikk så koselig mail av Iren her om dagen, hun trodde de kunne ordne noe for meg i sommer, så det var bra!

Iss: Lykke til med "besøket". Leste at du skulle være avlastning en uke. Det var flott gjort av deg da! Håper dere får en fin uke. Det blir jo litt koselig for deg med litt selskap også da! Håper i hvertfall det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lenge siden jeg har skrevt noe nå... Har vært litt opptatt de siste dagene.

Lucky117: Fikk så koselig mail av Iren her om dagen, hun trodde de kunne ordne noe for meg i sommer, så det var bra!

Ja ho pep da vet du, og sa det var veldig bra om det var i august du skulle komme. Ijuli er det jo nesten bare ferie der, så da er det jo ikke så moro for deg å være der heller lixom.

Koselig å se at du er innom boka di også da :ler: Er ikke så mye jeg har tid til selv da, men prøver så godt jeg kan

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på dere! LEnge siden jeg har skrevt noe nå, har liksom ikke hatt tid til å sette meg ned de siste dagene! Lørdag var vi i konfirmasjon til en nevø av A. Veldig hyggelig! Lillegutt var selvføgelig midtpunkt i den lille bunaden sin!! Selv kjenner jeg at det begynner å bli litt dårlig plass i stakken (har ikke lagt den ut siden konfirmasjonen liksom), så jeg tror det er på tide å levere den en tur til Husfliden så de kan gi meg noen ekstra cm :)

I går var det kjempefint vær her i Bergen, så vi var ute på tur, L. A og jeg! Var langt oppe i fjellet, med vogn, bæremeis, termos og niste. Kjempedigg, og lillegutt var i storform. HAn elsker å sitte i bæremeisen, sitter og hyler av fryd hele veien!!

Snakket nettopp med Lucky117, koselig!! Hun var på vei til advokaten, så nå går det fort fremover med huset hennes!

Gleder meg til å se neste gang jeg kommer hjem!

PS. Alle som vil komme i form til sommeren (med tanke på magen). Jeg forelsket meg i en treningsmaskin da jeg trente på et studio her i Bergen for 2 år siden. Den tok kjempebra på magen, bedre enn vanlig situps, og du får ikke vondt i nakken i hele tatt. DU klarer mange situps på rad!! FAnt den plutselig på Ellos for bare 199,-, og i dag kom den hjem til meg!! HAr tatt 100 situps i dag, og den er fortsatt å anbefalde. Jane og jeg merket god forskjell da vi hadde trent med den over en periode! Og er det flere som tenker som meg, så er jo magen det viktigste!!!!!!!!!!!!!!

Link: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Ser at ingen har vært innom boka mi, fornærmet :(

Lucky117: Du er tilgitt, siden du faktisk har et hus å bygge

Iss: Du er ikke tilgitt. Ser du har vært masse inne på KG, men bare ikke på min dagbok ......:( .....Håper alt går bra med dere der hjemme, og at den lille jenta er snill mot deg!

Fikk beøsk av mamma på onsdag og hun skal være til søndag. I dag skal vi på Ikea og titte litt. SKal kjøpe et uteteppe, krukker, blomster, verandakasse og litt sånn til varandaen. Det skal bli deilig! Vi var ute i hele går, var 24 grader her midt på dagen!!!

Like fint hjemme har jeg sett! Synd jeg må lese på eksamen om dagen!

Skulle ønsker jeg hadde fri!!

Har heldigvis fått lest endel mens mamma har vært her, og har blitt ferdig med oppgaven min, bare litt småplukk igjen!!

KLem og kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Nå fikk jeg satt meg ned for å skrive til snuppa mi!!! Har svinsa rundt på måfå denne uka.. Å være småbarnsmor tar på vettu!! :ler:

Håper du tilgir meg nå da!!

Her er det bare nyyyyyydelig vær!!! blå himmel og over 20 grader!! Sommer sol og samba! :danse:

Uka med tulla har gått fort, og idag skal hun hjem! Men trolig fortsetter vi å ha henne videre.. Kan ikke si noe pga taushetsplikten vettu ;) Men vi har kosa oss masse!!!

Tror jeg aldri har sett deg i bunad :klø: Du pleier jo å ha på deg boden-klær på 17. mai!!

Den mage-tingen har de på family også!! Men jeg klarer ikke bruke den fordi jeg får så vondt i ryggen.. Aner ikke hvorfor, men har mått sluttet med situps. Får finne meg en maskin isteden! Ikke blitt trening på ett par uker, først var jeg syk, så har jeg jo hatt denne tulla her.. Men får skjerpe meg til uka altså!!!

Snart er du vel ferdig med eksamen og oppgaver!! Og så kan du nyte været og fri!! Deilig med mamma hjelp!! Og for L å se bestemor!! Han er jo en liten storsjarmør ;) Gleder meg til å se han igjen i sommer!!!

Nå må jeg løpe etter tulla!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...