Gå til innhold

Barnevernet

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://zoom.us/j/93736944822?fbclid=IwY2xjawErGS1leHRuA2FlbQIxMQABHUoJyIjM_zNxi8swM3VtysfBjOlkFZBfyvsvknFuGuZq6-akEpKG6Ibrzg_aem_86-M1uHntjdcvLDj1zuQkw

Her er et bra sted man kan logge seg inn. Har selv vært med på dette. Er et nettverks møte for foreldre som har hatt, eller står i fare for og bli fratatt barna sine. Dette er det en frivillig organisasjon som driver, alså ingen hat gruppe. Organisasjonen for barneverns foreldre heter det. Her kan du logge deg på annenhver Torsdag fra 18-19. Alså om 2 uker 🩷

Anonymkode: 6ecea...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Snakker du av erfaring? For jeg snakker av erfaring med flere titalls saker. 

Det tar desverre ofte så lang tid. Kun i saker hvor omsorgsovertakelse er nesten garantert har jeg opplevd behandlingstid på under 2 måneder.  

Anonymkode: cc360...89e

Ja jeg snakket selvsagt av erfaring , din erfaring er ikke min erfaring 

Anonymkode: 0cc02...aab

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 2.09):

Nei, det er ikke  lett.

De kan få en bekymringsmelding, men denne skal følges opp av skole/ barnehage/ hjemmebesøk / samtale / kartlegging / veiledning / og oppfølging.

Barn som lever under vold/ eller mishandling, blir ikke engang fjernet med det samme. Fordi 

I Norge er foreldrevernet langt større enn barnevernet. Så de videoene er bare piss. Feilen er at barnevernets side ALDRI kommer frem, fordi de har taushetsplikt.

Men selvsagt viser disse foreldrene sin side. De legger ut barn som skriker og hyler mens  barnevernet en dag bare tar de. Også maner de  motstandere opp til kamp om urettferdighet, uten å ha noe selvinnsikt selv

Anonymkode: a05a8...7d8

Min erfaring er at det er de ansatte i barnevernsindustrien som har den desidert beste beskyttelsen av alle. 

Anonymkode: 462fa...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...