Gå til innhold

Jeg er mindre pen, vanskelig med dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gregarious skrev (12 minutter siden):

Jeg sier hvordan det er, ikke hvordan det burde vært. Ingen er på tvunget å finne seg partner, men dessverre så er det ikke bare sine egne preferanser som teller. 

Men verden er stor og om en beveger seg godt i den, mener er sosial, så tror jeg det skal være mulig for de fleste å møte noen hvor det er gjensidige og genuine følelser. Kan ta tid da, spørs hvor lukket noen er, men vi endrer jo oss gjennom livet. Vet det er tungt å være sosial når man er skamfull over kroppen en lever livet gjennom.

Tror det kan være lurt å finne måter å slutte å tenke så mye på det, fokusere utover istede for å lete etter detaljer å hate og skamme seg over. Hvordan vi føler oss utgjør en stor forskjell. Kanskje er det noe vi kan gjøre med utsendet også, det har jeg tenkt til. Men uansett, livet er så mye. Kjærligheten er vanskelig, men det kan jo gå, ha naivt håp og finn lykke for flere grunner i mellomtiden, for livet handler jo uansett om mer. 

Anonymkode: 2c59d...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gregarious skrev (12 minutter siden):

Hva er det du egentlig krangler om?  Var poenget bare å ytre noen negative karakteristikker om menn?  

Det var du som stilte menn i et dårlig lys her 🤷‍♀️

Anonymkode: c15b6...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Men mange har sagt jeg er pen, nydelig, vakker, sexy. Men føler meg ikke det.

Anonymkode: eaf7f...ff9

Problemet ditt er jo ikke at du ikke er pen, men at du av en eller annen grunn nekter å forholde deg til hvordan menn ser på deg.
Problemstillingen din er ikke-eksisterende og det føles bare fjernt å lese om en dame som ikke "føler seg pen", men som har flere forhold bak seg og  som mange sier er nydelig, vakker og sexy. 

Hva er det du egentlig vil med denne tråden?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (7 minutter siden):

Problemet ditt er jo ikke at du ikke er pen, men at du av en eller annen grunn nekter å forholde deg til hvordan menn ser på deg.
Problemstillingen din er ikke-eksisterende og det føles bare fjernt å lese om en dame som ikke "føler seg pen", men som har flere forhold bak seg og  som mange sier er nydelig, vakker og sexy. 

Hva er det du egentlig vil med denne tråden?

Nei trengte litt støtte og oppmuntring bare. Men fikk litt tips og da. Men ser jo rundt meg at folk er forskjellige og ingen er like.Det er jo godt da. 

Anonymkode: eaf7f...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Problemet er at hvis man må synke kravene så lavt at man faktisk ikke finner noen det objektivt sett er mulig å tenne på, så kan det være det samme.

Anonymkode: df03f...9ae

 

59 minutter siden, remix2020 said:

Tipper at hvis man i utgangspunktet har inntrykk av at man er mindre pen, så er ikke kravene ekstremt høye for hvem man ser på som kjærestemateriale. Da handler det nok mer om personlighet, kjemi og grunnverdier og ikke utseendet

En del kvinner har skyhøye krav til en mann, selv om de ikke måtte være kjempepene selv. Den type personlighet er vel noe de fleste ikke vil være borti. Det er jo en del menn og som ikke ligner grisen, men pene kvinner skal de ha. Jeg setter dem i samme bås. Ingen kvinner vil jo ha dem pga personligheten. 

Anonymkode: 74be2...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det var du som stilte menn i et dårlig lys her 🤷‍♀️

Anonymkode: c15b6...aec

Der tar du dessverre feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gregarious skrev (56 minutter siden):

Der tar du dessverre feil.

Altså, det var du som sa at kjemi er et for høyt krav å ha for en kvinne som ikke er pen, for andres preferanser teller også. Altså, mannens preferanser teller også, og for menn er det tydeligvis ikke så farlig da, om de bor sammen med og ligger med noen de i høyden tolererer, men egentlig ikke liker så veldig godt. En de ikke kan snakke ordentlig sammen med og ikke slappe av ordentlig sammen med. 

Vanskelig å tolke dette på en positiv måte i alle fall. Men om jeg har misforstått deg så får du gjerne oppklare her. Mye mer konstruktivt det, enn å bare si at jeg tar feil, vet du. Legger du kanskje noe annet i kjemi enn meg? For jeg gidder ikke engang å bli venn med folk jeg ikke har kjemi med.

Anonymkode: c15b6...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Altså, det var du som sa at kjemi er et for høyt krav å ha for en kvinne som ikke er pen, for andres preferanser teller også. Altså, mannens preferanser teller også, og for menn er det tydeligvis ikke så farlig da, om de bor sammen med og ligger med noen de i høyden tolererer, men egentlig ikke liker så veldig godt. En de ikke kan snakke ordentlig sammen med og ikke slappe av ordentlig sammen med. 

Vanskelig å tolke dette på en positiv måte i alle fall. Men om jeg har misforstått deg så får du gjerne oppklare her. Mye mer konstruktivt det, enn å bare si at jeg tar feil, vet du. Legger du kanskje noe annet i kjemi enn meg? For jeg gidder ikke engang å bli venn med folk jeg ikke har kjemi med.

Anonymkode: c15b6...aec

Du bør forholde deg til hva som faktisk blir sagt, dette er den største stråmannen jeg har sett på en stund.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts Her. har aldri vært så opptatt av pene menn, mer på at dem er maskuline og ser helt alminnelige ut, men mer opptatt av hva dem har inni hodet sitt. og at dem har humor da :)

Anonymkode: eaf7f...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (17 minutter siden):

Du bør forholde deg til hva som faktisk blir sagt, dette er den største stråmannen jeg har sett på en stund.

 

Men så fortell meg hva du mener da, i stedet for å fortsette å surre rundt grøten.

Dette er det som har skjedd hittil:

Du skrev et innlegg om at vi stygge kvinner må senke kravene, og da skal vi liksom være garantert å finne noen.

En annen bruker svarte på ditt innlegg, hvor han skriver at vi sannsynligvis ikke har så høye krav i utgangspunktet. Han ramser opp noe helt grunnleggende det sannsynligvis begrenser seg til, blant annet kjemi.

Du svarer at det er fortsatt krav, og begrenser utvalget.

Jeg siterer deg, og lurer på om du virkelig synes at kjemi er et for høyt krav.

Du svarer at verden er urettferdig og at det ikke bare er mine krav og preferanser det skal tas hensyn til.

Og derfra gikk det bare nedover. For jeg ser ikke at jeg kan tolke deg på noen annen måte enn at kjemi er et for høyt krav. Og at mange menn tydeligvis gir blanke i kjemi, så lenge de har noen. Hvilket er fullstendig uforståelig for meg. Du påstår at det ikke er det du mener, at jeg har misforstått deg, men samtidig nekter du å oppklare misforståelsen. 

Så hva blir det til nå? Har du tenkt til å fortsette å være tåkefyrste, eller kunne du nedverdigende deg til å forklare hva du faktisk mener, tror du?

Anonymkode: c15b6...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men så fortell meg hva du mener da, i stedet for å fortsette å surre rundt grøten.

Dette er det som har skjedd hittil:

Du skrev et innlegg om at vi stygge kvinner må senke kravene, og da skal vi liksom være garantert å finne noen.

En annen bruker svarte på ditt innlegg, hvor han skriver at vi sannsynligvis ikke har så høye krav i utgangspunktet. Han ramser opp noe helt grunnleggende det sannsynligvis begrenser seg til, blant annet kjemi.

Du svarer at det er fortsatt krav, og begrenser utvalget.

Jeg siterer deg, og lurer på om du virkelig synes at kjemi er et for høyt krav.

Du svarer at verden er urettferdig og at det ikke bare er mine krav og preferanser det skal tas hensyn til.

Og derfra gikk det bare nedover. For jeg ser ikke at jeg kan tolke deg på noen annen måte enn at kjemi er et for høyt krav. Og at mange menn tydeligvis gir blanke i kjemi, så lenge de har noen. Hvilket er fullstendig uforståelig for meg. Du påstår at det ikke er det du mener, at jeg har misforstått deg, men samtidig nekter du å oppklare misforståelsen. 

Så hva blir det til nå? Har du tenkt til å fortsette å være tåkefyrste, eller kunne du nedverdigende deg til å forklare hva du faktisk mener, tror du?

Anonymkode: c15b6...aec

Uff a meg da. er meg dette innlegget handler om da :)  Men jeg får bare le av dere :)

Anonymkode: eaf7f...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ts Her. har aldri vært så opptatt av pene menn, mer på at dem er maskuline og ser helt alminnelige ut, men mer opptatt av hva dem har inni hodet sitt. og at dem har humor da :)

Anonymkode: eaf7f...ff9

Med andre ord har du eksakt samme smak som de fleste andre kvinner.

Anonymkode: 83f6c...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med andre ord har du eksakt samme smak som de fleste andre kvinner.

Anonymkode: 83f6c...b15

Jo men har aldri falt for de fløtepusene som mange kvinner har gjort. Heldigvis får jeg vel si.

Anonymkode: eaf7f...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Uff a meg da. er meg dette innlegget handler om da :)  Men jeg får bare le av dere :)

Anonymkode: eaf7f...ff9

Hæ? Den eneste anonyme brukeren som har vært involvert i den aktulle meningsutvekslingen er meg, så jeg forstår ikke hva du babler om heller. Men sikkert fint for deg at du fikk deg en god latter, da... 🤷‍♀️

Anonymkode: c15b6...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Den eneste anonyme brukeren som har vært involvert i den aktulle meningsutvekslingen er meg, så jeg forstår ikke hva du babler om heller. Men sikkert fint for deg at du fikk deg en god latter, da... 🤷‍♀️

Anonymkode: c15b6...aec

DU ødelegger jo tråden til Ts. 

Anonymkode: 74be2...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

DU ødelegger jo tråden til Ts. 

Anonymkode: 74be2...f76

Ja ja vanlig det :)

Anonymkode: eaf7f...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

DU ødelegger jo tråden til Ts. 

Anonymkode: 74be2...f76

Ved at jeg prøver å få klarhet i hva den andre gjøken her mener? Ja men da så. Sånn til opplysning så er jeg stygg på ordentlig. Ingen mann har noen gang sett to ganger på meg. Ingen har noensinne sagt noe positivt om utseendet mitt. Jeg hadde derfor likt å komme til bunns i om det er en slags allmenn oppfatning der ute, om at jeg burde finne meg en mann jeg egentlig ikke liker, og som egentlig ikke liker meg.

Beklager at jeg synes det var litt relevant, da. Dere skal få ha tråden deres i fred, og le til dere tisser på dere for min del.

Anonymkode: c15b6...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge
Gregarious skrev (4 timer siden):

Problemet er vel at en ikke klarer få kjæresten en ønsker seg.
Senkes kravene så kan 99.9% av kvinner finne kjæreste. 

Så det du sier her er at når en kvinne skal finne seg en kjæreste så må hun regne med å ikke være tiltrukket til han? 

Idioti. En del kvinner har få krav: at han skal ha jobb, en interesse/hobby, være lojal (men enkelte ønsker åpent forhold, naturligvis, men vanskelig å få det til med en mann som ikke lett får seg et ligg med andre), snill og støttende. Men når det er for mye krav, da er det nok best å være singel. 

Og før du svarer "ok, hva tilbyr kvinnen tilbake da?"; sannsynligvis akkurat det samme. Når det kommer til verdier og fritidsinteresser vil man gjerne ha en partner som er lik seg selv. Man er virkelighetsfjern om man tror at en oppegående, vanlig kvinne vil "settle" med en mann som driter i både seg selv og dama, ikke jobber, ikke har interesser eller hobbyer eller det som er. Hva gjør sånne menn? De sitter foran PC-en og runker 6 timer i døgnet, røyker og lukter ballesvette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jo men har aldri falt for de fløtepusene som mange kvinner har gjort. Heldigvis får jeg vel si.

Anonymkode: eaf7f...ff9

Joa, men litt av problemet er at de fleste kvinner har akkurat samme smak som deg. Det kan jo gjøre konkurransen litt tøffere.

De som liker fløtepuser har en slags fordel sånn sett.

Anonymkode: 83f6c...b15

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...