Gå til innhold

Når menn skriver at de ikke vil ha noe drama......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av flere tråder. Er menn som sier/skriver dette, klar over hvordan mange kvinner oppfatter dette utsagnet? For oss signaliserer det at du er dårlig på å forholde deg til andres følelser og at du forventer å leve som da du var singel og "gjøre som du vil", bare at du har fast tilgang til sex og en som rydder, vasker og lager mat. Det indikerer også at du har lite selvinnsikt.

Jeg skjønner selvsagt at ingen vil ha en partner som krangler på alt mulig, men dersom du er mann og ikke ønsker drama fordi det har vært mye krangling med tidligere dater/kjærester/samboere, så er det kanskje greit å reflektere litt over at det er du som er fellesnevneren og derfor har din del av ansvaret for at det oppstår "drama". 

Anonymkode: d5872...848

  • Liker 32
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig jeg er naiv, men når jeg leser en sånn kommentar tenker jeg bare at « takk og lov, for jeg orker ikke drama jeg heller, så da tenker vi likt « Er kvinne 45 

Anonymkode: 77598...59e

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at fellesnevneren ofte er kvinnens usikkerhet. Sjalusi, kontrollbehov, full av bekymringer. Joda, en mann kan tåle mye, men vi ønsker da virkelig en kvinne som er trygg i seg selv, en som har tillit til sin partner. 
 

Anonymkode: 069b7...b9b

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange mener at de ikke orker veldig sjalu damer og damer som er såpass emosjonelle at det blir krangel og tårer over småting. 

Tror også mange menn er lei av damer som lager jævlig mye bråk rundt dette med å forholde seg normalt til hverandres respektive unger, eks, osv. 

Men skjønner godt at mange damer tolker dette som du skriver. 

PS:  Det finnes faktisk mentalt stabile damer. 😉

 

Anonymkode: 01187...438

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det er mann eller kvinne så er erfaringen min at de selv er næring til mye drama, eller at de kaller hver minste uenighet i samlivet drama. Skygger unna slike folk, for de betyr drama😅

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser det, tenker jeg at mannen vil ha en som smiler og holder kjeft. 

Anonymkode: aa403...75c

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolker også dette veldig negativt og velger bort de som skriver dette på Tinder. Tenker guttunge som ikke vil snakke om følelser og som ikke er klar for et forhold, men gjerne vil ha uforpliktende sex med en kvinne som ikke tør å stille krav, men bare er dørmatte. 

Anonymkode: bd3a1...f84

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Macro said:

Enten det er mann eller kvinne så er erfaringen min at de selv er næring til mye drama, eller at de kaller hver minste uenighet i samlivet drama. Skygger unna slike folk, for de betyr drama😅

Nice try!! Jeg har møtt et par dramaqueens i mitt liv og datet en. Tro meg, de fortsatte med dramaet sitt fint uten meg. Selv er jeg kjent for å være straight og udramatisk. Det er veldig lite drama mellom meg og min nåværende, i hvert fall. 

Anonymkode: 01187...438

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tolker også dette veldig negativt og velger bort de som skriver dette på Tinder. Tenker guttunge som ikke vil snakke om følelser og som ikke er klar for et forhold, men gjerne vil ha uforpliktende sex med en kvinne som ikke tør å stille krav, men bare er dørmatte. 

Anonymkode: bd3a1...f84

Enig i at det er en veldig sleivete måte å si at man ønsker seg en emosjonelt stabil kvinne. 

Anonymkode: 069b7...b9b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det som at her er det en mann som har dårlige kommunikasjonsevner og som ofte ignorerer/overser partner. Jeg blir generelt alltid skeptisk til mennesker som snakker slik. Jeg har aldri hatt drama i mine forhold, fordi jeg er lite dramatisk og ikke har vært i forhold med idioter. Derfor trenger jeg heller ikke å proklamere for verden at dette er noe jeg krever, for det er jo helt naturlig for meg. Er du nødt til å påpeke dette er det nok fordi du selv lager mye drama. 

Anonymkode: cadf7...ff7

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som skriver dette har en ting til felles: de er dramaet. 

Anonymkode: ba47a...573

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende mange er komfertabel med drama, virker nesten som om noen foretrekker et slikt forhold, akkurat som om de får energi av all galskapen. Er man allergisk mot den type folk, så er det greit å si det 

Anonymkode: 8029e...bbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange av dem er det drama at noen setter grenser for seg selv. Dramaet kommer når det ikke er fritt frem å valse over andre.

Anonymkode: 41e1e...4b1

  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nice try!! Jeg har møtt et par dramaqueens i mitt liv og datet en. Tro meg, de fortsatte med dramaet sitt fint uten meg. Selv er jeg kjent for å være straight og udramatisk. Det er veldig lite drama mellom meg og min nåværende, i hvert fall. 

Anonymkode: 01187...438

Nice try på hva? Dette var ikke et personlig angrep på deg. Ironisk nok var dette ganske mye drama over et KG-innlegg. Det er helt innafor å ikke ønske drama, men de som går rundt å statementer at de ikke ønsker drama er ofte rot til drama selv.

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten lager de drama, eller tiltrekker seg drama. Ingen av delene er noe jeg ønsker.

Anonymkode: eb044...9c8

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama kings and queens finnes. Det burde ikke sjokkere noen.

Anonymkode: 9702a...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært sammen med en mann i en kort periode som sa han ikke likte drama, så det er ikke det store statistiske utvalget. Men jeg har aldri vært sammen med en som har skapt i nærheten av så mye drama som han. Han gjorde ting som er uakseptable når man er i et forhold for så å klage over at det resulterte i krangler. 

Anonymkode: 31bb1...4c0

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de har mislyktes med å være en god kjæreste. En som har hang til utroskap og stor egoisme, liten selvinnsikt. En som skal ha alt på sine premisser uten å ta hensyn til kjærestens følelser eller behov. 

Anonymkode: 90c8e...d0f

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Drama kings and queens finnes. Det burde ikke sjokkere noen.

Anonymkode: 9702a...14f

Men hvordan skal det frastøte dramatiske folk å skrive at man ikke vil ha dem? Er det noe de elsker, er det vel ei utfordring 😀 

Anonymkode: eb044...9c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfatter at han er konfliktsky, og ikke forstår noe som helst når kvinner ikke tenker eller føler som han mener de burde. 

Anonymkode: 90ded...76a

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...