Gå til innhold

Sitter her på trappa og venter på a Marta..


marta

Anbefalte innlegg

:velkommen: og :blomst: .

Jeg prøver meg på en dagbok her. Startet en for en tid tilbake, men den bare rann ut i ingenting.

So welcome everybody!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel.. det er vel best jeg legger meg. Fatter ikke at ALDRI kan legge meg før tolv.. aller helst før elleve, men det er så kjedelig.

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn.. da har jeg fått gjort litt i dag også. en oppgave ferdig... to igjen.

Fikk melding fra drømmemannen i dag. Dvs. jeg er veldig interessert i å finne ut om han er drømmemannen, men sukk.... jeg tror han bare er hyggelig mot meg og fader sakte ut det som evt kunne skjedd videre :grine::ler:

Har vert gjennom DEN tolk, analyser og konkluder fasen nå. Min siste konkulsjon er altså at han er en veldig hyggelig mann som på en fin og hyggelig måte avviser meg.. Og jeg som ikke har trengt meg på heller! yeye :danse: Life goes on. Er heldigvis ikke "heartbroken". ;) ... kanskje pittelitt, bare

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler::sjarmor:

Morsomt...Sitter hjemme med foreldrene mine akkurat nå.haha. Og pappa sitter og skryter og snakker fint om MIN DRØMMEMANN!!! :ler: Han skulle bare visst hva som surrer rundt i hodet mitt akkurat nå :sjarmor: .... sukk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Ja! Jeg har så lyst og bare hoppe over akkurat den biten og vite hvor jeg står. "go for it, or leave it og move on"

Kjenner meg igjen :) Den dagboktittelen din minner meg om mormora mi, hu heter Marta og har fått høre den der noen ganger.. Hehe.. Er ikke det en sang eller noe sånt? Hmm..

Endret av *MissA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Vazelina bilopphøggers. Typisk å høre når jeg er ute.. Eller denne her: Marta (schåll) skal du ha deg en så du blir litt i farta? (og så ler de for de tror de har funnet på noe nytt) :tunge1: Men det er en gammel strofe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...