Gå til innhold

Samboer slår av lyden på meldinger...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både jeg og samboer har ofte lyden av. Fordi vi har en baby og lyden vekker henne noen ganger om det begynner å ringe høyt osv 😅 men han svarer alltid hvis jeg sier «hvem skriver du med» eller hvem han fikk melding fra. Hadde jeg hatt en veldig sterk mistanke hadde jeg nok sneket på telefonen hans 

Anonymkode: 02ed5...697

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Konfronterte du han sist gang? Og hva slags kontakt var det?

Anonymkode: 70055...29e

Ja konfronterte han. Det var på messenger, litt sånt løst og fast samtale, pluss "god morgen" "god natt". Jeg leste bare det siste, så noe mer vet jeg ikke. Vet han møtte henne for å ta en kaffe i solen...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tilga du det? 

Anonymkode: 6af4c...cbd

Godt spørsmål.. Var vel et stort ønske om å holde familien sammen, la barna mine slippe et samlivsbrudd og fordi jeg elsker han.. 

 

nøtta skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde sjekket tlf dersom det var meg iallfall. Sier seg jo selv at det er noe dersom det skjer i det han kommer hjem.

Jeg får ikke sjekket den. Han har kode på tlf, og den får ikke jeg vite. 

Anonymkode: d471f...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt telefonen min på lydløs de siste 20 åra, men jeg skjønner jo godt at du reagerer på denne endringen pluss historikken hans.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg spurt han rett ut, og sett reaksjonen hans.

Anonymkode: ee7a0...0c6

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja konfronterte han. Det var på messenger, litt sånt løst og fast samtale, pluss "god morgen" "god natt". Jeg leste bare det siste, så noe mer vet jeg ikke. Vet han møtte henne for å ta en kaffe i solen...

Godt spørsmål.. Var vel et stort ønske om å holde familien sammen, la barna mine slippe et samlivsbrudd og fordi jeg elsker han.. 

 

Jeg får ikke sjekket den. Han har kode på tlf, og den får ikke jeg vite. 

Anonymkode: d471f...e56

Så han hadde denne relasjonen bak ryggen din? Fikk dere ikke oppklart dette på en god måte? 

Anonymkode: 70055...29e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo en veldig rar ting å spørre om ut av det blå. "Hvorfor bråker du så lite plutselig, og hvorfor smiler du så lurt?"

Anonymkode: d95ba...19c

Heller det enn å snike på telefonen hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er garantert utro.  Ingen tvil. 

Anonymkode: 4c824...51b

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyden slår jeg av hele tiden, går så lei notifications på ene og det andre, det er slik jeg kobler av. Dessuten er det plagsomt for andre å høre det hvert 20sek.

Anonymkode: 163d1...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så han hadde denne relasjonen bak ryggen din? Fikk dere ikke oppklart dette på en god måte? 

Anonymkode: 70055...29e

Ja det hadde han, pågikk i flere måneder. Han følte vi skulle være ferdig med saken etter et par dager. Jeg har vel aldri kommet over det tillitsbruddet. 

Anonymkode: d471f...e56

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe i solen???

Gratulerer topp ti av naivitet på KG.

Anonymkode: 63fb9...7d8

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det hadde han, pågikk i flere måneder. Han følte vi skulle være ferdig med saken etter et par dager. Jeg har vel aldri kommet over det tillitsbruddet. 

Anonymkode: d471f...e56

Dette høres veldig dårlig ut. Og han behandler deg jo ikke bra. Du fortjener bedre enn dette, og det bør du vite. Jeg hadde ikke orket å leve sånn.

Anonymkode: 70055...29e

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Han trenger vel litt fred fra sms-plingingen da. Hva ER det med disse damene som er så sjalu og usikre på seg selv og forholdet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrudd av alle lyder på mobilen. Startet med det når alle begynte å sende meldinger, starte gruppechatter, trykke liker i hytt og pine osv. Det plinget i tlf døgnet rundt, og jeg ble gal av det. 

Mannen er medlem i de samme gruppechattene, og har ikke skrudd av varslene, og det driver meg til vanvidd. Han har begynt å skru av lyden når vi er sammen, da.

Vil du finne tegn på utroskap, gjør man alltid det. Enten får du snakke med ham om det og få luftet tankene og avklart saken, eller så får du avslutte forholdet, siden tilliten tydeligvis ikke er til stede.

Her på KG får du uansett ikke hjelp, siden vi ikke kjenner verken deg eller ham, og 90 prosent av de som skriver her inne har en slags pervers glede av å skape mistanker og usikkerhet med en gang de kjenner lukten av blod.

Snakk med ham.

Anonymkode: 24035...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Herregud. Han trenger vel litt fred fra sms-plingingen da. Hva ER det med disse damene som er så sjalu og usikre på seg selv og forholdet?

Du kan jo kanskje lese resten av tråden så du forstår litt mer i stedet for å bli ufin.

Anonymkode: 70055...29e

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig noen som har på lyd på meldinger noen gang i det hele tatt?

Anonymkode: 608ef...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette høres veldig dårlig ut. Og han behandler deg jo ikke bra. Du fortjener bedre enn dette, og det bør du vite. Jeg hadde ikke orket å leve sånn.

Anonymkode: 70055...29e

Å derfor jeg nå er redd det er noe på gang igjen. Har ikke no særlig venninner jeg vil prate med om dette, så derfor lufter jeg meg her. 

Anonymkode: d471f...e56

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lydløs helt siden det ble ett alternativ, takk gud for at den kan være stille, fjerne vibrasjon og, velger selv når jeg gidder å svare.

Anonymkode: 09396...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Fireflies said:

Heller det enn å snike på telefonen hans. 

Selvsagt, men enten man snoker eller spør mangler man tillit til partneren. 

Anonymkode: d95ba...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alle under 75 år hadde på lydløs nesten alltid jeg. De eneste gangene jeg setter på lyd er når jeg venter en viktig samtale og er på et bråkete sted. Det heg hadde klikket av var en samboer som hadde på lyden så du hører meldingslyd og alle andre lydvarsler hver kveld. Og hvis han smiler av noe på mobilen - han må vel få ha et privatliv. Glad jeg ikke bor med ts..

Anonymkode: 97995...7f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har hatt lydløs helt siden det ble ett alternativ, takk gud for at den kan være stille, fjerne vibrasjon og, velger selv når jeg gidder å svare.

Anonymkode: 09396...4bb

Fint for deg. 

Anonymkode: d471f...e56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde alle under 75 år hadde på lydløs nesten alltid jeg. De eneste gangene jeg setter på lyd er når jeg venter en viktig samtale og er på et bråkete sted. Det heg hadde klikket av var en samboer som hadde på lyden så du hører meldingslyd og alle andre lydvarsler hver kveld. Og hvis han smiler av noe på mobilen - han må vel få ha et privatliv. Glad jeg ikke bor med ts..

Anonymkode: 97995...7f1

Jeg kjenner faktisk ingen voksne mennesker som har mobilen på lydløs. 

Anonymkode: d471f...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...