Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #101 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja, men la hun gjen en liten hilsen i natten da??? *løpe inn til vimselims og si fra* ← Fyyyyy vimselims! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 7. mars 2006 hehe... ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #103 Del Skrevet 7. mars 2006 Nå tar denne dagbokskrivinga vår litt av her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehe.. ja... nå sitter jeg her med bolla på fanget, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #105 Del Skrevet 7. mars 2006 Hahaha.. ja, Bolla hopper opp på fanget hele tiden mens man sitter ved pc'en og skal ha kos, så .. Maaaaaser! Får du hu til å snakke eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 7. mars 2006 Nei. Hun bare maaaaaser. Prøver å si til henne (henne?) at hun skal få en sild viss hun sier mmmmmaaaaaaartaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #107 Del Skrevet 7. mars 2006 Nei. Hun bare maaaaaser. Prøver å si til henne (henne?) at hun skal få en sild viss hun sier mmmmmaaaaaaartaaaaaaa ← Hu bare dytter vekk tastaturet så du ikke får skrive ikke sant? Du får hive hu tilbake når du er drittlei Lær hu å si Marta, ja.. Da blir nok mormor fornøyd neste gang hu kommer på besøk, for hu heter Martha Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 7. mars 2006 Da stemmer teorien min; Bare gamle damer og jeg som heter Marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #109 Del Skrevet 7. mars 2006 Hu er "bare" 69 eller noe sånt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #110 Del Skrevet 7. mars 2006 De blir yngre og yngre nå for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #111 Del Skrevet 7. mars 2006 Marta'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 7. mars 2006 *kaster bolla tilbake for hun ble så travel* Nå er jeg bare helt nødt til å gå å legge meg! ,men jeg regner med vi "snakkes". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #113 Del Skrevet 7. mars 2006 *kaster bolla tilbake for hun ble så travel* Nå er jeg bare helt nødt til å gå å legge meg! ,men jeg regner med vi "snakkes". ← *har savna bolla* Hehe.. Natta! Vi "snakkes" nok ja.. Noen må jo holde liv i dagbøkene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 7. mars 2006 Natta! Nå har du vertfall fem sider i boka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #115 Del Skrevet 7. mars 2006 Jepp, og du har snart 7 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 7. mars 2006 har du sett ti på topp listen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mars 2006 #117 Del Skrevet 8. mars 2006 Jepp Som jeg sa i min egen dagbok: Vi har tatt litt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #118 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg må si alt to ganger. for sikkerhets skyld. nattings. *jajaja...går nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #119 Del Skrevet 8. mars 2006 Bare så det er sagt: Jeg er fortsatt på toppen av ti på topp listen... Og *missA* på en god andreplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mars 2006 #120 Del Skrevet 8. mars 2006 Gratulere da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå