Gå til innhold

Blitt usikker på samboer basert på hvordan han behandler barnet sitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Setter veldig stor pris på dine fine ord, føles som å pisse i motvind her helt ærlig. Da både her i tråden, men åpenbart også på privaten.

Er ganske lei og sliten av hele «problemstillingen»  som i mine øyne burde vært en ikke-sak og med åpenbare løsninger. 

 

TS

Anonymkode: bfd45...844

Det er faktisk ingenting som er åpenbart eller selvfølgelig. Det har jeg lært meg. Og det er en fantastisk lærdom, for da er det vanskelig å bli skuffet.

Hva som er evt åpenbart for deg er ikke sikkert like åpenbart for andre, og det finnes mennesker som tenker annerledes enn deg.

Det betyr ikke at man er bedre..

Bare at man tenker annerledes.

Hvordan du ønsker å tenke er selvfølgelig opp til deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk! Du sa det jeg også har prøvd navne. Hvis ts ikke respekterer dette, hvis dette er hva samboer mener, så er forholdet over. Enkelt og greit. Hvis man ikke kan respektere at man har forskjellige synspunkter og meninger om ting i et forhold, så vil ikke et forhold vare.

Anonymkode: 65d36...c08

Ja det er en sunn og god innstilling tenker jeg da. Bare hyggelig. En felles forståelse og evnen til å samarbeide, er grunnlag for alle forhold slik jeg ser det. Så lett likevel så vanskelig for mange. Så det er viktig å ha en partner med respekt for likeverd slik jeg ser det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bekymret når jeg leser mange av svarene her inne.

Har dere ingen anelse om hvordan det føles for et barn å bli sviktet av faren sin? I tillegg leker han familie med en dame og hennes barn. Han har tid og omsorg for de, men ikke eget kjøtt og blod. Jeg synes det er helt grusomt! Og stemor skal da virkelig ikke ha noe sympati. Hun lever med og aksepterer situasjonen. Hva med det stakkars barnet som blir sviktet?!?

Anonymkode: e3797...007

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart. Men hva sier han selv da om hvorfor han ikke vil ha med egen unge på ting?

Anonymkode: 42d9e...b7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg blir bekymret når jeg leser mange av svarene her inne.

Har dere ingen anelse om hvordan det føles for et barn å bli sviktet av faren sin? I tillegg leker han familie med en dame og hennes barn. Han har tid og omsorg for de, men ikke eget kjøtt og blod. Jeg synes det er helt grusomt! Og stemor skal da virkelig ikke ha noe sympati. Hun lever med og aksepterer situasjonen. Hva med det stakkars barnet som blir sviktet?!?

Anonymkode: e3797...007

Jada, vi har skjønt det nå. Stakkars barn og alt det der. Hvis du får hue ut av ræva og leser, så kan du se at ts prøver å gjøre noe for å bedre situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg blir bekymret når jeg leser mange av svarene her inne.

Har dere ingen anelse om hvordan det føles for et barn å bli sviktet av faren sin? I tillegg leker han familie med en dame og hennes barn. Han har tid og omsorg for de, men ikke eget kjøtt og blod. Jeg synes det er helt grusomt! Og stemor skal da virkelig ikke ha noe sympati. Hun lever med og aksepterer situasjonen. Hva med det stakkars barnet som blir sviktet?!?

Anonymkode: e3797...007

Selvfølgelig er det synd i barnet, som nok ikke liker dette i det hele tatt. Jeg er bare ikke sikker på om å "tvinge" far til å ha kontakt vil gjøre ting lettere for ungdommen, hun/han vil jo merke avstanden og kulda bare tydeligere ved et "påtatt samvær". Så, jeg tror ikke ts kommer noen vei med ultimatumet, med mindre mannen tar tak selv og får snakket med noen om hvorfor han ikke ønsker kontakt med barnet.

Anonymkode: 65d36...c08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg blir bekymret når jeg leser mange av svarene her inne.

Har dere ingen anelse om hvordan det føles for et barn å bli sviktet av faren sin? I tillegg leker han familie med en dame og hennes barn. Han har tid og omsorg for de, men ikke eget kjøtt og blod. Jeg synes det er helt grusomt! Og stemor skal da virkelig ikke ha noe sympati. Hun lever med og aksepterer situasjonen. Hva med det stakkars barnet som blir sviktet?!?

Anonymkode: e3797...007

Er det bedre at han også ikke har bonusmor? 

Anonymkode: 02e24...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 10.33):

Han er en dårlig far, hadde revurdert hele forholdet

Anonymkode: f6825...c28

Han er gjerrig. 

Anonymkode: 9872d...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...