Gå til innhold

Hvor høy er du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1,86

Anonymkode: 1f5e1...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

177, føler meg tidvis relativt høy. Men kommer jo helt an på, er jeg med bestevenninnen min på 180, så føler jeg meg jo ikke så høy, lengre. 😅

Anonymkode: 82362...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på samme høyde som deg 162 er og feit, lever fint med det. Følte meg ikke høyere når jeg var tynnere og er ikke noe jeg tenker på da jeg er fornøyd med tilværelsen som relativt lav. Har en del høye venninner og det er ikke bare lett det heller. Fordeler og ulemper med alt.

Anonymkode: 31699...dab

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Meg på 155 som skrev over her. Altså med at folk kommenterer kroppen min mener jeg kommentarer som:

Herregud! DU var lav!

Ups, jeg så deg ikke, du er så liten!

Du kan jo bare gå inn der på barneavdelingen!

Til og med JEG er høyere enn deg, haha! 

Du er vel talsperson i foreningen for kortvokste?

Osv. osv. Og alle kommentarer har jeg hørt før. Men de som sier dem tror visst de er morsomme og/eller skal opplyse meg om noe jeg selv og omverdenen ikke var klar over. Nemlig at jeg er lavere enn snittet. 

Er såååå lei. 

Heldigvis har jeg vært ganske tålig heldig med utseendet ellers. Men det med at folk når som helst finner det for godt å påpeke høyden min er alltid en påminner om at jeg er "unormal" i forhold til andre.

Anonymkode: fb492...c05

Syns det et fint å være lav, har alltid ønsket å være det istede for 169. 

Tenkte alltid at det er unormalt å være høy, og at kort var normalen, fordi så mamge er kortere enn meg. Er nesten alltid høyest, de fleste menn virker litt kortere eller jevn høye. Men går i høye heler noen ganger.

Rart og trist å lese at du har følt på det. Men det er også fordi mange fisker etter at noen skal kommentere de er små, og spiller på det, at jeg tenkte det er bra. Og at noen ikke blir lei seg for at noe som er bra blir påpekt. Ikke at jeg har påpekt det mye, men har vært litt sjalu å bare, we get it, du er til å spise opp for gutta. Men skjønner at du blir lei. Får høre, liten og søt, stor og stygg. Petit er feminint, stor er maskulint. Dette var en øyeåpner, visste ikke noen faktisk kunne føle det sånn rundt noe så feiret. 

Anonymkode: 427c5...72c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 178 cm og føler meg normal, noen ganger høy. Spørs hvem jeg er sammen med. Liker høyden min😊

Anonymkode: a89ab...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 178 og føler meg ikke høy. Men jeg er heller ikke spesielt opptatt av hvor høye (eller lave) folk her. Har vært så høy siden jeg var 12 år gammel, og husker hvor sårt det var at andre hele tiden skulle påpeke at jeg var høyere enn guttene i klassen. Lovte meg selv at jeg aldri skulle kommentere andres høyde resten av livet, og det er vel det eneste prinsippet jeg har holdt i løpet av livet.

Anonymkode: 12900...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

154 cm. Aldri hatt komplekser for det. Men har alltid fått kommentarer, ikke noe sårende. Folk ser meg ikke, de har fulgt lyden for å finne meg 😛 

Er god på å klatre og får tak i det som er på øverste hylle i butikkene.

Anonymkode: ca7ab...734

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 cm. Mine venninner er mellom 160-175. Fornøyd med høyden min, unntatt med ganske høye hæler 😅

Anonymkode: 90e6e...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 (var 170,5 i min ungdom;) 

Anonymkode: a4f8e...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

162cm. Føler meg lav. 

Anonymkode: 21867...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

172, føler meg ikke super-høy men kanskje helt middels høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165. En av de høyeste kvinnene i familien min 😊

Anonymkode: 35057...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 og fornøyd 💋 er slank, liten og søt. Har datet menn på 190 og alle jeg har datet liker høyden min 🫡

Anonymkode: 97b58...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

161

Anonymkode: b36b0...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 176cm lav, selv min mor var høyere enn meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 1.60. Har av og til hørt at jeg er liten.. Men tenker sjelden på det.

Anonymkode: f0cb8...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 og synes det er helt passe, alle jeg har flørtet med eller vært sammen med har likt høyden min har jeg fått inntrykk av 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...