Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Brittannia på HBO. Syk serie, men jeg liker slike serier 😄

Anonymkode: d191e...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The good doctor sesong 5. Herlig legeserie om en autistisk kirurg. Har også sett på we own this city. Før det 1883, som er en grei serie med mye bra skuespill, men den når ikke Godless  til knærne engang. Vurderer å begynne på Mad men igjen. Ozark er en overvurdert serie, men forstår at smaken er som baken her inne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik meg , fordi barnet mitt ser, synes det er ganske bra egentlig

Anonymkode: 9ee48...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inside job på Netflix.

Minnet om Rick and Morty 😁👍

Anonymkode: d6b7e...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rundet av hele "Clark". Starte mye sprekere og bedre enn den avsluttet, men vel verdt en titt likevel :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diry72 skrev (På 12.6.2022 den 10.16):

The good doctor sesong 5. Herlig legeserie om en autistisk kirurg. Har også sett på we own this city. Før det 1883, som er en grei serie med mye bra skuespill, men den når ikke Godless  til knærne engang. Vurderer å begynne på Mad men igjen. Ozark er en overvurdert serie, men forstår at smaken er som baken her inne 

Det kan du trygt si. Begynte på The Good Doctor. Noe av det verste jeg har sett. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diry72 skrev (På 12.6.2022 den 10.16):

The good doctor sesong 5. Herlig legeserie om en autistisk kirurg. Har også sett på we own this city. Før det 1883, som er en grei serie med mye bra skuespill, men den når ikke Godless  til knærne engang. Vurderer å begynne på Mad men igjen. Ozark er en overvurdert serie, men forstår at smaken er som baken her inne 

Elsker the good doctor ❤️ Blir så glad i Shaun 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AprilRyan

Nancy drew. Denne var mye bedre enn jeg hadde trodd, men husker egentlig bare de teite bøkene jeg prøvde å lese som barn. I moderne versjon var det ikke så aller verst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...