vixen Skrevet 7. mars 2006 #61 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei! Tenkte å gjengjelde besøket! Måtte jo lese litt. Heldig du som har en sms-flørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #62 Del Skrevet 7. mars 2006 Tittebø, Marta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #63 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei! Tenkte å gjengjelde besøket! Måtte jo lese litt. Heldig du som har en sms-flørt! ← Ja, men nå vil jeg egentlig komme meg litt videre. Er klar for noe mere liksom :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 7. mars 2006 #64 Del Skrevet 7. mars 2006 skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #65 Del Skrevet 7. mars 2006 Vet du at du er på førsteplass på "dagens topp 10-postere" i dag? Litt mye ordleker i dag kanskje? 109 innlegg jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 7. mars 2006 Hahahaha! Knall! Og så uten å prøve en gang. Spørs om det ikke har noe med de ordlekene, ja. + at jeg har vert en ganske aktiv engel i det siste også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #67 Del Skrevet 7. mars 2006 *Prøve å ta deg igjen* Eller nei, glem det.. Det funker ikke uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvor mange innlegg har du i dag da? Det er jo igrunenn bare å henge seg på de ordlekene så går det av seg selv.. Men fy søren! Da har man ikke mye annet å gjøre. Hvordan går det med sengen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #69 Del Skrevet 7. mars 2006 Ikke kommet ennå.. Så vi får se om den kommer i det hele tatt i dag.. Håper den gjør det da, ellers blir jeg furten! Hehe Vet ikke hvor mange innlegg jeg har i dag, og er vel ikke på topp 10 heller, men regner med jeg har rundt 20-30 eller noe kanskje? (har egentlig ikke peil.. hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #70 Del Skrevet 7. mars 2006 Jam i dag har jeg også vert hjemme med lille gullet. Ikke serlig syk, men nå er hun vertfall helt frisk. Vill ikke ha flere opphold på sykehus! Har satt ny rekord i dag. I skrivende stund har jeg skrevet 101 innlegg i dag... Noe jeg synest er litt rart siden jeg tidligere i dag hadde over 120 :klø: Og jeg toppet ti på topp listen med god margin. Ikke noe mål i seg selv, men litt morsomt siden jeg likevel hadde kvalifisert meg til ti på topp. Hele forumet ser plutselig annerledes ut i kveld. Må finne ut hva jeg har gjort for noe denne gangen. Sikkert komt bort i noen innstillingaknapper. I dag har jeg fått tildelt en "dagens rose" også. Jeg ble jo helt sjarmert og ikke minst innbilsk, siden den kom fra en mann Så det var jo veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #71 Del Skrevet 7. mars 2006 De regner de siste 24 timer tror jeg, så har nok noe med det å gjøre Så du hadde 140 på et døgn tidligere i dag Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #72 Del Skrevet 7. mars 2006 Forresten så har forumet nytt design.. Ikke noe du har gjort Sjekk Ris, Ros og Tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #73 Del Skrevet 7. mars 2006 okey.. forstod plutselig ingenting... Var jeg virkelig oppe i 140 innlegg?? jøje meg... fritidsproblemer..hehe... Og jeg som til og med har vert hjemme med sykt barn..hun har vel gått for lut og kaldt vann :blunke: Nei det har hun ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) "denne går til MARTA, jeg sitter og humrer for meg selv og leser det hun skriver:-) du har en utrolig morsom måte og skrive på. ha en fin dag -GOTTHARD I TRÅDEN "DAGENS ROSE"- Endret 7. mars 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #75 Del Skrevet 7. mars 2006 Sjekk tråden én gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 7. mars 2006 ååå... så snill du er! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #77 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Gir en til Marta jeg også, fordi hun er så hyggelig og morsom og holder liv i dagboka mi.. Hehe.. " -*MISSA*- Og jeg blir bare gladere og gladere Endret 7. mars 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #78 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehe Du fortjente det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 7. mars 2006 ;em det er jo ikke så mange andre en deg som holder liv i boken min heller, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 7. mars 2006 #80 Del Skrevet 7. mars 2006 Hehe.. Nei, kanskje ikke Men men.. Gøy å ha noen å bable med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå