Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
KnitAndCoffee skrev (1 time siden):

Kvinne på 168 cm, men kort i beina i forhold til "normal" bukselengde. 

Synes det er helt greit å være så lang nå, men da jeg var yngre så syntes jeg at jeg var lang (og stor).

Jeg har motsatt problem.  Syns ikke selv bena mine ser lange ut men har en beininnerlengde på 83 cm, noe som ofte er over gjennomsnittet når jeg skal ha  vide bukser  eller bootcutsnitt spesielt.   Vide bukser er jo ikke fine når de stopper ved ankelen. Bruker 33-34 i lengde på vanlig olabukse men denne lengden er sjelden å finne på andre typer bukser. 

Anonymkode: 5cbf8...d4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne. 171 cm

«Normalt» lange bein og overkropp. 

Anonymkode: 1dfe4...1dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

157 her. Merker jo at jeg ofte er blant de laveste, men føler ikke på at jeg skiller meg ut sånn veldig. Får heller ikke kommentarer på det. Så egentlig er jeg ganske fornøyd. Det eneste er kanskje dette med at det kanskje kan være vanskelig å bli tatt helt seriøst? Og at mann får lite "gratis" autoritet? På den andre siden kan det jo være greit å være "liten og søt" noen ganger også. F. eks. er jeg lærer, og merker at elever som ellers kan være ganske konfronterende/aggressive ikke er det med meg, og det tror jeg kan henge sammen med at jeg er så lite truende. Også må jeg heller få den atoriteten/respekten på andre måter. 

Anonymkode: 9edb7...2f9

En annen lærer på 157 her.

Har heller aldri hatt problemer med å utstråle autoritet, så heldigvis tar jeg igjen autoriteten på andre måter enn i høyde. 😁

Anonymkode: 2bba9...3d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...