AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #21 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja ikke noe hyggelig å være mindre pen og ikke sånn veldig pen i ansiktet selv om jeg er normalvektig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, siden jeg føler de fleste vil ha sex med meg og ikke forhold. Noen eldre vil vil ha forhold men nei. hva kan jeg gjøre? Jeg er snill dame ellers men føler en blir dømt fordi en ikke er veldig pen. Har vært i noen forhold tidligere, men sliter nå som jeg er i 40 årene. Har dere tips til meg? Anonymkode: eaf7f...ff9 Hva med å gå for menn som ikke bare er ute etter sex med deg? De finnes, men da må du nok selv fire på ditt eget utseendekrav. Hva med å gå for en normalvektig mann, som ikke ser ut som Brad Pitt i ansiktet? Da kan det hende du må gå for de ikke så "spennende" mennene, men den litt mer nerdete, streite typen. Anonymkode: a2446...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 30. april 2024 #22 Del Skrevet 30. april 2024 Er selv mindre pen. Har null problem med å finne meg noen. Både for sex men også for forhold. Men skal du på datingapper er store deler av mannfolka kun intr i ff. Ikke forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #23 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Føler med deg. Er kvinne i 30årene og uheldig med utseendet. Menn finner meg rett og slett ikke det spor atraktiv, så det hjelper lite å veie opp med humor, personlighet, vennlighet og slikt. Ja er alltid en og annen som bare ser på meg som et hull de kan stikke pikken i, men må leve med at menn skyr unna. 😕 Anonymkode: cec17...464 Det er samme dritten for alle kvinner..de eneste som er god nok til forhold er kvinner som gir null oppmerksomhet fordi de ikke er interessert. Ellers er det bare et evig jag etter noen bedre og såre kvinner med å bruke oss til sex. Selv den peneste venninnen min har vært singel i åresvis. Hun får mange lange blikk, men selv hun tar dritt. Anonymkode: 584e2...3ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #24 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å gå for menn som ikke bare er ute etter sex med deg? De finnes, men da må du nok selv fire på ditt eget utseendekrav. Hva med å gå for en normalvektig mann, som ikke ser ut som Brad Pitt i ansiktet? Da kan det hende du må gå for de ikke så "spennende" mennene, men den litt mer nerdete, streite typen. Anonymkode: a2446...974 Brad Pitt har ikke vært min type heldigvis. Aldri likt sånne billedpene menn. Anonymkode: 2c987...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #25 Del Skrevet 30. april 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Føler med deg. Er kvinne i 30årene og uheldig med utseendet. Menn finner meg rett og slett ikke det spor atraktiv, så det hjelper lite å veie opp med humor, personlighet, vennlighet og slikt. Ja er alltid en og annen som bare ser på meg som et hull de kan stikke pikken i, men må leve med at menn skyr unna. 😕 Anonymkode: cec17...464 Synes du skal prøve deg på flere menn for jeg vet det er mange menn som verdsetter de verdiene og også synes dama blir finere fysisk etter de har blitt kjent med personligheten hennes. Anonymkode: 93015...ea6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 30. april 2024 #26 Del Skrevet 30. april 2024 Nå har du (trådstarter) fått mange gode/dårlige råd fra gjengen i KG. Siden du er anonym og ikke har delt bilde av deg vet jeg ikke hvordan du ser ut. Hadde jeg derimot sett bilder av deg eller aller best møtt deg, kunne jeg garantert gitt deg en ærlig tilbakemelding på om hva jeg syns. Mitt inntrykk er at du ikke er så lite pen som du selv tenker at du er. Tenker også at hvis menn er interessert i å ha sex med deg, er du mest sannsynlig ikke direkte stygg (liker ikke ordet stygg, for ingen er egentlig stygge). «Pen» er individuelt. Det jeg syns er «pen kvinne» kan andre menn være uenige i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #27 Del Skrevet 30. april 2024 Er i 40-årene, og har aldri vært pen. Ga opp drømmen om å finne en mann allerede i 20-årene. Jeg kommer aldri til å bli pen nok for en mann. Samme hvor snill, smart eller morsom jeg måtte være, kommer jeg aldri til å kunne håpe på noe bedre enn en dust som tar til takke med meg. Og det frister ikke noe særlig. Mest av alt fordi jeg alltid har drømt om å bli elsket, men også fordi jeg har sett hvor hodeløse menn blir når mine pene venninner dukker opp. Jeg skjønner tegninga, for å si det sånn. En mann som tar til takke med meg, vil være over alle hauger med en gang han får sjans på noen som er penere. Anonymkode: c15b6...aec 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #28 Del Skrevet 30. april 2024 Hvis det er noe trøst ts, mine to aller peneste venninner er evig single, de har et klassisk pent utseende menn bokstavelig talt snur seg etter på gata, økonomisk selvstendige og snille, empatiske damer. Hun ene er litt stille men morsom og utadvendt når man blir kjent med henne. Hun som er litt sjenert tror også hun ikke er fin nok fordi menn bare vil ha sex. Så har jeg venninner og kolleger som går i mengden og har helt normal personlighet som er gift. Altså kan det være du er finere enn du tror du også. Anonymkode: b6dbb...435 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #29 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er noe trøst ts, mine to aller peneste venninner er evig single, de har et klassisk pent utseende menn bokstavelig talt snur seg etter på gata, økonomisk selvstendige og snille, empatiske damer. Hun ene er litt stille men morsom og utadvendt når man blir kjent med henne. Hun som er litt sjenert tror også hun ikke er fin nok fordi menn bare vil ha sex. Så har jeg venninner og kolleger som går i mengden og har helt normal personlighet som er gift. Altså kan det være du er finere enn du tror du også. Anonymkode: b6dbb...435 Du er lik meg da ts. Jeg sa jeg skulle ønske jeg var like vakker som ei svane. Da skrev ei til meg, ja men du er jo det ❤️ Anonymkode: 2c987...4d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #30 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Synes du skal prøve deg på flere menn for jeg vet det er mange menn som verdsetter de verdiene og også synes dama blir finere fysisk etter de har blitt kjent med personligheten hennes. Anonymkode: 93015...ea6 Er svært vanskelig å komme innpå menn når mange av de setter opp en mur nærmest fordi de ikke syns jeg er pen nok. Anonymkode: cec17...464 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #31 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg har ingen tips, bare en liten tanke: Jeg tror at menn som er seriøse også er ute etter sex. Jeg synes kanskje kvinner virker litt kjappe til å konkludere med at en mann som ønsker sex ikke er seriøs. Spørsmålet er om han bare er ute etter sex. Det jeg mener er at om han er litt hissig på grøten så må det gå an å si nei til sex uten kutte helt. Anonymkode: 83f6c...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #32 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg tror dere undervurderer hvor mye dårlig selvtillit påvirker både kroppsspråk, utstråling, og personlighet. Anonymkode: afae5...cbc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #33 Del Skrevet 30. april 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg har ingen tips, bare en liten tanke: Jeg tror at menn som er seriøse også er ute etter sex. Jeg synes kanskje kvinner virker litt kjappe til å konkludere med at en mann som ønsker sex ikke er seriøs. Spørsmålet er om han bare er ute etter sex. Det jeg mener er at om han er litt hissig på grøten så må det gå an å si nei til sex uten kutte helt. Anonymkode: 83f6c...b15 Jeg tror i dagens hookupkultur at du har rett. Er nok en del menn som er ute etter sex, liker dama og derfor kan tenke seg noe mer. Man må bare tenke over hvordan mannen behandler en. Er han grei og omsorgsfull etterpå eller kald, vil han bare møtes på natten eller en ettermiddag osv. Mitt forhold skulle egentlig bare være en ONS 😄 Anonymkode: b6dbb...435 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 30. april 2024 #34 Del Skrevet 30. april 2024 Problemet er vel at en ikke klarer få kjæresten en ønsker seg. Senkes kravene så kan 99.9% av kvinner finne kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #35 Del Skrevet 30. april 2024 Gregarious skrev (2 minutter siden): Problemet er vel at en ikke klarer få kjæresten en ønsker seg. Senkes kravene så kan 99.9% av kvinner finne kjæreste. Problemet er at hvis man må synke kravene så lavt at man faktisk ikke finner noen det objektivt sett er mulig å tenne på, så kan det være det samme. Anonymkode: df03f...9ae 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 30. april 2024 #36 Del Skrevet 30. april 2024 Nå er jeg såkalt middelaldrende mann på 50. Anser meg ikke blant de peneste menn på planeten, men har aldri hørt at jeg er mindre pen heller. Enten man er kvinne eller mann ønsker man å føle seg ønsket og begjært. Selv skulle jeg gjerne ønsket at flere kvinner var mer frempå om at de ønsket å bli bedre kjent med meg eller ville ha sex med meg. Det gir jo en viss indikasjon på at det er en eller annen form for tiltrekning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 30. april 2024 #37 Del Skrevet 30. april 2024 Gregarious skrev (5 minutter siden): Problemet er vel at en ikke klarer få kjæresten en ønsker seg. Senkes kravene så kan 99.9% av kvinner finne kjæreste. Tipper at hvis man i utgangspunktet har inntrykk av at man er mindre pen, så er ikke kravene ekstremt høye for hvem man ser på som kjærestemateriale. Da handler det nok mer om personlighet, kjemi og grunnverdier og ikke utseendet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #38 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Problemet er at hvis man må synke kravene så lavt at man faktisk ikke finner noen det objektivt sett er mulig å tenne på, så kan det være det samme. Anonymkode: df03f...9ae Er ikke noe "objektivt sett" og man kan ikke klage på at menn bare vil sex når man går etter dem som har bedre alternativer. Kvinner er i overtall i befolkningen, men er man mindre pen OG kresen kan det være en utfordring for alle. Hvis man vil leve alene fremfor å velge noen som ikke er akkurat det man ønsker seg er det en ærlig sak. Hypergamien til kvinner holder på å ødelegge samfunnet... Anonymkode: 3d5ae...70d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 30. april 2024 #39 Del Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet er at hvis man må synke kravene så lavt at man faktisk ikke finner noen det objektivt sett er mulig å tenne på, så kan det være det samme. Anonymkode: df03f...9ae Det er greit, men det forandrer ikke faktum at det er kravene det står på. Da hjelper det ikke å klage, verden er uansett urettferdig, det hjelper ikke å ha lyst på en Ferrari om en bare har penger til en Lada. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvels Skrevet 30. april 2024 #40 Del Skrevet 30. april 2024 (endret) Det første jeg tenker er at utseende man er født med, er det man har å spille med, om man ikke ønsker å gjøre drastiske (og dyre) endringer. Det er få mennesker jeg har opplevd som mindre pene. Dette gjelder spesielt mennesker som fremstår som blide og snille. Det grunner nok heller i personens selvtillit og holdning, som av forskjellige grunner kan ha blitt rokket ved flere ganger ila livet, og påvirket til negative oppfatninger av eget utseende. Men det er forskjell på pen og delikat. Å være pen er relativt og er "in the eye of the beholder". Delikat derimot er noe du kan ordne selv. Å være delikat og se "put together" gjør så vanvittig mye med personen fremtoning, og er noe man kan oppnå ved å endre hårfrisyre, starte med hudpleie, lære seg å sminke seg (mener her naturlig sminke som om fremhever fine trekk), kle seg ordentlig i klassisk stil som passer kroppsfasong 🙂 alt dette kan man forbedre over tid, både ved at man tar tak i det og går i lære selv, eller får andre mennesker innenfor diverse fagfelt (makeup, frisører osv) til å hjelpe deg. Dette vil etter hvert påvirke selvbildet og selvinnsikt på en positiv måte. Det handler om å gjøre endringer som gjør at man føler seg både sterk og vakker. Den prosessen tar tid. Selvfølgelig skal man ikke dømme etter utseende, men nå er det nå slik at vi mennesker ikke er mer kompliserte enn det dyret vi er. Det jeg skal frem til er at du er hovedpersonen i ditt liv. Gjør endringer som gir DEG god selvfølelse og gjør at du føler deg bra. Så vil du se at dette smitter over på andre mennesker også ❤️ gjør deg selv glad først. Endret 30. april 2024 av Marvels 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå