Gå til innhold

Første du hadde gjort som diktator i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hedy Lamarr skrev (8 timer siden):

Hvem har sagt det ikke er lov? Du må lese hva jeg skriver før du reiser stråmannen din. 

Hva er det i så fall jeg skal slutte med og hvorfor munnkurv? Det eneste jeg spør om er hvordan denne gjenninføringen av demokratiet skal foregå?

Stråmannen eksisterer ikke her.

Anonymkode: 4ad48...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (7 timer siden):

Nei, gjør en det, er det avsporing.

Åja. Da så.

Anonymkode: 4ad48...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sendt voldteksforbrytere og pedofile på en øde øy. Der fikk de overleve selv. 

Anonymkode: 4fe8e...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde overført oljefondet til meg selv, så hadde jeg kjøpt meg ei tropisk øy og skapt mitt eget paradis. 

Anonymkode: b7c52...0f9

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du får flytte til Kina eller Nord-Korea om religionsfriheten vår plager deg sånn. Autoritære ateister hører ikke hjemme her uansett.

Anonymkode: 1d974...fa6

Jeg sier ikke at jeg ikke liker å bo her da, bare at mitt diktatur hadde sett annerledes ut. Og spirituell psykose (gudstro) er ikke en del av mitt utopi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde legalisert jesus kristus i alle hjerter.

Anonymkode: bd5d4...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjort mobbing forbudt og innført strenge straffer ved brudd på forbudet. 

Anonymkode: f1f12...7a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt ned KG. Det er alt for mange som bruker for mye tid der og svarer på spørsmål som dette!

Anonymkode: 124de...34d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville økt abortgrensen til 18 uker. Gratis prevensjon (inkl sterilisering) til ALLE. Behovsprøvd barnetrygden og økt denne i sammenheng med foreldres stilling (jobber du 70% mens barna er under fire år dekker barnetrygden de siste 30% osv). Jeg ville økt lønnen til lærere og sykepleiere, kuttet tullestillinger i kommuner og stat (slike som min egen som i praksis bare er flytting av papirer og signering av vedtak og møter om papirene er flyttet riktig). Jeg ville forbydd ALL dyremishandling, dette inkluderer bruk av dyr til mat og konkurranse. Innført gratis plantebasert sunn mat til alle barn i grunnskolen. Totalforbud mot nye hytter og inngrep i sårbar natur, forbud mot å skyte rødlistede dyr. Forbud mot å kaste mat. 

Anonymkode: 4e049...cef

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skulle fått fri med betalt på bursdagen sin

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest kommentarene deres. Håper en del av dere aldri blir diktatorer,  det kommer til å gå til helvete,  og så blir det anarki

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 15.52):

Hva er den første bestemmelsen du ville ha utført dersom du ble diktator i Norge?

Jeg? Jeg hadde bygget jernbane til Tromsø.

Anonymkode: 9a4bf...031

Opprettet arbeidsleire på finnmarksvidda der ALLE politikere som har jukset på eksamen skulle blitt sendt for å hugge stein på livstid. Jeg er så lei skinnhellige politikere som i bunn og grunn bare er svindlere!

Det neste jeg skulle gjort er å gjort et generelt forbud mot at kvinner kan ikle seg crocs og joggebukse, samt forbud mot sigaretter. Tror en del folk da ville emigrert til en eller annen svensk campingplass.

Anonymkode: 4f260...2f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legalisering av Cannabis. 

Tannhelse blir dekket som resten av kroppen. 

Avsluttet monopolet til den norske dagligvaremafiaen. 

Avgifter på fisk og grønnsaker skal holdes nede. Settes heller opp på sukker, snop og annet usunt. 

Og avslutningsvis ha som mål at ingen skal måtte gå sultne eller fryse her i landet. Det vil si at strømprisene skal holdes på et lavt nivå siden vi egentlig er selvforsynte. 

EØS-avtalen sies opp og nye avtaler blir laget i vår favør. Hvis EU setter seg på bakbeina så åpner vi for å se andre plasser for samarbeid. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bygget tusener av boliger, til salg for byggesum. Fjernet mange byggelover. 

Ut av eøs og fjernet mange rettigheter innen helse og omsorg ( blir alt for dyrt hvis velferdsstaten skal overleve). 

Rett til arbeid og tilrettelagt for mer matproduksjon i norge. Bygge opp landbruket. 

 

Anonymkode: e61f5...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomKrus skrev (På 19.4.2024 den 17.44):

Brukt masse penger som aldri ville lønne seg :) Særdeles lite smart.

Å bruke masse penger på tull gjør de allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (2 timer siden):

Har lest kommentarene deres. Håper en del av dere aldri blir diktatorer,  det kommer til å gå til helvete,  og så blir det anarki

:ninja:

(:engel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fjerne alle restriksjoner på en butikk/restaurant/utesteds åpningstider.
Fjerne alle restriksjoner på kjøp og salg av alkohol, bortsett fra aldersgrensen.
Lovlig cannabis.
Gjort det lettere å arbeidsinnvandre til Norge.
Meldt oss inn i EU.
Gått over til Euro.
Innført grunnrenteskatt.
Innført arveavgift.
Senket selskapsskatten.
Senket inntektsskatten.
Investert i kjernekraft og bedre linjer for eksportering av strøm.

Anonymkode: 8385f...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:


Investert i kjernekraft og bedre linjer for eksportering av strøm.

Anonymkode: 8385f...12e

Hvorfor i all verden ønsker du å tilrettelegge for økt eksport av strøm?  Om det er noe som er problemet så er det at vi eksporterer for mye strøm slik at vår egen strøm blir dyr. 

Anonymkode: c37b7...a65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (16 timer siden):

Jeg sier ikke at jeg ikke liker å bo her da, bare at mitt diktatur hadde sett annerledes ut. Og spirituell psykose (gudstro) er ikke en del av mitt utopi.

Som sagt bør du nok flytte fra vårt kristne land med trosfrihet, dine hatefulle holdninger hører ikke hjemme her. Ateister er heldigvis en ubetydelig minoritet i europa som det vil bli færre av de neste tiårene.

Anonymkode: 1d974...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som sagt bør du nok flytte fra vårt kristne land med trosfrihet, dine hatefulle holdninger hører ikke hjemme her. Ateister er heldigvis en ubetydelig minoritet i europa som det vil bli færre av de neste tiårene.

Anonymkode: 1d974...fa6

Da kan du også flytte som ikke liker at jeg kan tale fritt om at jeg synes religion stort sett bare er symptomer på psykose blanda med lav IQ. Heldigvis er majoriteten i Norge ateister og jo mer opplyste folk blir i fremtiden jo større kommer majoriteten til å bli.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...