Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Man Vs Bee. Synes den hadde en fin slutt. Men den kunne nok heller vært en film enn å være en serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første episoder av "Ka Me Gjær På I Skuggane" :hoppe: 

Edith : dvs. første av siste sesong... 

2xEdit :  "Bill Burr - Live @ Red Rocks" Ganske artig den også :Nikke:

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fane oppe nå med Vanity Fair (1998). Ellers har jeg begynt å se Billy the Kid på Viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (På 13.7.2022 den 18.02):

Man Vs Bee. Synes den hadde en fin slutt. Men den kunne nok heller vært en film enn å være en serie.

Enig. Vi så den i går og lurte på hvorfor i alle dager den gikk som korte episoder og ikke som film

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat begynt på Offshore. Ikke sett siden den gikk på NRK, på nittitallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fru Alving skrev (På 12.7.2022 den 1.03):

Jeg elsker Americans. Skjønner ikke at den ikke har fått mer oppmerksomhet her i landet!?

Jeg var tenåring på den tiden så den er jo mimrefabrikk også for meg, men herregud  så bra skuespillere og så spennende å se begge sider av den kalde krigen. Det er lett å få sympati med russerne også og Martha da, hun er jo bare så naiv og troskyldig. 
Jeg har sett alle episodene flere ganger og serien finnes og på Viaplay.

Takk for tips! Jeg har vurdert denne tidligere, men så har det bare aldri blitt. Det er flere andre høykvalitetsserier som av en eller annen grunn aldri slo an helt i Norge. The Good Wife er et annet eksempel - den fikk jeg aldri engang med meg gikk på TV. Dårlig norsk oversettelse av navnet («Brutte løfter», tror jeg), dårlig sendetid og lite markedsføring? 
Jeg ser Becoming Elizabeth nå. Litt over the top, men underholdende. Jeg trodde de hadde smurt på ganske tjukt (ALT fikk liksom verst mulige løsning HELE tiden), men jeg leste litt om historien bak i går, og sannelig ser det ut som om det meste faktisk er reelt basert på en sann historie. Hjelpes. 

Anonymkode: ad496...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babylon Berlin sesong 3

Siste uka med ferie og ute er det bare regn, så da ble det sofa og Viaplay 😀.

Anonymkode: 46b96...a55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Binger The handmaids tale om dagen(kvelden ). Prøvde egentlig å se den i 2017 når den kom, men måtte gi opp etter et par episoder for det ble bare grining 😂 (hadde en nyfødt baby som vi hadde strevd en del med å få, så da ble serien ekstra vanskelig å fordøye). 
 

Synes fortsatt serien er tøff, men bra. Betraktelig mindre grining fra denne fronten nå enn for 5 år siden. Og nå kan jeg se alle sesongene i ett jafs 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (På 12.7.2022 den 22.36):

Ghost whisperer.  Den er endelig på Disney +

Ou gleder meg til å se igjen 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sally-Go-Round skrev (1 time siden):

Ou gleder meg til å se igjen 😀

Den er super bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...