Gå til innhold

Første du hadde gjort som diktator i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville ha innført totalforbud av covidvaksinen + satt ned en granskningskommisjon for å komme til bunns i hvem som må stå til rette for skadene som har blitt påført. En real overhaling av helsevesen og stat. Avvikle monarkiet og gå tilbake til det gamle el-systemet. La innbyggere i hver enkelt kommune ha folkeavstemninger om innvandring, vindmøller osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stengt sametinget

 

Anonymkode: c5cf7...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (19 timer siden):

Etter å ha lest svarene her så merker jeg at jeg er glad dette bare er et hypotetisk spørsmål. 

Spesielt gærningen som vil ha strand i Tronheim.

Anonymkode: 1f02c...1e0

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innført IQ-test for å få lov til å stemme, samt innført dødsstraff

Anonymkode: 893f3...bdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stoppet all muslimsk innvandring og innført tvungen norskopplæring til alle ikke-etnisk norske innbyggere. De som ikke hadde bestått sine norskprøver i løpet av tre år, ville uten unntak blitt tilbakeført til sine native hjemland. 

Jeg hadde gitt mer penger til politi, forsvar, skole og helse og stoppet nybygging av veier og bruer; kun oppgraderinger og reparasjoner. Innført matkastelov hvor butikkkjedene kunne gi bort maten gratis i stedet for å kaste den. Jeg hadde forbudt import av ubrukelige lavkvalitetsvarer fra utlandet og innført verksteder som kunne tilby rimelige reparasjoner av klær, sko, elektronikk, møbler osv. Satset tungt på selvberging og selvforsyning. Norge er et land som importerer 90 % av sitt forbruk, det er skremmende.

 

Anonymkode: 7ea10...701

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mao ikke peiling altså.

Anonymkode: 4ad48...b2d

Hvorfor kan jeg ikke gjøre landet til et demokrati hvis jeg er diktator da. En diktator kan bestemme alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kuttet all statsstøtte til overtro. 
Innført totalforbud mot rituell omskjæring, for barn under 18 år.





 

 

Anonymkode: 21276...ab3

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forby all islamsk tro, stoppet innvandring fra muslimske land. Forby influencere👌🏼 krav om 2 års jobberfaring før en kunne søke høyere utdanning. Dødsstraff for overgripere og svindlere.

Anonymkode: d705f...f4c

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Innført Sharia fått slutt på alt haram.

Anonymkode: cf0f2...4e9

Inshallah 

Anonymkode: bd5d4...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (34 minutter siden):

Hvorfor kan jeg ikke gjøre landet til et demokrati hvis jeg er diktator da. En diktator kan bestemme alt.

Men hvordan? Som var spørsmålet.

Anonymkode: 4ad48...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygd om lokal administrasjonen. Selv en diktator må ha lokal administrasjon, og lokaldemokrati er relativt ufarlig i maktpolitikk. Men hvis kommunen ikke er selvforsynt næringspolitisk og har råd til å ansette bærekraftig, kan de ikke eksistere.

De vil få i oppgave å sentralisere bo og næring; jeg vil ha reell befolkningstetthet rundt Danmark. Etter det blir infrastruktur bygging lett, billig og bærekraftig.

I prosessen skulle man omregulere sånn at rundt 50 % av boligmarkedet var kommersielt leie, og alle jord og skogbruk var kommersielt drevet.

Bygge om NAV til ren statlig etat, og gi dem inndriving og oppfølging av økonomien i skatt. Innføre negativ skatt.

Kreve at alle universitet skulle bli åpne.

Og så hadde jeg regulert Vinmonopolet til å kunne drive «vinmonopol i butikk» på  bulk-kost.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis tannlege

gratis helse

stopp innvandring fra MENA land

 

Strengere politi og straffer mot vold, voldtekt, drapsforsøk osv. (i dag får jo voldsmenn bare holde på mens ofrene har ødelagte liv resten av livet) 

 

 

Anonymkode: 081e5...d82

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (På 19.4.2024 den 17.24):

Gjort religion forbudt.

Du kan flytte til Nord-Korea eller Kina om du er så imot religionsfriheten som er en del av vår grunnlov og menneskerettighetene.

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Stanset all innvandring og repartiert 98%.

Anonymkode: 4ad48...b2d

Tror du det vil være bra for Norge om vi ender opp med mangel på arbeidskraft når våre europeiske naboer har blitt kastet ut?

Anonymkode: 1d974...fa6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Første jeg hadde gjort - Norge ut av EØS. 

Hvorfor det når eøs-utredningen viser at det vil skade Norge og føre til tap av arbeidsplasser og velferd? 

Anonymkode: 1d974...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Full stopp for flere innvandrere, asyl eller flyktninger (ja det inkluderer ALLE land). Tvungen obligatorisk oppmøte på norskkurs, og testing etter 3 år, om ikke giddet å snakke mer norsk så hevet dem ut av landet (Spania kunne gjort det samme, med nordmenn som ikke gidder å lære seg språket). 

• Funnet en øy et sted uten forbindelser til fastlandet, bygget en enorm mur med piggtråder og landminer utenfor og sendt alle mordere, pedofile, nekrofile, zoofile, barnemishandlere, folk som begår incest, kvinnemishandlere og voldtektsmenn/ kvinner på hue og rævva inn der. Eventuelt fysisk avstraffelse og/eller livstid (100+ år) 

• Rensket kraftig opp i rusproblematikken og strengere kontroll av alt. Unntaket er medisinsk marihuana

• Bot for forsøpling, 50000kr første gang, 100000kr andre gang og samfunnstjeneste tredje gang, også samfunnstjeneste om man ikke kan betale   
(samme med mat på fastfoodkjeder - hatt vakter til å påse at folk ryddet opp etter seg) 

• Gitt lærere 100% makt i et klasserom (oppfører du deg som en drittunge blir du sendt til rektor, eventuelt anmeldt om det er vold) 

• Innført obligatorisk opplæring i kroppsspråk i skolen

• Rustet opp helsevesenet, eldreomsorg, politi, militæret/forsvaret, veisystemet, norsk industri, matproduksjon

• Hevet aldersgrensen på alkohol til 18 år 

• Hevet aldersgrensen for sertifikat på bil til 23 år (altfor mange fartsulykker blant unge, frontallappene ikke ferdig utviklet før opp i 20-årene)

• Kriminell lavalder ble satt til 12 år

• Stoppet utbetalinger fra Norge til diverse ræl 

• Stengt pengekranen for slottet

• Beskyttet norsk natur og stoppet vill hytteutbygging

• Hevet aldersgrensen på SoMe til 16 år

• Gratis tannlege og helse

• Bygd ut solkraft og vannkraft istedenfor vindkraft (vindmøller) og gitt enhver privat husholdning gratis solceller (mindre å betale i strøm) 

• Forbudt dyreraser som er gjenstand for innavl og som har store helseplager

• Satt laveste årsinntekt på 450000

 

Kan sikkert komme med noe mer og.

Meg selv som diktator? Hadde levd akkurat som før. 

Anonymkode: 645ed...f48

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan flytte til Nord-Korea eller Kina om du er så imot religionsfriheten som er en del av vår grunnlov og menneskerettighetene.

Tror du det vil være bra for Norge om vi ender opp med mangel på arbeidskraft når våre europeiske naboer har blitt kastet ut?

Anonymkode: 1d974...fa6

Noen tar denne tråden litt vel seriøst, ser jeg........

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hevet aldersgrensen på alkohol til 18 år 

Aldersgrensen er allerede 18 for øl og 20 for sprit og vin. 

Anonymkode: 1d974...fa6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

• Full stopp for flere innvandrere, asyl eller flyktninger (ja det inkluderer ALLE land). Tvungen obligatorisk oppmøte på norskkurs, og testing etter 3 år, om ikke giddet å snakke mer norsk så hevet dem ut av landet (Spania kunne gjort det samme, med nordmenn som ikke gidder å lære seg språket). 

Med andre ord ødelegge Norge ved å nekte europeiske arbeidsinnvandrere vi er avhengige av adgang

Anonymkode: 1d974...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Aldersgrensen er allerede 18 for øl og 20 for sprit og vin. 

Anonymkode: 1d974...fa6

Jeg så det rett etterpå, jeg mener til 21.

Anonymkode: 645ed...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

• Full stopp for flere innvandrere, asyl eller flyktninger (ja det inkluderer ALLE land). Tvungen obligatorisk oppmøte på norskkurs, og testing etter 3 år, om ikke giddet å snakke mer norsk så hevet dem ut av landet (Spania kunne gjort det samme, med nordmenn som ikke gidder å lære seg språket). 

• Funnet en øy et sted uten forbindelser til fastlandet, bygget en enorm mur med piggtråder og landminer utenfor og sendt alle mordere, pedofile, nekrofile, zoofile, barnemishandlere, folk som begår incest, kvinnemishandlere og voldtektsmenn/ kvinner på hue og rævva inn der. Eventuelt fysisk avstraffelse og/eller livstid (100+ år) 

• Rensket kraftig opp i rusproblematikken og strengere kontroll av alt. Unntaket er medisinsk marihuana

• Bot for forsøpling, 50000kr første gang, 100000kr andre gang og samfunnstjeneste tredje gang, også samfunnstjeneste om man ikke kan betale   
(samme med mat på fastfoodkjeder - hatt vakter til å påse at folk ryddet opp etter seg) 

• Gitt lærere 100% makt i et klasserom (oppfører du deg som en drittunge blir du sendt til rektor, eventuelt anmeldt om det er vold) 

• Innført obligatorisk opplæring i kroppsspråk i skolen

• Rustet opp helsevesenet, eldreomsorg, politi, militæret/forsvaret, veisystemet, norsk industri, matproduksjon

• Hevet aldersgrensen på alkohol til 21 år 

• Hevet aldersgrensen for sertifikat på bil til 23 år (altfor mange fartsulykker blant unge, frontallappene ikke ferdig utviklet før opp i 20-årene)

• Kriminell lavalder ble satt til 12 år

• Stoppet utbetalinger fra Norge til diverse ræl 

• Stengt pengekranen for slottet

• Beskyttet norsk natur og stoppet vill hytteutbygging

• Hevet aldersgrensen på SoMe til 16 år

• Gratis tannlege og helse

• Bygd ut solkraft og vannkraft istedenfor vindkraft (vindmøller) og gitt enhver privat husholdning gratis solceller (mindre å betale i strøm) 

• Forbudt dyreraser som er gjenstand for innavl og som har store helseplager

• Satt laveste årsinntekt på 450000

 

Kan sikkert komme med noe mer og.

Meg selv som diktator? Hadde levd akkurat som før. 

Anonymkode: 645ed...f48

Glemte meg 

Anonymkode: 645ed...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...