Gå til innhold

Samboer slår av lyden på meldinger...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at samboer slår av lyden på meldinger når han kommer hjem fra jobb. La merke til dette for kanskje en mnd siden. Hender jeg bare kikker på mobilen hans rett før vi legger oss, halv 12 - 12 på kvelden, og da er det ofte det nettopp er kommet inn en melding eller to. Går ikke inn på telefonen hans altså. Kjenner jeg får en uggen følelse i magen , for hvorfor må han slå av lyden på meldinger og hvem sender ofte meldinger så sent på kvelden... Veit jeg må enten spørre han eller bare blåse i det. Men noen tanker? 

Anonymkode: d471f...e56

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også skjedd et par ganger hvor jeg ser han sitter og skriver på telefonen og smiler litt mens han skriver. 

ts

Anonymkode: d471f...e56

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og har vi avslått lyd på meldinger, snapp osv på kveld. Det gjør at vi faktisk prater og gjør ting en å hele tiden kikke ned på tlf. Behøver ikke å ha nor med utroskap. Ser og sønnen gjør det her på kvelden for å slippe å bli mast på hele tiden 

 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri lyd på mobilen.

Anonymkode: c0fdf...67d

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrur ALLTID av lyden på tlf etter jobb, trodde alle gjorde det? Jeg blir sprø av alle plingelydene, men i arbeidstiden må jeg jo få med meg ting. Jeg tror du overtenker veldig her. 

Anonymkode: 1a415...40d

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør du

Anonymkode: b5caa...917

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har lagt merke til at samboer slår av lyden på meldinger når han kommer hjem fra jobb. La merke til dette for kanskje en mnd siden. Hender jeg bare kikker på mobilen hans rett før vi legger oss, halv 12 - 12 på kvelden, og da er det ofte det nettopp er kommet inn en melding eller to. Går ikke inn på telefonen hans altså. Kjenner jeg får en uggen følelse i magen , for hvorfor må han slå av lyden på meldinger og hvem sender ofte meldinger så sent på kvelden... Veit jeg må enten spørre han eller bare blåse i det. Men noen tanker? 

Anonymkode: d471f...e56

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare sjekket hva meldingen gjaldt og hvem den var fra når han fikk en melding og han ikke var akkurat der. Og hvis det viste seg å være en dame eller noe, så hadde jeg spurt han etterpå, hvorfor han tar av lyden osv.. om han har noe å skjule.

Anonymkode: 62c84...e71

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skrur ALLTID av lyden på tlf etter jobb, trodde alle gjorde det? Jeg blir sprø av alle plingelydene, men i arbeidstiden må jeg jo få med meg ting. Jeg tror du overtenker veldig her. 

Anonymkode: 1a415...40d

Trodde du virkelig at alle gjorde det? Hører du alltid at andre sine telefoner ringer når du er på/ har besøk, når du er i butikken, mange drar frem mobilen og setter på

lysløs når du er på show etc etc

Høter du ringelyder kun når du er med mennesker som er på jobb?

Anonymkode: b5caa...917

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde du virkelig at alle gjorde det? Hører du ALDRI at andre sine telefoner ringer når du er på/ har besøk, når du er i butikken, mange drar frem mobilen og setter på

lysløs når du er på show etc etc

Høter du ringelyder kun når du er med mennesker som er på jobb?

Anonymkode: b5caa...917

Aldri 

Anonymkode: b5caa...917

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt lyd på mobilen siden 2002. Her høres det ut som du bør ta en prat med mannen din og forklare han hvor usikker du er på deg selv og hvor dårlig selvbilde du har. Og at du ønsker at han skrur lyden på telefonen slik at du kan gå videre å finne noe annet å henge deg opp i. 
 

For problemet her er nok dessverre deg. 

Anonymkode: d16fa...6ca

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare sjekket hva meldingen gjaldt og hvem den var fra når han fikk en melding og han ikke var akkurat der. Og hvis det viste seg å være en dame eller noe, så hadde jeg spurt han etterpå, hvorfor han tar av lyden osv.. om han har noe å skjule.

Anonymkode: 62c84...e71

Du oppfordrer altså til mobilsnok? Du tenker det er berettiget bare fordi kvinner har lavt selvbilde? 
 

Kan menn da snoke på kvinners mobil bare fordi empirien sier at kvinner er bedre på å skjule utroskap og at man da bør sjekke for å være sikker? 
 

 

Anonymkode: d16fa...6ca

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har lagt merke til at samboer slår av lyden på meldinger når han kommer hjem fra jobb. La merke til dette for kanskje en mnd siden. Hender jeg bare kikker på mobilen hans rett før vi legger oss, halv 12 - 12 på kvelden, og da er det ofte det nettopp er kommet inn en melding eller to. Går ikke inn på telefonen hans altså. Kjenner jeg får en uggen følelse i magen , for hvorfor må han slå av lyden på meldinger og hvem sender ofte meldinger så sent på kvelden... Veit jeg må enten spørre han eller bare blåse i det. Men noen tanker? 

Anonymkode: d471f...e56

Jeg har telefonen på ikke forstyrr modus 24 timer i døgnet. Bare de som ligger i favoritt listen kommer igjennom med lyd. Handler så absolutt ikke om utroskap, men at jeg rett og slett ikke ønsker meldinger og varsler til alle døgnets tider. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har også skjedd et par ganger hvor jeg ser han sitter og skriver på telefonen og smiler litt mens han skriver. 

ts

Anonymkode: d471f...e56

Det kan være bare dumme memes fra kompiser. Men jeg skjønner godt at du reagerer dersom det er en tydelig endring i telefonbruken. Og det er ekkelt for deg å gå rundt med dårlig magefølelse.

Anonymkode: 5b627...d52

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sjekket det, stol på magefølelsen din. Du kjenner samboeren din.

Anonymkode: e09c0...692

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjører også lydløs på kveldene, Har knyttet telefonen opp mot klokken, så jeg får beskjed der når noen ringer. Det holder i massevis for meg. Så tror du legger for mye i akkurat dette

 

Anonymkode: b3480...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som ALLTID, faktisk noen i over 20 år aldri har på lyd på tlf - dette er noe han begynte med for ca en mnd siden. For oss er det ikke vanlig å ha av lyden.

Hvorfor har man det? F.eks hvis ungene er ute på noe å de trenger å få tak i mor eller far, så er det null kontakt å få fordi de har slått av lyden?! Rart. 

Anonymkode: d471f...e56

  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du oppfordrer altså til mobilsnok? Du tenker det er berettiget bare fordi kvinner har lavt selvbilde? 
 

Kan menn da snoke på kvinners mobil bare fordi empirien sier at kvinner er bedre på å skjule utroskap og at man da bør sjekke for å være sikker? 
 

 

Anonymkode: d16fa...6ca

Ja jeg har sjekket samboeren min sin mobil. Og han har fullt lov til å sjekke min mobil. Ofte vi bruker hverandres mobiler. Så verken meg eller han har noe imot å sjekke mobilene, mennesker er jo forvedne

Anonymkode: 62c84...e71

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Til dere som ALLTID, faktisk noen i over 20 år aldri har på lyd på tlf - dette er noe han begynte med for ca en mnd siden. For oss er det ikke vanlig å ha av lyden.

Hvorfor har man det? F.eks hvis ungene er ute på noe å de trenger å få tak i mor eller far, så er det null kontakt å få fordi de har slått av lyden?! Rart. 

Anonymkode: d471f...e56

Det øverste er jo relevant info å legge i første innlegg. For alt du vet har andre laget lyd på barna så de bryter gjennom lydløs.

Har du forsøkt å snakke med samboeren din om at mobilen nå alltid er på lydløs? 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...