Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte på Ghost whisperer kl 00. Sitter enda og glor, var en fintrist serie. Likte den godt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste episode i sesong 3 av "Gutane". Den serien har raskt sneket seg inn på top10 , tror jeg :Nikke:

Tror jeg er litt lett "småbetatt" av "Miko" nå, også :fnise:

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en idiot har jeg spart American horror story sesong 10 til nå, satt meg endelig ned for å se. Herregud hvor den serien har tapt seg, alt det psykologiske terroren fra de tidligere sesongene, dybden i karalterene, er jo helt vekk. Er bare overfladisk platt og jævlig. Orka i allefall ikke å se resten, det så helt idiot ut. 

Anonymkode: 58166...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med The Umbrella Academy sesong 3. Jeg er for LGBTQ+, men historien til Vanya/Viktor (Ellen Page -> Elliot Page) ble bare for simpel. Hvis de skulle inkludere det i det hele tatt, så hvorfor ikke gjøre en skikkelig greie av det eller gjøre det bedre? "Faktisk heter jeg Viktor nå" (etter en hårklipp) og alle søsknene bare godtar det uten spørsmål. Det blir for dumt. Og ingen glemmer seg bort og kaller ham Vanya etterpå? Det gjør at jeg ikke klarer å ta serien seriøst...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for tiden på Nord og sør. Ligger på Viaplay. Er snart ferdig med sesong 2. Etterpå skal jeg se sesong 3 som aldri tidligere er sendt i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdig med sesong 1 av The Sinner på Netflix. Veldig spennende, gode skuespillere! Jessica Biel er virkelig en skjønnhet i tillegg 😄 Hun ser så naturlig ut, og spiller veldig godt :) Håper de andre sesongene er like gode :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste episode av Secrets of the London Underground på Yesterday. De aller første episodene i første sesong ble lagt ut på YouTube denne uken 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp fullført The Americans. For andre gang. Er ikke ofte jeg ser serier to ganger, men her-re-gud for en bra serie. Tror jeg kommer til å se den for tredje gang om 1-2 år. 

Tårene trillet på seriefinalen, selv om jeg hadde sett den før.

8,4 på IMDB, 4 Emmys, 48 andre vinster og 161 nominasjoner. Tenker det sier litt. 

Hovedkarakterene er rett og slett fabelaktige.

Har du ikke sett The Americans, så bør du hive deg rundt nå. Du finner den på Disney+.

75 fabelaktige episoder som vil gå ned på høykant.

Anonymkode: d2354...054

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnAngel skrev (På 10.7.2022 den 20.15):

Snart ferdig med sesong 1 av The Sinner på Netflix. Veldig spennende, gode skuespillere! Jessica Biel er virkelig en skjønnhet i tillegg 😄 Hun ser så naturlig ut, og spiller veldig godt :) Håper de andre sesongene er like gode :) 

Dessverre blir det elendig. Sesong 1. er amaze.

Anonymkode: 8a757...8dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nettopp fullført The Americans. For andre gang. Er ikke ofte jeg ser serier to ganger, men her-re-gud for en bra serie. Tror jeg kommer til å se den for tredje gang om 1-2 år. 

Tårene trillet på seriefinalen, selv om jeg hadde sett den før.

8,4 på IMDB, 4 Emmys, 48 andre vinster og 161 nominasjoner. Tenker det sier litt. 

Hovedkarakterene er rett og slett fabelaktige.

Har du ikke sett The Americans, så bør du hive deg rundt nå. Du finner den på Disney+.

75 fabelaktige episoder som vil gå ned på høykant.

Anonymkode: d2354...054

Jeg elsker Americans. Skjønner ikke at den ikke har fått mer oppmerksomhet her i landet!?

Jeg var tenåring på den tiden så den er jo mimrefabrikk også for meg, men herregud  så bra skuespillere og så spennende å se begge sider av den kalde krigen. Det er lett å få sympati med russerne også og Martha da, hun er jo bare så naiv og troskyldig. 
Jeg har sett alle episodene flere ganger og serien finnes og på Viaplay.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...