Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang, også om natten. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har også filmet seg selv i høy fart mens han hadde førerkortet beslaglagt.

Sånn som denne fyren er er det nesten et under at ingen er døde.

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (4 minutter siden):

Statsadvokaten presiserte at det gjør han. Bra! 

Er spent på hvordan de skal håndtere rettsaken. Om det blir åpen eller lukket, samt om MM og HM dukker opp. Kan hans søsken eller søskenbarn måtte vitne? Hvis noe av dette har hendt på Skaugum så vil det kanskje være naturlig at ansatte eller andre som var til stede på eiendommen samtidig må vitne? Noen som vet?

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig ryddig og god presentasjon synes jeg. Det er bra han redegjorde for hva voldtektene bestod i, så man slipper spekulasjoner i det.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Dette var bra! Han har levd høy på seg selv lenge, altfor lenge. Hele familien hans burde skamme seg. Og han er en farlig serie-voldtektsmann!! 

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
1600 skrev (4 minutter siden):

Ex'n på Frogner får saken nedjustert? Jeg skjønner ikke helt det..

Kan muligens ha noe med bevis å gjøre? 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Man er ikke den skarpeste kniven i skuffen når man filmer seg selv i for høy fart mens man har førerkortet beslaglagt etter man er arrestert flere ganger.

Om dette ikke er en advarsel for hva kokain gjør med ens hjerne, så vet jeg ikke hva.

Endret av 1600
  • Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Jokke89 skrev (2 minutter siden):

Det her er skandaløst. Og han har vært beskyttet av tronarvingen. Dette burde egentlig være slutten for kongehuset, men er nok desverre ikke det.

Enig! Det er en skandale! De har blitt varslet, men ikke gjort noe. Tvert imot så har de bidratt til at han har fortsatt sitt modus operandi, og "opprettholdt" status quo. 

• Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet

For en sjarmør MBH er, han er sikkert en skikkelig snill og god gutt sånn innerst inne. Fy f…!

Håper han får 10 år bak lås og slå.

Jeg skulle likt å vært flue på veggen på Skaugum i dag. 

Sikkert artig for IA når de på universitetet får denne nyhetene, for det kommer nok de for øre også.

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
1600 skrev (1 minutt siden):

Man er ikke den skarpeste kniven i skuffen når man filmer seg selv i for høy fat mens man har førerkortet beslaglagt etter man er arrestert flere ganger.

Om dette ikke er en advarsel for hva kokain gjør med ens hjerne, så vet jeg ikke hva.

Dette er fordi han har tenkt og trodd han var untouchable. Han har tenkt han kan gjøre hva han vil. Nå ble jeg stolt av politiet og statsadvokaten! 

Tenk å ha så dårlig kvinnesyn. Æsj.

Endret av miss summers
  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Han har ny kjæreste nå? Lykke til!

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Anonym_2024 skrev (10 minutter siden):

Ikke så rart, han har fått holde på i årevis uten en eneste konsekvens. Både han og kronprinsparet skal være glad for at det ikke er en drapssiktelse i disse 32 siktelsene. Kvelning av kvinner kan fort gå galt. 

ja- det er mye som nå er "opplest og vedtatt" nå etter dette enten han dømmes sånn eller slik til slutt.. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Avskum har aldri vært en mer passende beskrivelse.

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tipper Ingrid Alexandra er glad hun er på den andre siden av kloden nå..

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Jeg håper alle som har forsvart ham hørte detaljene fra pressekonferansen i dag. Jeg er kvalm. 

Jeg heier på og føler med alle ofrene - både dere der bevisene er "tilstrekkelige" og dere der de ikke tør føre sakene i retten ❤️

Endret av Korpsnerden
  • Liker 19
  • Hjerte 6
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

16 kvinner dere. 16 kvinner som er seksuelt krenket, altså flertallet av MBHs ofre er ikke identifisert eller har foreldede sakskomplekser.

Håper han må inn så lenge som overhodet mulig. Dette er altså en serieovergriper av rang, det er få andre saker utover Frosta-legen og Julio Kopseng som overgår dette i kjente ofre.

Endret av 1600
  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
1600 skrev (1 minutt siden):

Nå må vel hoffet snart si noe. En av sakene han nevnte var nettopp en episode hvor MM måtte bryte inn på Kongeskipet.

Det er ikke greit å late som ingenting når man med viten og vilje har latt dette pågå.

Hun burde skamme seg, virkelig. Sønnen hennes eier jo null skam, så da får hun bære på den. Jeg blir så rasende på vegne av alle jenter og kvinner som har vært utsatt for hennes utskudd av et barn i så mange år. Fysj. 

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Avispapir skrev (3 minutter siden):

Er spent på hvordan de skal håndtere rettsaken. Om det blir åpen eller lukket, samt om MM og HM dukker opp. Kan hans søsken eller søskenbarn måtte vitne? Hvis noe av dette har hendt på Skaugum så vil det kanskje være naturlig at ansatte eller andre som var til stede på eiendommen samtidig må vitne? Noen som vet?

Dette må være første gangen i kongehusets historie at en i familien er tiltalt for grove forhold, fått lommepenger av den neste monarken mens han har holdt på. Alt på tross av at de har visst mye, så har de latt han bo og leve på kongehusets regning. Nærmeste familie slipper vel å vitne uansett, men ansatte og andre som har vært tilstede når det har vært forhold på Skaugum ,de må kunne kalles inn vil jeg tro. Vi vet jo blandt annet at Linni ble utsatt for krenkelser nettopp der. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

For et monster! Fader altså! Jeg er så trist på vegne av alle ofrene han har utsatt for så grove overgrep. Det er helt forkastelig og kvalmt. 

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Isild skrev (16 minutter siden):

Statsadvokaten presiserte at det gjør han. Bra! 

Ja det er bra. Skulle bare mangle! Han er jo HELT idiot 🤬

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

En slik personlighet klarer man ikke skjule. Blir jævlig skeptisk til at den fremtidige kongen har latt monsteret bo hos de og gitt han cover for alt det jævlige ham har gjort.

Endret av Athod
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...