Gå til innhold

Når menn skriver at de ikke vil ha noe drama......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg velger å kalle meg Dramaqueen jeg, så kan han selv gjøre seg opp sin mening i forhold til det....

Hvordan jeg oppfatter meg selv i forhold til hvordan andre oppfatter meg er jo ulikt....

Som mennesker har vi jo ulik forforståelse i forhold til de erfaringene vi har....

Selv liker jeg å tro at jeg er relativt rolig...

Kommer an på hvilke behov jeg har...

Klarer stort sett å holde meg i balanse..

Det skal ekstremt mye til å vippe meg av pinnen tror jeg....

Har ikke til dags dato møtt noen andre enn eksen min som har klart det....

Trigges den som trigges kan tenker jeg da....

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvordan skal det frastøte dramatiske folk å skrive at man ikke vil ha dem? Er det noe de elsker, er det vel ei utfordring 😀 

Anonymkode: eb044...9c8

😂👍

Anonymkode: 069b7...b9b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (20 minutter siden):

Enten det er mann eller kvinne så er erfaringen min at de selv er næring til mye drama, eller at de kaller hver minste uenighet i samlivet drama. Skygger unna slike folk, for de betyr drama😅

Eksen var sånn, beskyldninger om drama ofte, men hun som startet det 10/10 ganger 😅 tror på at hun hatet drama, men hun skjønte ikke at hun startet det 

Anonymkode: 8029e...bbc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Enig i at det er en veldig sleivete måte å si at man ønsker seg en emosjonelt stabil kvinne. 

Anonymkode: 069b7...b9b

Tror virkelig en mann at han ved å skrive "no drama" luker ut de emosjonelt ustabile, altså? Jeg tror snarere han går glipp av endel bra damer fordi de tenker at han er emosjonelt umoden. 

Anonymkode: bd3a1...f84

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eksen var sånn, beskyldninger om drama ofte, men hun som startet det 10/10 ganger 😅 tror på at hun hatet drama, men hun skjønte ikke at hun startet det 

Anonymkode: 8029e...bbc

Ja det er meget mulig. Vet ikke🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror virkelig en mann at han ved å skrive "no drama" luker ut de emosjonelt ustabile, altså? Jeg tror snarere han går glipp av endel bra damer fordi de tenker at han er emosjonelt umoden. 

Anonymkode: bd3a1...f84

Vet ikke, men som en Anne skriver her tidligere. Hun hadde sett på det som en god ting 🤷‍♂️ og man vil jo helst bli likt av likesinnede.. så da luker de seg selv ut da eller? Å være forhåndsdømmende er også et tegn på en dramatisk person

Anonymkode: 069b7...b9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke, men som en Anne skriver her tidligere. Hun hadde sett på det som en god ting 🤷‍♂️ og man vil jo helst bli likt av likesinnede.. så da luker de seg selv ut da eller? Å være forhåndsdømmende er også et tegn på en dramatisk person

Anonymkode: 069b7...b9b

Anne = annen 😉

Anonymkode: 069b7...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette, men så er jeg gammel og heller ikke i dagens datingmarked. 

Jeg kjenner meg dog igjen i dette med å ikke ville ha «drama». Jeg har og setter veldig pris på en ganske likestilt og stabil kone.

 

Vi kan selvfølgelig diskutere, men på et fornuftig grunnlag og ikke så veldig følelsesstyrt. Altfor mange i dag lever med illusjonen at fakta er følelser. «Jeg føler vi har råd til dyr ferie i år», det har ikke noe vekt hvis pengene ikke strekker til. Man får i såfall finne et kompromiss, hvis den ene har så veldig lyst til å dra på ferie. 
 

Sjalu partnere er strevsomme å forholde seg til, dette er ikke kjønnsdelt. Det vil sikkert flere av oss velge vekk hvis mulig. 
 

Jeg orker heller ikke et forhold der følelsene ramler rundt som i en vaskemaskin. Glede, irritasjon, sinne og «make up eufori» på repeat. Jeg har lite av det siste, da er jeg allerede utslitt følelsesmessig etter konflikter. Noen har et romantisk syn på det å ha og dra en partner gjennom alle følelsene i trygghetssirkelen, men å måtte være noens «vaskeball» er psykologisk overgrep i mine øyne. 
 

Noen ønsker å ha et slikt følelsesstyrt samliv. De passer ikke med meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Macro said:

Nice try på hva? Dette var ikke et personlig angrep på deg. Ironisk nok var dette ganske mye drama over et KG-innlegg. Det er helt innafor å ikke ønske drama, men de som går rundt å statementer at de ikke ønsker drama er ofte rot til drama selv.

Posten din er en av mange forsøk på å snu rundt på det og anklage de som sier de ikke liker drama for å være dramaqueen/-king selv. Det kalles gaslighting. 

Det er ingenting dramatisk over mitt innlegg. Jeg referer til rene virkelighetsobservasjoner. 

Anonymkode: 01187...438

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eksen var sånn, beskyldninger om drama ofte, men hun som startet det 10/10 ganger 😅 tror på at hun hatet drama, men hun skjønte ikke at hun startet det 

Anonymkode: 8029e...bbc

Er man emosjonell umoden så kan man lettere plassere skylden bort istedenfor å se hva en selv gjør. Dette er litt sånn alle mine ekser var crazy vibe over. 

Anonymkode: 63465...617

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvordan skal det frastøte dramatiske folk å skrive at man ikke vil ha dem? Er det noe de elsker, er det vel ei utfordring 😀 

Anonymkode: eb044...9c8

Som andre sier, kanskje de selv er drama kings? Eller de bare tiltrekker seg drama queens? Det finnes mange merkelige datingprofiler, hvor "eierne" lister opp all slags merkelige krav eller uttalelser. Ser ikke på disse som de verste.

Anonymkode: 9702a...14f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks "jeg gidder ikke noe jævla drama, jeg er en rolig tålmodig kar"

Også min eks: verste passiv aggressive surmulende, verbalt voldelige (kalte meg feit, sur fitte, idiot, hore, jævel), ignorerte meg uker av gangen, hev maten min på gulvet og sa jeg kunne spise med bikkja.

Men drama likte han ikke, neida.

Jeg styrer unna folk som sier sånt, jeg tar det for gitt at man unngår drama, krangler, og det å eskalere diskusjoner i stede for å finne løsninger, så når folk skal gni inn det jeg tar som en selfølge, tenker jeg at det er seg selv de prøver å overbevise. 

Anonymkode: 06179...b29

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk at at både menn og kvinner som stadig må presisere at de ikke vil ha noe drama, er ganske dramatiske selv. 

Litt som at folk som må si at de er så innmari snille, ofte ikke er særlig snille i det hele tatt.

Kan overføres til land som heter "den demokratiske republikken" et eller annet - de er sjelden spesielt demokratiske :P 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolket det nok litt som deg, ts, i den tiden jeg var på datingapp og så menn skrive slik.

Men det er rett og slett fordi jeg har 4 nære relasjoner, som hver og en av dem alltid påstår at de hater drama - og disse er de mest dramatiske menneskene jeg kjenner 😂 De er forøvrig kvinner alle sammen, så dette gjelder begge kjønn. 

Anonymkode: 4da45...dbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er menn som er bestevenn med fuckbuddyen eller eksen sin og kaller nye damer de dater for sinnsyke og paranoide og dramatiske.

men de vil ikke avslutte forholdet, men forstår ikke hvorfor du er så usikker

Anonymkode: 9ece5...8fd

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus Notarius skrev (4 minutter siden):

Jeg har inntrykk at at både menn og kvinner som stadig må presisere at de ikke vil ha noe drama, er ganske dramatiske selv. 

Litt som at folk som må si at de er så innmari snille, ofte ikke er særlig snille i det hele tatt.

Kan overføres til land som heter "den demokratiske republikken" et eller annet - de er sjelden spesielt demokratiske :P 

Haha ja "snill omsorgsfull godgutt"

Mer "sur, sjalu, empatiløs,  utro med aggresjonproblemer"

Anonymkode: 06179...b29

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er menn som er bestevenn med fuckbuddyen eller eksen sin og kaller nye damer de dater for sinnsyke og paranoide og dramatiske.

men de vil ikke avslutte forholdet, men forstår ikke hvorfor du er så usikker

Anonymkode: 9ece5...8fd

Dette!

Anonymkode: 90c8e...d0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det negativt.

Jeg skjønner at man ikke liker drama. Det kan vel mange stille seg bak. Jeg liker litt drama jeg da, men ikke når jeg er midt i det 😂

Jeg tenker enten at det er sånn at de tar den minste motstand som drama, at kanskje ekser har hatt et poeng med å være "dramatiske".

Ellers så får jeg litt assosiasjoner til reality-serier, hvor de deltakerne som i sin intro sier de hater drama nesten alltid er de som lager mest drama selv. "Jeg hater drama, men drama finner alltid meg"-typer. Det er ikke alle andre som er dramatiske liksom, det er du.. 

Anonymkode: 04fa3...f2c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Mulig jeg er naiv, men når jeg leser en sånn kommentar tenker jeg bare at « takk og lov, for jeg orker ikke drama jeg heller, så da tenker vi likt « Er kvinne 45 

Anonymkode: 77598...59e

Samme her. Hilsen kvinne 35 😅

Anonymkode: d63be...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Min erfaring er at fellesnevneren ofte er kvinnens usikkerhet. Sjalusi, kontrollbehov, full av bekymringer. Joda, en mann kan tåle mye, men vi ønsker da virkelig en kvinne som er trygg i seg selv, en som har tillit til sin partner. 
 

Anonymkode: 069b7...b9b

Godt forklart. 

Ofte brukt unnskyldning for sin adferd er at de ble såret av en eks. Da gjelder det i hvert fall å holde seg unna 

Anonymkode: 386ef...2c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...