AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #121 Del Skrevet 12. mai 2024 Sugde balle Anonymkode: 53122...238 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexandrine Skrevet 12. mai 2024 #122 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sååå fordi folk ikke er enig med deg, så har de ikke 'smak' . Hersketeknikk fra oldtiden. Byyyhee Anonymkode: cc2a5...295 Burde selvsagt ha skrevet at det er min mening, beklager det. Har tenkt litt og klarer nok å sette meg inn i dine og andre kritiske røster sin tankegang. Jeg hadde det likt da Tix leverte vårt bidrag. Jeg var flau og orket ikke se på - selvom han tydeligvis slo an bedre enn Gåte. Det er nok Europa som ikke er klar for Gåte enda .... så vi som elsker musikken deres får ha den for oss selv inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #123 Del Skrevet 12. mai 2024 Alexandrine skrev (1 time siden): Burde selvsagt ha skrevet at det er min mening, beklager det. Har tenkt litt og klarer nok å sette meg inn i dine og andre kritiske røster sin tankegang. Jeg hadde det likt da Tix leverte vårt bidrag. Jeg var flau og orket ikke se på - selvom han tydeligvis slo an bedre enn Gåte. Det er nok Europa som ikke er klar for Gåte enda .... så vi som elsker musikken deres får ha den for oss selv inntil videre. Ikke klar for gåte?🤣 Tror vi aldri kommer til å bli klar. Får hodepine av å høre på den "syngingen" Anonymkode: 92008...689 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2024 #124 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke klar for gåte?🤣 Tror vi aldri kommer til å bli klar. Får hodepine av å høre på den "syngingen" Anonymkode: 92008...689 ...men dette er ikke (og er heller ikke ment som) vanlig MGP-synging med paljetter og pent sminkede kordamer i bakgrunnen. Gåte tar det over i en urstemning som taler til det opprinnelige innerste i oss. Eller de noen av oss som er mottagelige for dette. Jeg har hørt den mange, mange ganger nå og blir like frydefull av forventning hver gang. DET er MIN type musikk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #125 Del Skrevet 13. mai 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Ikke klar for gåte?🤣 Tror vi aldri kommer til å bli klar. Får hodepine av å høre på den "syngingen" Anonymkode: 92008...689 Haha jeg får hodepine av låten. Og nå ser vi resultatet 😅. Dette ville Norge ha med i eurovision 🤣 Anonymkode: ec84c...b57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2024 #126 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Dette ville Norge ha med i eurovision Anonymkode: ec84c...b57 Ja, er det ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #127 Del Skrevet 13. mai 2024 On 4/28/2024 at 1:59 PM, AnonymBruker said: Nei. Rybak var tidenes beste norske. Og en av de beste internasjonalt også. Anonymkode: 3a7c4...2ef Nettopp og om folk er lei den sangen så viser det bare hvor bra sangen var. Den ble spilt hele tiden fordi den var bra. Anonymkode: a5907...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå