jordbær Skrevet 4. mars 2006 #81 Skrevet 4. mars 2006 Ost, kjøttdeig, hot salsa, rømme, løk, ost og salat! masse ost er viktig!
Annie Skrevet 6. mars 2006 #82 Skrevet 6. mars 2006 Jeg spiser vafler med kaviar. Og eggerøre med eplemost. Kjempegodt, men sambo trodde det hadde klikka for meg første gang han så jeg spiste vafler med kaviar.
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #83 Skrevet 6. mars 2006 Så steiker jeg wienerpølsene, jeg liker at skinnet blir skikkelig sprøtt på dem...
Annie Skrevet 6. mars 2006 #84 Skrevet 6. mars 2006 Godt å høre det ikke bare er meg! Det må være jevnt og over det hele, kan ikke fodra når andre msører mat til meg og legger en klatt på ene siden av skiva mens resten er tørr. ← Jeg liker helst å smøre maten min selv også. Selvom det er digg å få ferdiglagete snitter .
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #85 Skrevet 6. mars 2006 Der jeg kommer fra er det vanlig med hardkokt egg på vaflene. Har fått endel kommentarer å det. Det er kjempegodt Ang taco så må jeg også ha det i min rekkefølge... salat, tomat, agurk,løk, mais, bønnestuing, tacosaus, rømme/kesam, ost. Osten må være på toppen så jeg ikke blir så klissete på fingrene...
Jane How Skrevet 6. mars 2006 #86 Skrevet 6. mars 2006 Har lurt litt på å teste ut smeltet brunost i det siste, men tviler på jeg syns det er så godt som enkelte her. Jeg spiser grillpølsene rå.
Ginen Skrevet 7. mars 2006 #88 Skrevet 7. mars 2006 Gele spist med sugerør... Det er rart det... Liker ikke gele i utgangspunktet heller, så blir jo ikke bedre av slurpelyden...
Latee Skrevet 8. mars 2006 #89 Skrevet 8. mars 2006 Gele spist med sugerør... Det er rart det... Liker ikke gele i utgangspunktet heller, så blir jo ikke bedre av slurpelyden... ← Hehe det gjorde jeg for noen år siden og...
Gjest 1111 Skrevet 8. mars 2006 #90 Skrevet 8. mars 2006 Søsteren min syns det var snålt når det ble servert en "salat" av mais og oppkuttet appelsin til middagen. Syns det var litt snålt jeg også, men godt smakte det!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #91 Skrevet 25. november 2007 Jeg spiser noe som jeg ikke noen andre gjør.. Jeg liker å ha reker, majones og brunost på en skive.. Naaam! Er det noen andre som spiser dette, så si i fra!
gladidag Skrevet 25. november 2007 #92 Skrevet 25. november 2007 Fast fredagskos på jobben om sommeren er vaniljeis med salte peanøtter og nonstop. Fantastisk godt! Jobber du på sykehus??? Har skjønt det er en slager på endel sykehus...spesielt på nattevakt...
Lula Skrevet 26. november 2007 #93 Skrevet 26. november 2007 (endret) <span style='color:purple'>Så rart, jeg har aldri fått (eller sett noen andre få) egg på pizza i Frankrike.</span> I Paris ,da jeg bodde der, var det i hvertfall vanlig med egg på pizzaen på diverse restauranter. De knekket gjerne egget over etter at pizzaen kom ut av ovnen. Endret 26. november 2007 av Lula
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2007 #94 Skrevet 28. november 2007 Falukorv med banan..... Hveteboller og potetgull med salt og pepper
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. november 2007 #95 Skrevet 30. november 2007 Jeg liker veldig godt potetmos med piffikrydder på. Jummi
Gjest misa Skrevet 10. oktober 2008 #96 Skrevet 10. oktober 2008 <span style='color:purple'>Samboeren min synes det er så rart hvor nøye jeg er med å legge/smøre pålegg på brød. Jeg vil at hele brødskiven skal være dekke med pålegg og er nøye på at det går helt ut til alle kantene. Vil jo ha en smak av pålegget for hver bit jeg tar. </span> Samboeren min er akkurat likens, og det irriterer vettet av meg noen ganger!! Ja, jeg vet jeg kan smøre min egen mat, men når det er hans tur, så.... Når han lager mat så roper jeg alltid ut fra stua; OGSÅ HEEELT UT I KANTENE! meg over og mamma spiser fiskebolelr i hvit saus med ketchup på, og blander det gjerne inn i sausen etter at fiskebollene og potetene er krakket med gaffelen. Dette har gitt meg noen rare blikk. :gjeiper: Jeg krakker poteten med gaffelen, skjærer alle bollene i biter, har på masse chiliketchup (viktig at det er chili, og at det er Idun sin), og sauser alt sammen til det ser ut som barnemat. Haha, ser jo ikke noe særlig ut, men det er noe av det beste jeg kan spise. Også lager jeg fiskebollene med så mye karri i sausen at den er helt gul, og så mye purreløk at det blir mer stuing enn saus. Ellers så spiste en tidligere kollega av meg fiskepudding med nugatti, men hun var veldig matlei... :gjeiper: -misa
hjertesukka Skrevet 10. oktober 2008 #97 Skrevet 10. oktober 2008 Brunost med eplesyltetøy er kjempegodt!
molline Skrevet 10. oktober 2008 #98 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) . Endret 17. januar 2023 av molline
Muffinsdilla Skrevet 12. oktober 2008 #99 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Rareste jeg spiser er leverpostei med rødbetsalat oppå(egentlig ikke så rart). Ellers så takler jeg ikke brune bananer. De er ufyselige! En jeg bor med(i kollektiv) smelter ost oppå lompe(i microen) og har på masse krydder og ketchup. Det er standard snacks hvis hun er småsulten. Endret 12. oktober 2008 av Byggejenta
Flua Skrevet 12. oktober 2008 #100 Skrevet 12. oktober 2008 Sønnen min elsker leverpostei på varme vafler......... ..........det stinker! Men, han elsker det, så da så........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå