Gå til innhold

Sitter her på trappa og venter på a Marta..


marta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet
:danse: Yeyeye.... gjett hvem som kom inn på dagens ti på topp liste??? hehe...

-visste ikke at den eksisterte engang.. :sjenert:

Hehe.. Du har skrevet så mye i dag altså? ;)

Jeg har også vært på den et par ganger, men pleier ikke å sjekke den så ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var første gangen jeg oppdaget den i går, så. Men jeg tror ikke jeg har vert der så mange ganger før det... Ingen faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det går bra!

Har lyst på kjæreste :ler: hihi...

Og du.. tittet innom dagboken din. Spent?

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får to blå, da!! Så har du mye å glede deg til! Krysser litt legemsdeler for deg, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viss du trykker på "min assistent" så ser du hvorom du har fått svar på noen av de trådene du har startet, hvor mange nye innlegg som er kommet og hvem som har skrevet flest innleg i dag og tilsammen. Oppdaget den ikke før i går, jeg :)

Jeg er visst ikke helt kjent med alle funksjonene her inne ennå, selv om jeg har vert her en god stund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Åj, har du sett! Har aldri klikket på den før jeg.. :sjenert::ler:

Og jeg har vært her lengre enn deg og faktisk.

Men men, jeg havner neppe på den lista noengang jeg, og det er sikkert like greit. :)

Ha en fortsatt fin onsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden dette er en dagbok , så må jeg kanskje skrive litt sånn dagbokting her også, da :)

Har faktisk aldri i mitt liv skrevet dagbok før så dette er min første ordentlige bok der jeg faktisk har tenkt (har lagt store planer altså ;) ) å skrive ned hva som skjer i livet mitt.

Altså: Status: Jeg er veeeeldig interessert i en fyr. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til ham, for det er så mange regler. Å bli forelsket å starte et forhold er nesten som et spill. I dag har jeg bestemt meg for å drite i alle regler og følge hjertet. Hoppe i det og drite på draget dersom det er det som skal til. Hva har jeg å tape da? Har jo ikke sett fyren på et år før jeg traff han igjen. sjansene er kanskje relativt små for at det skal lekke ut dersom jeg driter meg ut :ler: Håper på det :sjenert:

Men han er bortreis ti laaangt ut i mars så jeg har mange dager å ombestemme meg på :)

:dagens-rose::dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose:

Så har vi lille gullet mitt :hjerte: Du store allpakka som vi krangler fortiden!!! :overrasket: Trodde ikke den engelen der kunne ha et slikt sinne i seg. Ganske frustrerende for både meg og henne. Det er meg hun blir sint på.. og så har hun bare meg til å få trøst og nærhet fra når raseriutbrudde går over. Og jeg må av og til ut og telle til 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 før jeg har landet nok til å gi henne trøst. Men da er vi bestiser, altså! :klem:

Håper jeg klarer å skape et slikt forhold til henne at hun som eldre føler at hun kan snakke med meg uten at hun føler seg ukomfortabel. At hun kan komme til meg dersom hun har noe på hjertet.

:dagens-rose::dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose:

I helgen skal vi bort fra fredag til søndag. Vi gleder oss begge to! Skal bli kjekt å se noen andre stuevegger en vår egen....eh... evt. dataskjerm :forvirret:

Når tar jeg natta tror jeg. :)

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det må jeg si... ganske så utspekulativt å ha en dagboktittel som fester seg på hjernebarken til stakkars uskyldige små rosiner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Jeg ville også ha en god tittel på boka mi og dette var alt fantasien kunne komme frem med.

Ja, så var det sengen, da.

*menjegmåbarehamedmegdentrådenjegvarinnpåførst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...