marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja DET er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #82 Del Skrevet 7. mars 2006 Nå er faktisk jeg inne på dagens topp 10-postere også! Men på 9.plass eller noe sånt da.. Hehe.. Med 76 (nå 77) innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 7. mars 2006 Og jeg var inne på førsteplass en liten stund, mwn nå har jeg falt ned på andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #84 Del Skrevet 7. mars 2006 Du har snart slått meg med antall innlegg og jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 7. mars 2006 Neida.. men det har jaggu gått fort de siste dagene! Jeg har jo brukt nesten et år på å kpmme meg så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #86 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehe.. Ja.. Har KG plutselig blitt mye mer gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #87 Del Skrevet 7. mars 2006 Har engasjert meg litt mere i diskusjoner, tror jeg. (må jo ha gjort det) Og så er det snart på tide å begynne panikklesingen til eksamen og da er det ekstra gøy Må liksom innom her når jeg likevel skrur på pcn og da går tiden så altfor fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #88 Del Skrevet 7. mars 2006 Har engasjert meg litt mere i diskusjoner, tror jeg. (må jo ha gjort det) Og så er det snart på tide å begynne panikklesingen til eksamen og da er det ekstra gøy Må liksom innom her når jeg likevel skrur på pcn og da går tiden så altfor fort. ← Hehe.. Jeg vet.. Panikklesing her også snart.. Huff.. Gruer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #89 Del Skrevet 7. mars 2006 Går nok bra! *klappe på skulderen* Jeg er sikker p at når mai/juni er her så kommer jeg til å skrive i dagboken min at NESTE ÅR!!! Da skal alt bli så mye bedre. Da skal Marta Lese og vere flink!! *been there, done that, got the t-shirt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #90 Del Skrevet 7. mars 2006 Går nok bra! *klappe på skulderen* Jeg er sikker p at når mai/juni er her så kommer jeg til å skrive i dagboken min at NESTE ÅR!!! Da skal alt bli så mye bedre. Da skal Marta Lese og vere flink!! *been there, done that, got the t-shirt* ← Hehe.. Kunne ikke vært mer enig Jeg er sååå klar for å være såååå flink.. Men hva ender det med? Jo: PANIKKLESING!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #91 Del Skrevet 7. mars 2006 Og så sitter jeg her med mange permer som ikke er LITT halvfulle engang fordi jeg skulle ha system og orden på alt mulig. Jaja....satser på at det går bra i år også, men denne gangen har jeg alvorlig grunn til bekymring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #92 Del Skrevet 7. mars 2006 Samme her.. Men det har søren meg gått (relativt hvertfall) bra de andre gangene, så .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja, det er bra. Nå holder vi foresten på med to samtaler på en gang. (synest den smilyen var litt morsom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #94 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehe.. Ja, den er morsom Ser så snål ut.. Hehe Ja, vi gjør visst det.. Fyller opp hverandres dagbøker.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Noen må jo gjøre det også. fylle dagbøkene våres, altså Endret 7. mars 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #96 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehe.. Ja, er jo ingen andre som gidder jo! *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #97 Del Skrevet 7. mars 2006 Du har visst fått en natta melding fra noen andre. *enda mere snurt en deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #98 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehehe.. Og nå er det noen innom dagboka di, utenom meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg måtte til og med til å skrolle meg opp for å se om det var min eller din dagbok jeg var inne hos. (tror jeg er inne i begge samtidig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehehe.. Og nå er det noen innom dagboka di, utenom meg! ← Ja, men la hun gjen en liten hilsen i natten da??? *løpe inn til vimselims og si fra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå