Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns vi?Noen ny Kine eller Frøydis der??

Hun med all sminken var jo litt merkelig. Og hun jenta fra landet, var heeelt snål. Hun ene blonde som var frisør var jo søt, men vet ikke...Blir spennende å se fremover!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun med all sminken var søt uten synes jeg. Synd at noen føler de må bruke en slik "maske".. Kanskje lærer hun seg at hun er penere uten sminke i løpet av serien.

Hun fra landet var virkelig et "Gudsord fra landet".. Hun virket nesten litt folkesky. Håper de tar litt ekstra vare på henne. Så nesten ut som hun trengte det..etterhvert blir hun vel litt "varmere i trøya".. for hun hadde jo et pent ansikt og var ganske fotogen..

Men jeg så ingen Frøydis... som var min favoritt fra program 1 sist Top Model..

Skrevet

Jeg likte politikeren fra Hordaland.

Skrevet

Tror hun bondejenta kan bli en liten joker jeg! Hun var jo utvilsomt fotogen, men trenger nok å komme ut av skallet og bli litt mer verdensvant. Frøydis var jo jammen rar hun også den første episoden i fjor!

Skrevet

Hvem var det som var "like brei over baken som en sofa"(jfr. reklamen)? Fikk hun bli med?

Skrevet

Men hvorfor i all verden bytter de ikke ut programlederen? Hadde gitt mye mer mening om de f.eks. hadde brukt Anette Stai eller Mona Grudt som programleder, men det neste blir vel at Pia Haraldsen overtar.

Skrevet

Jeg likte jenten fra landet jeg. Hun så litt uunselig(?) ut med en gang, men woha for en utstråling hun fikk når hun fikk på seg bikini. Det var helt sært å se på. Hun ser kanskje litt anonym ut til å begynne med, men når man ser nøyere på henne så er hun nok en joker ja.

Ellers likte jeg ikke så veldig mange andre. Så ingen ny Kine elelr Frøydis, men som sagt, Frøydis så ikke helt god ut til å begynne med hun heller da. ;-)

Skrevet
Men hvorfor i all verden bytter de ikke ut programlederen?

Hun er jo ikke en spesielt god programleder, nei. Dessuten så tror jeg at stylisten hennes vil henne vondt. Greit nok at strikkekåpa ikke var så fin, men det håret! Jeg holdt på å le meg ihjel av den mindre pene barbiesveisen, det var så utrolig rart med den sideskillen som på en måte sto rett opp...

Jeg tror mange av de jentene blir mye bedre bare de kommer seg gjennom makeover-dagen, spesielt hun med frisørsveisen og hun med det røde håret. Synnøve Solbakken har jeg litt tro på, bare hun blir litt mindre stiv.

Skrevet

jeg vil mye heller ha pia haraldsen som programleder :D jeg hater stemmen til katrine sørland!!!! ikke bare har hun en grusom dialekt (noen ganger skjønner jeg ikke alt hun sier) hun snakker også stakkato!

Skrevet

Jeg synes hun med "great bod!" var ganske pen, men å si noe sånn...hehe. Ellers syntes jeg de fleste var merkelig normale når det kom til utseendet.

Skrevet

har ikke denne sesongen egen nettside slik som forrige sesong?

Gjest x-trønder
Skrevet

Det er ikke så stort land vi bor i da så det er vel begrenset med toppmodellmateriale. De beste er vel allerede funnet av et eller annet modellfirma og de melder seg kanskje ikke til toppmodell.

Jeg syntes Kine var litt for "søt", Frøydis var mer typete og som det kunne gjøres noe ut av utseendemessig.

Skrevet

Jeg syns Katrine Sørland gjør en fin jobb jeg. Hun er også kjempepen, og jeg syns ikke det er noe feil med stylisten hennes.

Når det gjelder deltagerene så er det som i fjor og året før, jeg syns ingen skiller seg ut på noen måte. En masse søte 20 åringer. Men når de begynne å ta bilder så er det klart noen kommer til å skille seg ut etterhvert.

Hun bondejenta er den eneste som jeg husker godt, kanskje ikke den kuleste å høre på eller å se på. Men hun var jo fotogen. Gleder meg til å se henne vidre, og håper hun får vært med så lenge at hun får makeover. Hadde vært så gøy å se hvordan hun blir da.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ingen a deltakerne var noe slående i den første episoden i all fall. Gleder meg til å følge med videre. Lurer på hvordan det går med Great bod, hun er litt typen til å få mage uvenner der inne...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gleder meg så til å se fortsettelsen i kveld

Skrevet

Egentlig litt skuffet over utfallet i dag. Etter min mening er det andre som heller kunne gått ut, men nå er jo ikke jeg jury da ;-) Men heia Helene. Håper hun får knust skallet sitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker Mari (?) best, og hun som vant den første fotokonkurransen idag. Helene blir for tafatt for meg.

Men liksom, jeg blir litt pissed off når de hele tiden skal liksom putte inn litt english og snakke som om de er fjorten år :roll:

Har ikke tv3 hjemmeside for Top Model i år? Jeg husker jo ingen av navnene..

Skrevet
Egentlig litt skuffet over utfallet i dag. Etter min mening er det andre som heller kunne gått ut, men nå er jo ikke jeg jury da ;-) Men heia Helene. Håper hun får knust skallet sitt.

Enig med du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...