Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest StellaNova
Serafina. skrev (På 19.7.2022 den 0.22):

Jeg har akkurat begynt på Offshore. Ikke sett siden den gikk på NRK, på nittitallet?

Hvor så du den? 😃 Ikke si at du har dem på vhs :P 

Så nettopp keep breathing på netflix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

StellaNova skrev (35 minutter siden):

Hvor så du den? 😃 Ikke si at du har dem på vhs :P 

Så nettopp keep breathing på netflix

Haha, aldri hatt vhs. 😂 Den ligger ute på nrk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova
Serafina. skrev (8 minutter siden):

Haha, aldri hatt vhs. 😂 Den ligger ute på nrk.no

Tusen takk, gleder meg til å se den! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (54 minutter siden):

Hvor så du den? 😃 Ikke si at du har dem på vhs :P 

Så nettopp keep breathing på netflix

Hva synes du om den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StellaNova
Rumle skrev (14 timer siden):

Hva synes du om den? :)

Den føles litt som noe du allerede har sett, typisk overlevings film/serie der hovedpersonen går igjennom gamle minner og tar et oppgjør med forskjellige traumer og forhold mens de gjør det de kan for å overleve. men jeg likte den godt, den er kanskje den mest realistiske jeg har sett når det kommer til hvordan mennesker som ikke er action helter prøver å klare seg i naturen 😄 Og så er det en liten twist 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extraordinary Attorney Woo på Netflix.

Om en autistisk kvinnelig advokat.

Veldig søt 💕

Jeg er også autist, og kjenner meg veldig igjen i henne. 

Anonymkode: d6b7e...e8c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (5 timer siden):

Den føles litt som noe du allerede har sett, typisk overlevings film/serie der hovedpersonen går igjennom gamle minner og tar et oppgjør med forskjellige traumer og forhold mens de gjør det de kan for å overleve. men jeg likte den godt, den er kanskje den mest realistiske jeg har sett når det kommer til hvordan mennesker som ikke er action helter prøver å klare seg i naturen 😄 Og så er det en liten twist 😊 

Høres bra ut, jeg gir den en sjanse :jepp: Takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en skade og blitt sykemeldt. Det var ikke sånn jeg skulle tilbringe sommeren. :( Men det har blitt mye TV i det siste da...

Skal til på siste episode av sesong 1 av Star Trek - Strange New Worlds nå mens jeg går på tredemølla.

Ellers har jeg siden sist sett blant annet:

Midnight Mass - Hold ut til slutten av episode 3, og så begynner den å ta av! Grøsser.

God's Favorite Idiot - sånn halvgøy. Lett, hjernetom underholdning. Trenger litt av det også, synes jeg.

Night Sky - Om et gammelt ektepar som har en utenomjordisk kapsel med en portal til en annen planet i hagen. Litt etter litt lærer vi at det er mer komplekst enn som så. 

Keep Sweet: Pray and Obey - dokumentarserie om sekten FLDS. Liker godt dokumentarer, og synes sekter er interessant

Snowflake Mountain - Haha, reality faktisk. Jeg ser veldig lite reality. Dette er om en gjeng unge folk som har fått puter sydd under armene og tror at hele verden roterer rundt dem. Og så blir de sendt på en slags 71 grader nord light. Klarer man å få dem til å bli ordentlige mennesker som bryr seg om mer enn seg selv?

Drunk History - Faktiske historiske hendelser fortalt av fulle folk. De som forteller kan historien godt, men når de forteller den mens de er fulle blir den ekstra underholdende haha. Og de har fått overraskende mange kjente skuespillere til å hjelpe til med å visualisere fortellingen.

Last Week Tonight with John Oliver - Jeg startet på begynnelsen og får en oppfriskning av gamle nyhetssaker. :P Det er nok gøyere å se på episodene når de er ferske, men jeg synes også det var gøy å se på de gamle. Mye av det er jo fortsatt relevant selv om det er litt gammelt. Komikeren John Oliver går gjennom nyhetene fra siste uka på en humoristisk måte. Fantastisk serie!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig TV-dag. Testet ut tre nye serier og jeg likte ingen av dem.

Halo - for en kjedelig serie. Jeg har aldri spilt spillene, så det er sikkert gøyere for de som har det. Men dette var bare meningsløs skyting og slåssing og fenget ikke.

Uncoupled - for "Sex and the City" for meg. Nei takk.

Farzar- synes ikke den var noe morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstegangstjenesten sesong 2. For andre gang. Må se den enda en gang. 

Anonymkode: ac243...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig fått sett West Wing. Var for ung til å være interessert i den slags da den opprinnelig gikk på skjermen, men nå - elsket den.

Anonymkode: b3549...76c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...