Gå til innhold

Jeg er mindre pen, vanskelig med dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke noe "objektivt sett" og man kan ikke klage på at menn bare vil sex når man går etter dem som har bedre alternativer. Kvinner er i overtall i befolkningen, men er man mindre pen OG kresen kan det være en utfordring for alle.

Hvis man vil leve alene fremfor å velge noen som ikke er akkurat det man ønsker seg er det en ærlig sak. Hypergamien til kvinner holder på å ødelegge samfunnet...

Anonymkode: 3d5ae...70d

Jo. For ei dame på 20 er en mann på 70 objektivt sett umulig å tenne på. 

Anonymkode: df03f...9ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo. For ei dame på 20 er en mann på 70 objektivt sett umulig å tenne på. 

Anonymkode: df03f...9ae

For en sammenligning🙄. Det finnes da mange menn i alderen 18-30 år som denne kvinnen på 20 vil være mer en pen nok for🤩

Anonymkode: e278b...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en sammenligning🙄. Det finnes da mange menn i alderen 18-30 år som denne kvinnen på 20 vil være mer en pen nok for🤩

Anonymkode: e278b...270

Ikke min opplevelse da jeg var 20. Kun alkoholikere, veldig mye eldre menn og sykelig overvektige menn som var interessert. 

Anonymkode: df03f...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja ikke noe hyggelig å være mindre pen og ikke sånn veldig pen i ansiktet selv om jeg er normalvektig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg føler de fleste vil ha sex med meg og ikke forhold. Noen eldre vil vil ha forhold men nei. hva kan jeg gjøre? Jeg er snill dame ellers men føler en blir dømt fordi en ikke er veldig pen. Har vært i noen forhold tidligere, men sliter nå som jeg er i 40 årene. Har dere tips til meg?

Anonymkode: eaf7f...ff9

Hvorfor vil du ikke ha eldre menn for forhold?

Og hva er aldersforskjellen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (8 minutter siden):

Tipper at hvis man i utgangspunktet har inntrykk av at man er mindre pen, så er ikke kravene ekstremt høye for hvem man ser på som kjærestemateriale. Da handler det nok mer om personlighet, kjemi og grunnverdier og ikke utseendet

Dette er uansett krav. Om det er utseende eller personlighet så er funksjonen at en reduserer potensielle partnere, til mindre attraktiv en selv er til færre kan en velge bort før det ikke er flere alternativ igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja ikke noe hyggelig å være mindre pen og ikke sånn veldig pen i ansiktet selv om jeg er normalvektig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg føler de fleste vil ha sex med meg og ikke forhold. Noen eldre vil vil ha forhold men nei. hva kan jeg gjøre? Jeg er snill dame ellers men føler en blir dømt fordi en ikke er veldig pen. Har vært i noen forhold tidligere, men sliter nå som jeg er i 40 årene. Har dere tips til meg?

Anonymkode: eaf7f...ff9

:)

Anonymkode: 2c987...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gregarious skrev (2 minutter siden):

Dette er uansett krav. Om det er utseende eller personlighet så er funksjonen at en reduserer potensielle partnere, til mindre attraktiv en selv er til færre kan en velge bort før det ikke er flere alternativ igjen. 

Men hvem vil ha en partner med dårlig personlighet? Det er da bedre å være alene enn å være sammen med en drittsekk. 

Anonymkode: df03f...9ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jo. For ei dame på 20 er en mann på 70 objektivt sett umulig å tenne på. 

Anonymkode: df03f...9ae

Er nok noen på 20 som har sexfantasier om en eldre mann, men kanskje ikke en på 70😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (3 minutter siden):

Hvorfor vil du ikke ha eldre menn for forhold?

Og hva er aldersforskjellen? 

Altså vil jo helst ha noen rundt samme alder, har en eks på snart 52 da. Men han holder seg ung for alderen og. Han er den eldste jeg har vært sammen med. Men mange har sagt jeg er pen, nydelig, vakker, sexy. Men føler meg ikke det.

Anonymkode: eaf7f...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (Akkurat nå):

Er nok noen på 20 som har sexfantasier om en eldre mann, men kanskje ikke en på 70😜

Sexfantasier og forhold er to forskjellige ting. 

Anonymkode: df03f...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså vil jo helst ha noen rundt samme alder, har en eks på snart 52 da. Men han holder seg ung for alderen og. Han er den eldste jeg har vært sammen med. Men mange har sagt jeg er pen, nydelig, vakker, sexy. Men føler meg ikke det.

Anonymkode: eaf7f...ff9

Da foreslår jeg at du jobber med selvbildet ditt før du begynner med å date...

Fort at man kan se seg blind...Du virker som ei koselig dame, og det tror jeg det er mange menn som ønsker seg. 

Jeg setter modenhet fremfor alder anyday kjenner jeg. Jeg er ei formfull dame vil jeg si, men jeg nekter å akseptere noe mindre enn det jeg tenker at jeg fortjener....Og det kravet jeg har er ikke så høyt...

Bare å bli elsket for den jeg er.

Finner jeg ikke det så kan jeg være singel kjenner jeg. 

Håper du kan finne noen som liker deg, og viser at de setter pris på deg 💕🪷

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (8 minutter siden):

Dette er uansett krav. Om det er utseende eller personlighet så er funksjonen at en reduserer potensielle partnere, til mindre attraktiv en selv er til færre kan en velge bort før det ikke er flere alternativ igjen. 

Ja, gud forby at man vil ha en partner man har kjemi med, liksom? Hva skal jeg med en jeg ikke har kjemi med? Sitte i hvert vårt hjørne og skule på hverandre?

Anonymkode: c15b6...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke pen, men mange menn ønsker meg likevel. Jeg prøver å ha et velstelt ytre (jevnlig frisør, bruker tid på sminke, hår, steller negler osv). Er slank og veltrent. Med god innsats på trening kan man gjøre mye med kropp. Kjøper meg også en del fine klær og sko. Jeg er en smart dame, godt utdannet og god jobb. Holder meg oppdatert på ting som skjer i samfunnet. Det er mye man kan gjøre selv

Anonymkode: bade9...495

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvem vil ha en partner med dårlig personlighet? Det er da bedre å være alene enn å være sammen med en drittsekk. 

Anonymkode: df03f...9ae

Sa jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sier jeg er snill og har en fin personlighet. 

Anonymkode: eaf7f...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, gud forby at man vil ha en partner man har kjemi med, liksom? Hva skal jeg med en jeg ikke har kjemi med? Sitte i hvert vårt hjørne og skule på hverandre?

Anonymkode: c15b6...aec

Jeg sier hvordan det er, ikke hvordan det burde vært. Ingen er på tvunget å finne seg partner, men dessverre så er det ikke bare sine egne preferanser som teller. 

Endret av Gregarious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Altså vil jo helst ha noen rundt samme alder, har en eks på snart 52 da. Men han holder seg ung for alderen og. Han er den eldste jeg har vært sammen med. Men mange har sagt jeg er pen, nydelig, vakker, sexy. Men føler meg ikke det.

Anonymkode: eaf7f...ff9

Tja… jeg er en mann som straks blir 51. Mer opptatt av personlighet og kjemi enn alder og utseende. Håper min neste kjæreste er normal/slank og at jeg liker det jeg ser, men har aldri jaktet på de typiske «vakre/pene» jentene. Når det er sagt så tipper jeg at min neste kjæreste, og forhåpentligvis den siste, er mellom 40 og 55 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (1 minutt siden):

Jeg sier hvordan det er, ikke hvordan det burde vert. Ingen er på tvunget å finne seg partner, men dessverre så er det ikke bare sine egne preferanser som teller. 

Vet du, at om kjemi er et for høyt krav å ha, så er det faen ikke rart at mange gir opp å finne noen og at stadig flere lever alene.

Det sier også veldig mye negativt om menn, om dere helt uten å blunke går inn i forhold med folk dere bare så vidt aksepterer, knapt får praten til å flyte med. Hvem klarer å ligge med noen de ikke har kjemi med? Dele hjem med noen de ikke har kjemi med? Og ja, jeg sier menn, for jeg tviler på at et forhold uten kjemi er noe mange kvinner vil akseptere. 

Anonymkode: c15b6...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet du, at om kjemi er et for høyt krav å ha, så er det faen ikke rart at mange gir opp å finne noen og at stadig flere lever alene.

Det sier også veldig mye negativt om menn, om dere helt uten å blunke går inn i forhold med folk dere bare så vidt aksepterer, knapt får praten til å flyte med. Hvem klarer å ligge med noen de ikke har kjemi med? Dele hjem med noen de ikke har kjemi med? Og ja, jeg sier menn, for jeg tviler på at et forhold uten kjemi er noe mange kvinner vil akseptere. 

Anonymkode: c15b6...aec

Hva er det du egentlig krangler om?  Var poenget bare å ytre noen negative karakteristikker om menn?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja ikke noe hyggelig å være mindre pen og ikke sånn veldig pen i ansiktet selv om jeg er normalvektig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg føler de fleste vil ha sex med meg og ikke forhold. Noen eldre vil vil ha forhold men nei. hva kan jeg gjøre? Jeg er snill dame ellers men føler en blir dømt fordi en ikke er veldig pen. Har vært i noen forhold tidligere, men sliter nå som jeg er i 40 årene. Har dere tips til meg?

Anonymkode: eaf7f...ff9

Du er nok helt sikkert pen! 🥰

For hva er mindre pen? 

Jeg synes nesten alle kvinner har noe flott ved seg, damer er flotte. Punktum.

Det mest interessante med kvinner er jo hvem de er som menneske. Du kan være så estetisk deilig du bare vil, men om valget står mellom en instababe uten noe mellom øra og en smålubben jente i vanlig jeans og t skjorte, men med humor og glimt i øyet, er det liten tvil om hva jeg lander på! 😊

Du ER vakker, du må bare tørre å tro på det ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...