Gå til innhold

Første du hadde gjort som diktator i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du kan flytte til Nord-Korea eller Kina om du er så imot religionsfriheten som er en del av vår grunnlov og menneskerettighetene.

Tror du det vil være bra for Norge om vi ender opp med mangel på arbeidskraft når våre europeiske naboer har blitt kastet ut?

Anonymkode: 1d974...fa6

Arbeidskraft kan importeres fra land i Sørøst-Asia, Sør og Mellom-Amerika

Altså mennesker som er velfungerende i samfunnet, jobber hardt og som ikke holdes tilbake av kultur og en viss religion som ikke er kompatibel med vestlige verdier.

Anonymkode: a9d45...410

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvordan? Som var spørsmålet.

Anonymkode: 4ad48...b2d

Innføre demokrati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at det hadde blitt en dødsskvadron eller to..

Anonymkode: c5cf7...aac

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/20/2024 at 9:09 AM, AnonymBruker said:

Ingen peil, altså.

Anonymkode: 4ad48...b2d

Ta det helt med ro, jeg har planen klar, men jeg holder kortene tett til brystet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 17.41):

• Full stopp for flere innvandrere, asyl eller flyktninger (ja det inkluderer ALLE land). Tvungen obligatorisk oppmøte på norskkurs, og testing etter 3 år, om ikke giddet å snakke mer norsk så hevet dem ut av landet (Spania kunne gjort det samme, med nordmenn som ikke gidder å lære seg språket). 

• Funnet en øy et sted uten forbindelser til fastlandet, bygget en enorm mur med piggtråder og landminer utenfor og sendt alle mordere, pedofile, nekrofile, zoofile, barnemishandlere, folk som begår incest, kvinnemishandlere og voldtektsmenn/ kvinner på hue og rævva inn der. Eventuelt fysisk avstraffelse og/eller livstid (100+ år) 

• Rensket kraftig opp i rusproblematikken og strengere kontroll av alt. Unntaket er medisinsk marihuana

• Bot for forsøpling, 50000kr første gang, 100000kr andre gang og samfunnstjeneste tredje gang, også samfunnstjeneste om man ikke kan betale   
(samme med mat på fastfoodkjeder - hatt vakter til å påse at folk ryddet opp etter seg) 

• Gitt lærere 100% makt i et klasserom (oppfører du deg som en drittunge blir du sendt til rektor, eventuelt anmeldt om det er vold) 

• Innført obligatorisk opplæring i kroppsspråk i skolen

• Rustet opp helsevesenet, eldreomsorg, politi, militæret/forsvaret, veisystemet, norsk industri, matproduksjon

• Hevet aldersgrensen på alkohol til 18 år 

• Hevet aldersgrensen for sertifikat på bil til 23 år (altfor mange fartsulykker blant unge, frontallappene ikke ferdig utviklet før opp i 20-årene)

• Kriminell lavalder ble satt til 12 år

• Stoppet utbetalinger fra Norge til diverse ræl 

• Stengt pengekranen for slottet

• Beskyttet norsk natur og stoppet vill hytteutbygging

• Hevet aldersgrensen på SoMe til 16 år

• Gratis tannlege og helse

• Bygd ut solkraft og vannkraft istedenfor vindkraft (vindmøller) og gitt enhver privat husholdning gratis solceller (mindre å betale i strøm) 

• Forbudt dyreraser som er gjenstand for innavl og som har store helseplager

• Satt laveste årsinntekt på 450000

 

Kan sikkert komme med noe mer og.

Meg selv som diktator? Hadde levd akkurat som før. 

Anonymkode: 645ed...f48

I Norge er aldersgrensen for å nyte alkohol allerede 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (På 19.4.2024 den 18.36):

Jeg ville stoppet all muslimsk innvandring og deportert en stor del av alle muslimene. Jeg ville ha innført strengere straffer for voldelig kriminalitet og senket den kriminelle lavalderen til 12 år

Strengere straffer og senking av den kriminelle lavalderen er nok veien å gå. Da forsvinner nok kriminaliteten

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagt ned forbud mot kristendom, islam, jødedom og new-age. Gjeninnført kvakksalverloven. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opphevet diktatur, innført demokrati. Dette hadde jeg gjort ved å sette i verk massiv opplæring i demokrati i befolkningen, og sørget for at noen stilte til valg. Så hadde jeg fastsatt dato for valg og gitt mye info om valget. 

Anonymkode: 9ae87...6a8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Opphevet diktatur, innført demokrati. Dette hadde jeg gjort ved å sette i verk massiv opplæring i demokrati i befolkningen, og sørget for at noen stilte til valg. Så hadde jeg fastsatt dato for valg og gitt mye info om valget. 

Anonymkode: 9ae87...6a8

Her kan vi dra nytte av lærdommene fra Spania i midten av 70-årene. Francos "kronprins", Juan Carlos, kunne diktatorisk bestemme at landet skulle bli et demokrati, men prosessen videre måtte nødvendigvis være tverrpolitisk og demokratisk.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flyttet flere asylmottak til de dyreste områdene i Norge. Betraktelig økning av skatt på utleie av sekundærbolig og spesielle operasjoner mot enkelte typer kriminelle. Det aller første hadde nok vært å la befolkningen velge hvem som skulle representere dem under meg, men jeg ville naturligvis hatt det siste ordet. 

Anonymkode: 19f3f...27b

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (1 time siden):

Lagt ned forbud mot kristendom, islam, jødedom og new-age. Gjeninnført kvakksalverloven. 

Er du antisemitt siden du ville gjort jødedommen forbudt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (54 minutter siden):

Er du antisemitt siden du ville gjort jødedommen forbudt?

Hvis å hate misbruket mennesker må leve under grunnet religion gjør meg til antisemitt så er jeg vel det. Men hva er det tilsvarende for å hate new age-sekter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt overgripere til livstid i fengsel. Kriminelle ungdommer til strenge kostskoler med strenge regler. 

Og bakgrunn og etnisitet eller religion bryr jeg meg ikke om. Diskriminering mot kvinner, homofile osv, fører til strenge konsekvenser 

Anonymkode: a4d68...3db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Polyester skrev (2 minutter siden):

Hvis å hate misbruket mennesker må leve under grunnet religion gjør meg til antisemitt så er jeg vel det. Men hva er det tilsvarende for å hate new age-sekter?

Ordet antisemitt betyr ikke kun hat mot den jødiske religionen men også hat mot det jødiske folket. I praksis hater man også folket dersom man hater religionen fordi jødene kan ikke ha sin jødiske kultur uten at den jødiske religionen kan praktiseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (1 minutt siden):

Ordet antisemitt betyr ikke kun hat mot den jødiske religionen men også hat mot det jødiske folket. I praksis hater man også folket dersom man hater religionen fordi jødene kan ikke ha sin jødiske kultur uten at den jødiske religionen kan praktiseres.

Okei, da er jeg ikke antisemitt. Jeg har et problem med de abrahamske religionene når de er så konservative at det skaper en kultur for negativ sosial kontroll. Ikke akkurat veldig mange ortodokse jøder i Norge da, men må liksom ha med alle religionene for å ikke forskjellsbehandle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde  løst boligmangelen ved  få bygget drøssevis av høyshus i storbyene i landet. Letteste saken i verden å løse boligmangelen, det er bare å slutte å bru seg om naboer som klager over at de nye byggene ødelegger utsikten deres. 

Jeg hadde satt fullt innvandrerstopp.

Hadde innført livstidsstraff for de mest alvorlige forbrytelsene.

Anonymkode: c37b7...a65

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg blitt påtvunget en dikratorrolle hadde jeg gjeninnført demokratiet og latt det styre seg selv etter egne dynamikker. Så hadde jeg fortsatt å meditere og passe mine egne saker. 

Anonymkode: bd172...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannor skrev (8 timer siden):

Strengere straffer og senking av den kriminelle lavalderen er nok veien å gå. Da forsvinner nok kriminaliteten

Hvor kan jeg stemme på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 20.4.2024 den 18.58):

Innføre demokrati.

Og hvordan skal denne innføringen foregå i praksis?

Anonymkode: 4ad48...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...