Gå til innhold

Jeg er mindre pen, vanskelig med dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja ikke noe hyggelig å være mindre pen og ikke sånn veldig pen i ansiktet selv om jeg er normalvektig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg føler de fleste vil ha sex med meg og ikke forhold. Noen eldre vil vil ha forhold men nei. hva kan jeg gjøre? Jeg er snill dame ellers men føler en blir dømt fordi en ikke er veldig pen. Har vært i noen forhold tidligere, men sliter nå som jeg er i 40 årene. Har dere tips til meg?

Anonymkode: eaf7f...ff9

  • Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt gjøre deg selv til offer. Vis selvtilitt, gå litt ut over komfortsonen med hvem du vil date. Er utrolig mange fantastiske personer der ute som man kanskje først tenker ikke er verdt det. Pga utseende ellet annet men som kan være fantastiske.  

Anonymkode: 552b4...30f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja ikke noe hyggelig å være mindre pen og ikke sånn veldig pen i ansiktet selv om jeg er normalvektig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg føler de fleste vil ha sex med meg og ikke forhold. Noen eldre vil vil ha forhold men nei. hva kan jeg gjøre? Jeg er snill dame ellers men føler en blir dømt fordi en ikke er veldig pen. Har vært i noen forhold tidligere, men sliter nå som jeg er i 40 årene. Har dere tips til meg?

Anonymkode: eaf7f...ff9

Hvem er det som sier at du er mindre pen? Er du i 40 årene tipper jeg det finnes noen gode menn (i alderen 40-50 år) der ute som syns du er pen og vakker. Menn som ønsker et kjæresteforhold og ikke kun tilfeldig sex.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt gjøre deg selv til offer. Vis selvtilitt, gå litt ut over komfortsonen med hvem du vil date. Er utrolig mange fantastiske personer der ute som man kanskje først tenker ikke er verdt det. Pga utseende ellet annet men som kan være fantastiske.  

Anonymkode: 552b4...30f

Ja men jeg har dårlig selvtilitt så da er det ikke så lett for meg. Men jeg får prøve da :)

Anonymkode: eaf7f...ff9

  • Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (Akkurat nå):

Hvem er det som sier at du er mindre pen? Er du i 40 årene tipper jeg det finnes noen gode menn (i alderen 40-50 år) der ute som syns du er pen og vakker. Menn som ønsker et kjæresteforhold og ikke kun tilfeldig sex.

Jeg har alltid følt meg mindre pen, ikke vært den som menn har snudd seg etter. Og fått lite oppmerksomhet på byn og slikt. Får og lite kontakt på dating på nettet. Så er bare sånn det er.

Anonymkode: eaf7f...ff9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har alltid følt meg mindre pen, ikke vært den som menn har snudd seg etter. Og fått lite oppmerksomhet på byn og slikt. Får og lite kontakt på dating på nettet. Så er bare sånn det er.

Anonymkode: eaf7f...ff9

Vel, jeg er mann på 50. Har vært on/off på datingapper i 10 år. Ikke fått mye respons der jeg heller. Betyr ikke at jeg er mindre pen av den grunn. 
 

Vi er alle forskjellige og hva vi tiltrekkes av når det gjelder utseende er også ulik fra person til person. Online dating er et «kjøttmarked» hvor man ofte har fokus på det man ser. 
 

Min erfaring er at personlighet og kjemi kan være like tiltrekkende og at man kan bli forelsket i en person når man blir kjent med personen, men hadde man bare sett noen bilder online hadde man kanskje ikke tatt kontakt.

ikke gi opp håpet. Det finnes en der ute som syns du er akkurat den han har lett etter. 
 

Glem de som kun er ute etter sex.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

remix2020 skrev (7 minutter siden):

Vel, jeg er mann på 50. Har vært on/off på datingapper i 10 år. Ikke fått mye respons der jeg heller. Betyr ikke at jeg er mindre pen av den grunn. 
 

Vi er alle forskjellige og hva vi tiltrekkes av når det gjelder utseende er også ulik fra person til person. Online dating er et «kjøttmarked» hvor man ofte har fokus på det man ser. 
 

Min erfaring er at personlighet og kjemi kan være like tiltrekkende og at man kan bli forelsket i en person når man blir kjent med personen, men hadde man bare sett noen bilder online hadde man kanskje ikke tatt kontakt.

ikke gi opp håpet. Det finnes en der ute som syns du er akkurat den han har lett etter. 
 

Glem de som kun er ute etter sex.

Hei ja vi er jo forskjellige av hva vi tiltrekkes av ja. Heldigvis for det vil jeg si. Ja jeg vil jo bli kjent med seriøse da siden jeg er det selv. Men ja føler meg mindre pen.

Anonymkode: eaf7f...ff9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst så er det ikke noe bedre når man er ung. Jeg er 29 år og har slitt siden jeg ble singel som 23-åring. Nå har jeg ikke datet men for menn er det bare sex men ikke noe mer (jeg har ikke hatt sex med de for har lukta det på lang avstand).

Håper du finner noen. Det finnes menn som ikke går så veldig mye etter utseende men de er sjeldne og ofte i forhold dessverre. 

Anonymkode: 9e22d...8fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🧱

Anonymkode: 88e95...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Ja ikke noe hyggelig å være mindre pen og ikke sånn veldig pen i ansiktet selv om jeg er normalvektig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg føler de fleste vil ha sex med meg og ikke forhold. Noen eldre vil vil ha forhold men nei. hva kan jeg gjøre? Jeg er snill dame ellers men føler en blir dømt fordi en ikke er veldig pen. Har vært i noen forhold tidligere, men sliter nå som jeg er i 40 årene. Har dere tips til meg?

Anonymkode: eaf7f...ff9

Gjør noe med det? Menn som sliter med dating på grunn av utseende blir jo stort sett bedt om å ta en dusj, gå til frisøren, kjøpe seg en ny skjorte og kanskje pumpe litt jern. Er vel ingenting i veien for at kvinner kan ta tilsvarende grep.

Anonymkode: 955f0...a76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere ikke klassisk pene damer i 40 årene som har draget på menn. De oser selvtillit og herlig personlighet. 

Anonymkode: db5d2...d24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare datet og gitt blaffen i sånt. Jeg er på din alder og har vært på date med flere menn som ikke har utseendet med seg de heller. Fine menn som ikke visste hva godt de kan gjøre for kvinner..det fine med datesider er at de gir mulighet for å komme i kontakt med veldig ulike menn.

Anonymkode: 584e2...3ed

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare finne en tilsvarende lite pen man.

Anonymkode: a8bf9...01a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du må bare finne en tilsvarende lite pen man.

Anonymkode: a8bf9...01a

Ja, her det bare å jekke på krava så dukker mannen opp. Det finnes en mann for alle. Dersom du ikke har utseende med deg og derav ikke kan velge på øverste hylle så må du nok bare gå litt ned i standard. Ingen selvfølge å date oppover. 

Anonymkode: f2166...773

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann, men med dårlig selvtillit, eller det hadde jeg tidligere i min ungdom, men selvtilliten vokste med årene.

Man kan oppleve at man oppfatter seg selv som mindre attraktiv, noe man ikke er sett hvis andre vurdere ditt utseende.

Når jeg ser tilbake så var jeg populær blant damene. Hadde mange forhold og hadde mange som var interessert i meg. Men jeg valgte bare de jeg hadde følelser for. 

 

 

Anonymkode: 4aab9...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja ikke noe hyggelig å være mindre pen og ikke sånn veldig pen i ansiktet selv om jeg er normalvektig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg føler de fleste vil ha sex med meg og ikke forhold. Noen eldre vil vil ha forhold men nei. hva kan jeg gjøre? Jeg er snill dame ellers men føler en blir dømt fordi en ikke er veldig pen. Har vært i noen forhold tidligere, men sliter nå som jeg er i 40 årene. Har dere tips til meg?

Anonymkode: eaf7f...ff9

Jeg er veldig pen/sexy og fant ikke noe ekte kjærlighet før jeg var nesten 40år.

Hvorfor tror du at det handler om utseende? Hvorfor fant ikke jeg kjærlighet før da som er pen🙈 Opplevde det neste verre være pen som ung, sto skrevet SEX i panna mi kunne en tro. 

Det handler om å finne en som tar deg for den du er som person. Det kan ta tid. Er håp for de fleste.

Anonymkode: 1dc1a...964

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Splurge
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg er veldig pen/sexy og fant ikke noe ekte kjærlighet før jeg var nesten 40år.

Hvorfor tror du at det handler om utseende? Hvorfor fant ikke jeg kjærlighet før da som er pen🙈 Opplevde det neste verre være pen som ung, sto skrevet SEX i panna mi kunne en tro. 

Det handler om å finne en som tar deg for den du er som person. Det kan ta tid. Er håp for de fleste.

Anonymkode: 1dc1a...964

Jeg tror fellesnevneren her er menn og måten de sorter kvinner på etter sex vs. verdig kjærlighet er helt merkelig. Jeg tror verden og mennesker ser veldig annerledes ut gjennom menn sine øyne enn våre, er nok større forskjell på kjønnene enn vi tror. 

Et eksempel er jo at det er nok at kvinnen er pen og ung til at mannen vil ha sex med henne. Biologisk sett skal jo samleie føre til barn. Ergo er mannens eneste krav, fra naturens side, at kvinnen er pen og ung. 

Det som også er interessant å se er at menn har steinalderhjerne i forhold til kvinner som har forandret seg med tiden, mens menn sliter med å holde følge. Det er merkelig. 

Må da også legge til at jeg syns det er rart at menn som lever i ufrivillig sølibat eller som er ufrivillig single mener at vi kvinner er så heldige fordi "mange menn vil ha sex med oss". Eh, nei. Det er jo ikke noe spesielt at en mann vil ha sex med deg - han vil jo ha sex med mange. Det betyr absolutt ingenting. 

Endret av Splurge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splurge skrev (46 minutter siden):

Jeg tror fellesnevneren her er menn og måten de sorter kvinner på etter sex vs. verdig kjærlighet er helt merkelig. Jeg tror verden og mennesker ser veldig annerledes ut gjennom menn sine øyne enn våre, er nok større forskjell på kjønnene enn vi tror. 

Et eksempel er jo at det er nok at kvinnen er pen og ung til at mannen vil ha sex med henne. Biologisk sett skal jo samleie føre til barn. Ergo er mannens eneste krav, fra naturens side, at kvinnen er pen og ung. 

Det som også er interessant å se er at menn har steinalderhjerne i forhold til kvinner som har forandret seg med tiden, mens menn sliter med å holde følge. Det er merkelig. 

Kan være fordi de naturligvis har lettere å få nytelse av samleie, som gjør at sex er mer fristene selv med noen de ikke liker like godt som for kjærlighet. 

Og at det er mindre redsel for å oppleve noe dumt relatert til sex for menn. 

Men en god del kvinner har mye sex da, så det er jo ikke sånn at alle innefor kjønnene er like heller. 

Anonymkode: 2c59d...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan være fordi de naturligvis har lettere å få nytelse av samleie, som gjør at sex er mer fristene selv med noen de ikke liker like godt som for kjærlighet. 

Og at det er mindre redsel for å oppleve noe dumt relatert til sex for menn. 

Men en god del kvinner har mye sex da, så det er jo ikke sånn at alle innefor kjønnene er like heller. 

Anonymkode: 2c59d...3a5

Det er sant. 

Ja, kvinner har også mye sex, men tenningsmønsteret er gjerne annerledes. Men finnes jo kvinner som tenner bare på utseende også, selv om jeg tror det er litt sjeldent. Vi kan jo også bruke prevensjon for å kontrollere om vi vil bli gravide eller ikke, men flest nekter kondom, til og med med fremmede kvinner. Det ser vi på statistikken over kjønnssykdommer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Er kvinne i 30årene og uheldig med utseendet. Menn finner meg rett og slett ikke det spor atraktiv, så det hjelper lite å veie opp med humor, personlighet, vennlighet og slikt. Ja er alltid en og annen som bare ser på meg som et hull de kan stikke pikken i, men må leve med at menn skyr unna. 😕

Anonymkode: cec17...464

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...