Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

ST: Strange New Worlds, The Orville (med litt aktuell tematikk, sett fra USA). Også CNN-serien om 2000-tallet som går på Nrk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mannen mot bien, tror aldri jeg har ledd så mye

Anonymkode: 9ee48...3cc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severance.. har sett noen episoder, kult konsept, men venter på at det skal ta seg skikkelig opp, er litt kjedelig og jeg skjønner ikke helt greia

Anonymkode: 58166...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Lik meg

Anonymkode: 9ee48...3cc

OK. Jeg ga deg en like på innlegget ditt. 😁

Anonymkode: d2354...054

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

OK. Jeg ga deg en like på innlegget ditt. 😁

Anonymkode: d2354...054

det er en serie :)

Anonymkode: 9ee48...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Only Murders in the Building (s02e01-02), Munter Mat, Outlander

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Severance nå. Bra serie! Likte godt hvor de tok serien på slutten av sesong 1. Det er bekreftet at det blir sesong 2, så jeg gleder meg til den. :) 

Nå har jeg begynt på Shining Girls. Selv om jeg ikke liker krim, så var denne OK. Muligens siden den ikke er typisk krim. men sci-fi krim. Jeg sliter litt med hun Elisabeth Moss da. Hun er flink skuespiller, men hun ser så usunn ut med mørke ringer under øynene. Det passet til The Handmaid's Tale, men ikke her.

Og så gjør jeg meg klar til sesongavslutningen av Superman & Lois sesong 2 som blir sendt i USA snart. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag har jeg sett Superman & Lois S02E15 tre ganger. Tenker jeg begynner på starten og ser begge sesongene i sommer. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett ferdig severance, synes det ligner veldig på konseptet i filmen The Island med scarlett Johanson og Evan McGregor 

Anonymkode: 58166...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God's favorite idiot på Netflix.

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg synes den suger balle eller er litt "The Office-søt"...

Mannen liker den.

Anonymkode: d6b7e...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ramlet tilfeldig over «Forsoningen» på nrk tirsdag og så hele på to kvelder. Likte den godt, min type serie! 
 

Anne - om moren til en 15-årig sønn som døde på tribunen på Hillsborough og aldri ga opp kampen for sannheten, sterk. 
 

Startet på Responder, men foreløpig usikker. Vanligvis veldig glad i det britiske, men denne blir jo veldig «deprimerende»

 

Så også serien om den mormonkirka/ FLDS og gærningen Warren Jeffs, jævelskap og kvinneundertrykking i religionens navn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på Shining Vale som er en grøsserkomedie. Liker den! Den er ikke tilgjengelig på noen av de norske streamingtjeneste enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...