yamask Skrevet 5. november 2024 #241 Del Skrevet 5. november 2024 (endret) Amantha skrev (18 timer siden): Min personlige mening er at er det voldtekt, incest, fare for mors eller barns liv, barnet vil være uhelbredelig syk om født – abort. Ellers så mener jeg at man må ta ansvar for handlingene sine. Følgelig er det vanskelig om man ikke vet at når man har sex så kan man bli gravid. Kanskje det bør være mer læring om dette, og hva man kan gjøre for å unngå? Er det noen av presidentkandidatene som har sagt noe om hva som kan skje når man har sex? Er det noen av dem som har sagt noe om hvilke virkemidler som er tilgjengelig om man ikke vil ha flere barn? Det er jo tydeligvis et massivt problem. Står litt om det her: https://www.kff.org/womens-health-policy/issue-brief/harris-v-trump-records-and-positions-on-reproductive-health/ Innlegget er ryddet for brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder. Elaine Marley, mod. Endret 6. november 2024 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 5. november 2024 #242 Del Skrevet 5. november 2024 yamask skrev (1 time siden): Så vidt jeg vet står ikke Kamala Harris bak noe av det du oppsummerte. Men det gjør jo Trump. Om Trump har vært brei og ufin i kjeften? Utvilsomt. Om han har stått bak attentatforsøk? Det har ikke jeg fått med meg. Om han står bak Antifa og BLM? Heller tvilsomt.. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klesstativ Skrevet 5. november 2024 #243 Del Skrevet 5. november 2024 Ser frem til (minst) fire nye år med Trump. Populisme = populær politikk man selv ikke er tilhenger av. Altså et rent, fordummende skjellsord uten substans. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 5. november 2024 #244 Del Skrevet 5. november 2024 Klesstativ skrev (6 minutter siden): Ser frem til (minst) fire nye år med Trump. Trump kan etter loven ikke sitte mer enn 4 år til heldigvis. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 5. november 2024 #245 Del Skrevet 5. november 2024 Klesstativ skrev (59 minutter siden): Ser frem til (minst) fire nye år med Trump. Populisme = populær politikk man selv ikke er tilhenger av. Altså et rent, fordummende skjellsord uten substans. Hva er det som blir så bra med Trump da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 5. november 2024 #246 Del Skrevet 5. november 2024 ltfutt skrev (3 timer siden): Trump kan etter loven ikke sitte mer enn 4 år til heldigvis. Noe av det som er så "herlig befriende" med Trump er jo at han ikke bryr seg om lovverket. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6. november 2024 #247 Del Skrevet 6. november 2024 Det telles tregt …trodde de hadde online valg der borte og at dataen registrerte oq teller…men det er visst steinalderen fortsatt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 6. november 2024 #248 Del Skrevet 6. november 2024 Baktus2024 skrev (7 minutter siden): Det telles tregt …trodde de hadde online valg der borte og at dataen registrerte oq teller…men det er visst steinalderen fortsatt.. Onlinevalg åpner for at andre kan se hva du stemmer. Hemmelig valg sikrer mot press og kjøpte stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6. november 2024 #249 Del Skrevet 6. november 2024 blasfeminist skrev (5 minutter siden): Onlinevalg åpner for at andre kan se hva du stemmer. Hemmelig valg sikrer mot press og kjøpte stemmer. forhåndstemmer er heller ikke anonyme, ikke i Norge heller… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 6. november 2024 #250 Del Skrevet 6. november 2024 Harris virker å være en veldig populær kandidat ja.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1002 Skrevet 6. november 2024 #251 Del Skrevet 6. november 2024 Herregud, man kan ikke tillates å stemme på 2 alternativer! Det er ikke norsk demokrati. Alle partier må mene det samme. For øvrig: Tror usa´s forfall bremses litt ihvertfall. Men kanskje ikke mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Jack Skrevet 6. november 2024 #252 Del Skrevet 6. november 2024 (endret) Trump med et ganske krafig comeback ja. Ser ut til å vinne valget ganske så klart, og det er derfor et klart budskap fra USAs velgere. Så i stedet for å kalle dem "dumme" og "gale", så tror jeg man gjør lurt i å prøve å forstå hvorfor dette skjer igjen. Det er nok mange faktorer, men jeg tror vi nordmenn (og europeere) ikke forstår veldig mye. Amerikanerne bryr seg mye, mye mer om hva som skjer i deres egen hverdag enn hva som skjer i verden for øvrig. Økonomi står selvsagt veldig sentralt. En enslig småbarnsmamma som ikke får det til å gå rundt økonomisk driter mildt sagt i Ukraina og NATO. Og jeg tviler på at det hjelper at Harris mesker seg med søkkrike kjendiser som har ørene fulle av penger. Jeg må innrømme at jeg har forståelse for det. Hun vil neppe få det bedre med Trump, men hun kjøper budskapet hans der han alltid vil "sette amerika først". Endret 6. november 2024 av Tiger Jack 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 6. november 2024 #253 Del Skrevet 6. november 2024 Tror verden får 4 turbulente år der alt kan skje. Må si jeg er bekymret for verdensfreden nå. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. november 2024 #254 Del Skrevet 6. november 2024 Må si jeg egentlig ikke var så overrasket.. (og glad jeg ikke stemte nå heller). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 6. november 2024 #255 Del Skrevet 6. november 2024 Må si at jeg er ganske skuffet og redd her siden Trump dessverre vinner valget. Han og Putin med atomknappen skremmer meg. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1002 Skrevet 6. november 2024 #256 Del Skrevet 6. november 2024 sommermor skrev (2 minutter siden): Må si at jeg er ganske skuffet og redd her siden Trump dessverre vinner valget. Han og Putin med atomknappen skremmer meg. De har ihvertfall hjerne begge 2, i motsetning til Biden og hans narkomane sønn. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatten123 Skrevet 6. november 2024 #257 Del Skrevet 6. november 2024 sommermor skrev (6 minutter siden): Må si at jeg er ganske skuffet og redd her siden Trump dessverre vinner valget. Han og Putin med atomknappen skremmer meg. Hvorfor? Trump er en fredsmann. Harris hadde vært mye skumlere mtp ww3. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 6. november 2024 #258 Del Skrevet 6. november 2024 Positive ting med at Dump vant: +Millioner av mennesker som stemte på han, kommer til å få seg mange oppvekkere +USA kommer endelig til å falle ned fra tronen som hegemon etter flere tiår +indeksfondene mine får tydeligvis en boost, iflg de som kan sånt +vi kan finne frem popcornet og se på USAs fall. Neste gang de snakker om å gjøre USA great igjen, så mener de der VIRKELIG. Det blir et svakt usa de neste tiårene. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 6. november 2024 #259 Del Skrevet 6. november 2024 Smått utrolig at Ukrainas skjebne ikke har fått større dekning i denne valgkampen. Burde vært en av de viktigste politiske sakene, russisk seier virker mer sannsynlig uten en amerikansk president på ukrainsk side. Forkastelig av det amerikanske folket å stemme på Trump. Fremstår som legitimt å klandre det amerikanske folket for Ukrainas fall, om det går slik det ser ut til. Også helt ubegripelig at det er mange amerikanske kvinner som har stemt på Trump 🤦 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
butterfly28 Skrevet 6. november 2024 #260 Del Skrevet 6. november 2024 Ser at mange er bekymret for krig . Jeg vil si den største trusselen er at han kommer til å trekke seg ut av Parisavtalen, og da er verden fucked med tanke på klimaendringene, som allerede er betydelige. Bare vent et par år når flommer og uvær rammer Norge på jevnlig basis. Som om vi ikke har hatt nok styrtregn og flom i år. Bare se på stakkars folk i Valencia som ble regelrett skylt vekk. Skulle trodd folk i USA er redd for klimaendringene når de har vært utsatt for orkaner og skogbranner fra helvete. Ser på klimafornektere som stokk dumme. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå