Gå til innhold

Sitter her på trappa og venter på a Marta..


marta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja så er det fredag, og jeg er hjemme i dag. I dag skal det virkelig skje!! Jeg skal vaske ned og lage til en koselig helg! Ikke noe kjekt å vere hjemme når det ikke er fint rundt seg. Så det blir med andre ord en spennende dag! :roll:

Ellers har jeg det bare bra :rosasmil:

Vet liksom ikk helt hva jeg skal skrive i dag. Kanskje fordi det er litt for tidlig på dagen og lite har skjedd til nå. Jeg får heller komme tilbake senere og fortelle hvordan det har gått med min spennende dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Sateng sengeklær er oppskrytt!!

Kan noen fortelle meg hva som er så spesielt med det?

Ingenting spesielt med det, bare jævlig glatt og svett å sove i :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Jeg trodde det var luksus med sateng, jeg! Og nå har jeg altså invistert i et sett, men var det noe behagelig??? NEI! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Nettopp! Jeg trodde det var luksus med sateng, jeg! Og nå har jeg altså invistert i et sett, men var det noe behagelig??? NEI! :frustrert:

Jeg har et par sett selv, men det er ikke så digg, nei.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på ski. Dvs.. jeg har rent på ski og laget store hull i bakken hver gang jeg måtte sette meg ned for å bremse...(lenge siden jeg hadde ski på bena, ja)

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Jeg har gått på ski. Dvs.. jeg har rent på ski og laget store hull i bakken hver gang jeg måtte sette meg ned for å bremse...(lenge siden jeg hadde ski på bena, ja)

Hehe.. Sist jeg hadde ski på beina var da jeg var 15-16 eller noe sånt.. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Hehe.. Jeg er ikke så gammel da, er 20, blir 21 i år.. Men allikevel syns jeg det er veldig lenge siden (kanskje det har noe med at de "eldre" i familien har alltid syns det har vært stas med ski og derfor "maser" om når jeg sist sto på ski? :ler:)

Hvor gammel er du egentlig? Hvis du vil si det..? Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
:forvirret:

Føler meg som ei gammel tante, jeg nå! kan nok plusse på 8 år på din alder.

Hehe.. Du er vel ikke noen gammel tante for det vel? ;) Gamle tanter er ikke så kule som deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bøllefrøet
:dagens-rose:

En kul gammel tante, da.

*henter hekletøyet*

Hehe.. Ok da, kul gammel tante :ler:

*trøste Marta som føler seg gammel*

:troest:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Jeg var skikkelig redd for å vere eldst i kullet mitt på høyskolen også.. Helt panikk, men der var jo mange ekte gamle tanter også,da. Så jeg er vel ikke så gammel, da. :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Hehe...Jeg var skikkelig redd for å vere eldst i kullet mitt på høyskolen også.. Helt panikk, men der var jo mange ekte gamle tanter også,da. Så jeg er vel ikke så gammel, da.  :smilorange:

Hehe.. Hos oss er gjennomsnittsalderen godt over 30 ;)

Hva studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...