Gjest piaf Skrevet 28. februar 2006 #41 Skrevet 28. februar 2006 (endret) ... Endret 6. september 2007 av Eurydike
Arkana Skrevet 28. februar 2006 #42 Skrevet 28. februar 2006 Det varierer kanskje etter område? Jeg har stort sett bare vært i Provence og der har jeg i allefall aldri opplevd egg på pizza.
Gjest Elfrida Skrevet 28. februar 2006 #43 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har fått egg på pizza i Italia også. Annen 'rar' mat: Jeg er veldig glad i salt/søtt kombinasjonen jeg også. For eksempel blanding av rosiner og salte peanøtter - ikke så rart kanskje. Og salte peanøtter på vaniljeis, helst hele, men gjerne hakket også. Nam! En annen ting jeg nylig har blitt oppmerksom på som er knallgodt er blåmuggost på pepperkake. Det er visst ikke noe nytt, bare jeg som ikke har fulgt med har jeg skjønt.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #44 Skrevet 28. februar 2006 Pizza med egg har jeg fått servert i Tyskland også, men ikke overalt. Men det gikk fint å bestille uten. Men det er alltid greit med en lommeparlør og en ordbok, da kan man jo lese menyen og se om man vil ha det som står der. Eventuelt si "ohne Ei, bitte!" (Fransken får noen andre ta seg av! Ellers synes jeg kjøttkaker med brun saus er rar mat. Noe mindre appetittelig kan jeg ikke forestille meg; brunt gørr, helt uten fristende farger! Men de fleste her er nok ikke enige med meg!
Polluela Skrevet 28. februar 2006 #45 Skrevet 28. februar 2006 Jeg er helt enig med deg om det med kjøttkakene... Ekle fargekombinasjoner, ser jo ikke friskt/sundt ut i det hele tatt (og er det vel heller ikke). Overvurdert til de grader! ...Hadde også denne meningen FØR jeg ble veggis...
Tusseline Skrevet 28. februar 2006 #46 Skrevet 28. februar 2006 Det varierer kanskje etter område? Jeg har stort sett bare vært i Provence og der har jeg i allefall aldri opplevd egg på pizza. ← Det har jeg opplevd flere ganger i Provence. Smaker grusomt.
Gjest 1111 Skrevet 28. februar 2006 #47 Skrevet 28. februar 2006 For eksempel blanding av rosiner og salte peanøtter - ikke så rart kanskje. Og salte peanøtter på vaniljeis, helst hele, men gjerne hakket også. Nam! Ja, nam!
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #48 Skrevet 28. februar 2006 Når jeg spiser kylling skal den være stekt på grensen til kremert og den skal være KALD!
kallamilla Skrevet 28. februar 2006 #49 Skrevet 28. februar 2006 Og salte peanøtter på vaniljeis, helst hele, men gjerne hakket også. Nam! ← Fast fredagskos på jobben om sommeren er vaniljeis med salte peanøtter og nonstop. Fantastisk godt! Ellers liker jeg brødskive med leverpostei med et tynt lag tyttebærsyltetøy oppå.
-Fisken- Skrevet 28. februar 2006 #50 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har fått egg på pizza i Italia også. Annen 'rar' mat: Jeg er veldig glad i salt/søtt kombinasjonen jeg også. For eksempel blanding av rosiner og salte peanøtter - ikke så rart kanskje. Og salte peanøtter på vaniljeis, helst hele, men gjerne hakket også. Nam! ← Rosiner, peanøtter og mandler Peanøtter og nonstop på is
Bekkeblom Skrevet 28. februar 2006 #51 Skrevet 28. februar 2006 Fast fredagskos på jobben om sommeren er vaniljeis med salte peanøtter og nonstop. ← Er dét rart!? Det er jo helt normalt godt det
Polluela Skrevet 1. mars 2006 #52 Skrevet 1. mars 2006 Er dét rart!? Det er jo helt normalt godt det ← Det er utrolig godt Men folk jeg kjenner har vært skeptiske som fy helt til jeg trykte det ned i halsen på dem. Så på en måte kan det gå som litt "rart", selv om mange har blitt frelst
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #53 Skrevet 1. mars 2006 Loff med smør, potetgull og salami er litt sært. Spaghetti på boks på toast. Egg og fetaost på brødskiva. Og middager som chips, tomatbønner iblandet hvitost og stekt egg, det er skikkelig godt Og jeg må ha ketsjup på lapskausen...
Lealaus Skrevet 2. mars 2006 #54 Skrevet 2. mars 2006 Holder på å glemme favorittpålegget mitt for tiden. Salami med fetaost. Alle ser sært på meg når de ser/hører det.
Gjest LoisLane Skrevet 2. mars 2006 #55 Skrevet 2. mars 2006 Sønnen min hadde ketchup på corn flakes'en her forleden.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #56 Skrevet 2. mars 2006 Holder på å glemme favorittpålegget mitt for tiden. Salami med fetaost. Alle ser sært på meg når de ser/hører det. ← Det er jo ikke noe rart, det har jeg ofte. Og steker man salamien litt i panna, så den blir sprø, er det ennå bedre
Gjest Gjest_Lille my_* Skrevet 2. mars 2006 #57 Skrevet 2. mars 2006 Toast med peanøttsmør, banan og syltetøy Pizza med bacon og banan (kjempegodt) Pomme frites med tomatbønner og ost (stundent mat a la england) Tunfisk, revet gulrot, tomat og rødløk surret i panna... legg oppå loffskive og gratiner med ost. Brødskive med brunost og agurk (ei vennine spiser det...) Pizza med brunost (har ikke prøvd det selv)
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #58 Skrevet 2. mars 2006 Stekt brødskive med brunost! Legg brødskive med ost i panna, det er ferdig når brunosten begynner å få små bobler/blærer. MMMM!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #59 Skrevet 2. mars 2006 stekt egg (stekt på begge sider) på brødskiva og noen striper kaviar oppå, kjempegodt. de som liker kaviar på kokt egg liker nok også dette. is med potetgull. noen kuler is i en skål, putt neven i potetgullposen og hent en håndfull, klem litt så det knuser litt (ikke finknust, bare ikke store flak) og tøm over isen. nam.
Gjest Jamila Skrevet 2. mars 2006 #60 Skrevet 2. mars 2006 Brødskiver med hvitost, salami og jordbærsyltetøy er det "særeste" jeg kommer på. Men mange kombinasjoner her jeg bare blir nødt til å prøve!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå