Gå til innhold

Når menn skriver at de ikke vil ha noe drama......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det folk lurer på er da ikke om den andre ønsker seg dramafrie eller dramatiske forhold (de fleste vil det første), men om den andre har tenkt å BIDRA til et sånt flott, harmonisk forhold og har EVNENE som skal til for å skape noenlunde harmoni med andre. Å ønske seg ting klarer tom barn...

Anonymkode: eb044...9c8

Takket for meg i innlegg 80.., 

 

Dette gjelder begge kjønn, men for all del jeg skjønner at folk trenger å få lettet hjertet litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (46 minutter siden):

Så skriv at du ønsker deg et harmonisk forhold, for med det skriver du indirekte at du selv bidrar til det også. Ønsker ikke drama sier som mange påpeker derimot noe helt annet. Mer at du krever at dama er rolig og avbalansert uansett hva du skulle finne på. Hvilket blir noe helt annet og negativt, fordi dette ofte hevdes av mennesker som ikke innser at de selv skaper grunnlag for drama, ved å ikke finne seg i at den andre har meninger om din oppførsel (som ikke nødvendigvis er god). 

Jeg? Leste du videre i tråden? 
Jeg har er godt samliv i dag. Vi er likestilte og enige om mye, resten finner vi løsninger på. Ingen bør finne seg i et samliv med psykiske overgrep.
 

 Håper jeg aldri må hoppe i dette bassenget med haier.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å oppklare en gang for alle.

"Ingen drama" betyr at han ber emosjonelt ustabile damer holde seg unna. Det er dette det betyr, og ikke noe annet.

Damer som begynner å kave seg opp over å "ikke bli møtt på følelsene" sine før de i det hele tatt har møtt fyren, kun ut fra at han skriver at han ikke vil ha drama (som jo burde være en selvfølge), er typisk glimrende eksempler på emosjonelt ustabile damer.

Slike damer er det ganske mange av i samfunnet, og ikke minst i denne tråden og på KG generelt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (3 minutter siden):

For å oppklare en gang for alle.

"Ingen drama" betyr at han ber emosjonelt ustabile damer holde seg unna. Det er dette det betyr, og ikke noe annet.

Damer som begynner å kave seg opp over å "ikke bli møtt på følelsene" sine før de i det hele tatt har møtt fyren, kun ut fra at han skriver at han ikke vil ha drama (som jo burde være en selvfølge), er typisk glimrende eksempler på emosjonelt ustabile damer.

Slike damer er det ganske mange av i samfunnet, og ikke minst i denne tråden og på KG generelt.

Jada, du har dine egne sannheter du. Det er langt mellom liv og lære, og enda lenger mellom flere menn som sier de ikke vil ha drama og deres tilsynelatende harmoniske atferd.

Jeg stoler ikke på det folk sier, men det de gjør, og dette utsagnet leses nettopp i den konteksten mange har opplevd den i.

Anonymkode: 8708e...e4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (10 timer siden):

Sorry, tenner ikke seksuelt på menn.

Og ja, det beklager jeg faktisk mer enn du tror.

Så du tenner på en gruppe mennesker du ikke liker. Jeg skal ikke dømme deg, folk tenner på de rareste ting.

Anonymkode: 41e1e...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Så du tenner på en gruppe mennesker du ikke liker. Jeg skal ikke dømme deg, folk tenner på de rareste ting.

Anonymkode: 41e1e...4b1

Det at man tenner på en gruppe mennesker man hater, vitner egentlig kun om selvforakt. 

Anonymkode: bf36e...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KallePils skrev (48 minutter siden):

For å oppklare en gang for alle.

"Ingen drama" betyr at han ber emosjonelt ustabile damer holde seg unna. Det er dette det betyr, og ikke noe annet.

Damer som begynner å kave seg opp over å "ikke bli møtt på følelsene" sine før de i det hele tatt har møtt fyren, kun ut fra at han skriver at han ikke vil ha drama (som jo burde være en selvfølge), er typisk glimrende eksempler på emosjonelt ustabile damer.

Slike damer er det ganske mange av i samfunnet, og ikke minst i denne tråden og på KG generelt.

Du har ingen erfaring med seriøse forhold og har derfor ikke peiling på hva du snakker om. Vi som har erfaring og noen flere år på baken vet at mange menn (ikke alle) ønsker seg damer som de kan oppføre seg dårlig mot uten at damene klager. 

Anonymkode: bf36e...f8e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg det er svake menn som gjerne ikke lykkes blandt damene. De velger derfor kvinner som er «svake», har problemer/utfordringer av noe art, slik at de skal føle seg mer «over» og mann. For deretter å sutre og klage over at vedkommende kvinne er «dramatisk» og krevende. 

Anonymkode: 940e5...64b

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har menstruasjonssyklus som gjør at humøret og stemningsleiet veksler voldsomt i løpet av en måned. Dette er kvinners fysiske natur, å ikke kunne møte kvinners følelser med annen enn «nå lager du drama» er ikke så hyggelig. Mange damer gråter for ingenting både av glede sorg og sinne, vi er laget sånn, for at vi skal være vare på signalene fra barna vi skal ta vare på.. Jeg foretrekker menn som synes denne forskjellen mellom menn og kvinner er fin. Menn som vil at kvinner skal bli som menn, kan være litt vanskelig å forholde seg til.. synes jeg da 😀

Anonymkode: 3a7ff...dc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A new man skrev (17 timer siden):

Jeg? Leste du videre i tråden? 
Jeg har er godt samliv i dag. Vi er likestilte og enige om mye, resten finner vi løsninger på. Ingen bør finne seg i et samliv med psykiske overgrep.
 

 Håper jeg aldri må hoppe i dette bassenget med haier.. 

Nei jeg leste ikke hele tråden, men om ikke du er det et godt tips til andre menn angående å ordlegge seg bra og konstruktivt, istedenfor på måter kvinner reagerer negativt på. 

Håper også at jeg slipper dating igjen. Å finne den rette er vanskelig. Skjønner ikke at folk skal tro det er enkelt. De fleste passer jo absolutt ikke sammen, og så skal det utvikles følelser også. "Haier" har det bestandig vært. Å finne den rette handler mye om å sortere bort. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (10 timer siden):

For å oppklare en gang for alle.

"Ingen drama" betyr at han ber emosjonelt ustabile damer holde seg unna. Det er dette det betyr, og ikke noe annet.

Damer som begynner å kave seg opp over å "ikke bli møtt på følelsene" sine før de i det hele tatt har møtt fyren, kun ut fra at han skriver at han ikke vil ha drama (som jo burde være en selvfølge), er typisk glimrende eksempler på emosjonelt ustabile damer.

Slike damer er det ganske mange av i samfunnet, og ikke minst i denne tråden og på KG generelt.

Ja, det trodde jeg og. Men så viste det seg at noen menn som skriver dette er det mye drama med. Som de skaper

Anonymkode: e9b2b...6e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (På 26.4.2024 den 22.14):

Først og fremst, som TS selv illustrerer, har en slik mann totalt urealistiske forventninger til norske kvinner i 2024.

"Ingen drama"… norske damer lager for faen drama over krav om ingen drama! 🤣🤣🤣

Her beskriver du veldig godt det jeg prøver å få fram i HI. Du kaller det for "drama" at jeg påpeker at et slikt utsagn er lite hensiktsmessig f.eks. i daringprofiler, og du synes det er "drama" med en forventning om en smule selvinnsikt når man gjentakende ganger opplever "drama" med ulike partnere.

Men tusen takk for et utmerket eksempel 😊

- ts

 

Anonymkode: d5872...848

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre det ofte betyr at mannen ikke vil bli stilt til ansvar for noe han gjør galt. Dama skal godta alt og smile mens han gjør som han vil uten følger.

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Her beskriver du veldig godt det jeg prøver å få fram i HI. Du kaller det for "drama" at jeg påpeker at et slikt utsagn er lite hensiktsmessig f.eks. i daringprofiler, og du synes det er "drama" med en forventning om en smule selvinnsikt når man gjentakende ganger opplever "drama" med ulike partnere.

Men tusen takk for et utmerket eksempel 😊

- ts

 

Anonymkode: d5872...848

Du tror denne tråden illustrerer kvinneadferd som menn ønsker seg inn i livene sine…? 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama kan jeg skjønne, er kvinne selv og sett nok av kvinner som lager mye ut av lite. Men i noen tilfeller skal jeg love deg at det også finnes menn som trykker på dem riktige knappene, for så og skylde på reaksjonen til dama dem er med også. Men menn som tror at det og være i dt forhold ikke krever og gi og ta, og forventer at livet er akuratt som før, sånt hadde ikke jeg giddet og satse på. Får du barn med en sånn type, lykke til du blir alenemor i et forhold og hushjelp i tilegg. Jeg og mannen min krangler veldig sjeldent, vi har frihet ingen som nekter hverandre ting, men livet som singel kontra nå er jo litt annderledes det sier seg jo selv. Så om en mann hadde skrevet sånn på Tinder fesk, hadde jeg glatt styrt unna singel og fri men vil være i et forhold 😅

Anonymkode: df95f...6b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (41 minutter siden):

Du tror denne tråden illustrerer kvinneadferd som menn ønsker seg inn i livene sine…? 😂

Altså, det er da måte på hvor bitter man kan være. All statistikk viser at gifte menn er lykkelige, har bedre helse og lever lenger enn single menn. Så ja, mange menn vil ha kvinner i sitt liv. Ikke som tømmestasjoner, men som kjærester. Det må du bare akseptere, og slutte å være så jævla bitter. 

Anonymkode: bf36e...f8e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært sammen med en mann i 14 år som fortalte meg at han hadde vært sammen med flere damer der det "alltid var noe styr".

Forholdene holdt aldri mer enn 1-3 år, før han gikk ut av de.

Jeg tenker at når jeg og han har vært sammen så mye lengre enn hans tidligere forhold, er det tydelig at han var med feil damer tidligere og at de var dramaqueens.

 

Anonymkode: cc92f...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært sammen med en mann i 14 år som fortalte meg at han hadde vært sammen med flere damer der det "alltid var noe styr".

Forholdene holdt aldri mer enn 1-3 år, før han gikk ut av de.

Jeg tenker at når jeg og han har vært sammen så mye lengre enn hans tidligere forhold, er det tydelig at han var med feil damer tidligere og at de var dramaqueens.

 

Anonymkode: cc92f...900

Eller at han er fellesnevneren og det røde flagget, og du har en personlighet som passer mer tll en feks litt dominerende eller krevende mann... og dette mener jeg ikke slemt altså. 

Anonymkode: 06179...b29

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 12.00):

Inspirert av flere tråder. Er menn som sier/skriver dette, klar over hvordan mange kvinner oppfatter dette utsagnet? For oss signaliserer det at du er dårlig på å forholde deg til andres følelser og at du forventer å leve som da du var singel og "gjøre som du vil", bare at du har fast tilgang til sex og en som rydder, vasker og lager mat. Det indikerer også at du har lite selvinnsikt.

Jeg skjønner selvsagt at ingen vil ha en partner som krangler på alt mulig, men dersom du er mann og ikke ønsker drama fordi det har vært mye krangling med tidligere dater/kjærester/samboere, så er det kanskje greit å reflektere litt over at det er du som er fellesnevneren og derfor har din del av ansvaret for at det oppstår "drama". 

Anonymkode: d5872...848

Nei, jeg tolker det slik at mannen vil ha en emosjonelt stabil kvinne, og hvis du vet at du ikke er stabil, ja så sveiper du til venstre.

Anonymkode: 06f59...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo se an mannen? Grunn til å tenke det verste hvis mannen bare har en historie med mentalt frynsete og fattige kvinner fra før, da sier han sikkert at han ikke vil ha noe drama fordi han vil ha makta til å oppføre seg som han vil mot kjærestene sine.

Har han vært sammen med alminnelige damer med robust helse + økonomi til å velge selv tidligere, er det mer ...tillitsvekkende.

Ingen vil vel ha drama? Ikke jeg, men jeg finner meg ikke i en fyr som prøver å ha overtaket på meg. Makta skal være jevnt fordelt, og så må man heller inngå kompromisser, evt gå fra hverandre.

Anonymkode: a50d8...f09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...