Gå til innhold

Sex med bekjent fra "gamle dager" - men han har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En deilig kjappis når man er skikkelig kåt er noe man gjør for sexen sin skyld.... type rundt eggløsning. da er mange menn attraktive :) Gjort unna på 15min...

Anonymkode: 7c5b7...23b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 14.14):

Ja, som overskriften sier så vurderer jeg å ha sex med en gammel kjenning. Det er kun sex fra min side, er absolutt ikke interessert i noe som helst mer. Men så har han dame og barn da... De har vært lenge sammen og samlivet er nok ikke så veldig spennende lengre. Men gjør det egentlig noe når det kun er snakk om sex? Hun er sikkert bare glad for å slippe sexmas den kvelden 🤷‍♀️ Det er ikke noen som helst følelser involvert (fra min side i hvertfall). Er det virkelig så feil?

Anonymkode: 01420...e7b

Hadde du likt at typen din planla sex med en dame?

Håper du møter deg selv i døra for dag🤢

 

Anonymkode: aa0a8...a0e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 14.41):

Hvorfor ønsker du å støtte en som synes det er greit å være utro? Hva hadde du selv tenkt om kvinnen som vel og vitende lå med mannen din at han var opptatt? Kan du ikke finner en som ikke er forpliktet? 

Anonymkode: 007f7...abf

Hadde det vært greit om mannen er en eks og han forlot deg til fordel for henne han er gift med i dag? Er det innafor da?

Anonymkode: 8515d...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 14.14):

Ja, som overskriften sier så vurderer jeg å ha sex med en gammel kjenning. Det er kun sex fra min side, er absolutt ikke interessert i noe som helst mer. Men så har han dame og barn da... De har vært lenge sammen og samlivet er nok ikke så veldig spennende lengre. Men gjør det egentlig noe når det kun er snakk om sex? Hun er sikkert bare glad for å slippe sexmas den kvelden 🤷‍♀️ Det er ikke noen som helst følelser involvert (fra min side i hvertfall). Er det virkelig så feil?

Anonymkode: 01420...e7b

Ja, det er veldig feil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Må bare få understreke her at mange gifte menn er helt desperate og veldig pågående for å finne noen å knulle ved siden av. Så vi single damer har en jevn strøm av henvendelser fra gifte menn på datingapper. Det har vært tilfelle på alle datingapper jeg har prøvd, så jeg vet hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 48fef...55f

Nå er det ikke spes vanskelig å finne en gift dame å hoppe til køys med heller så jeg tror ikke vi skal skille så mye på kjønn her 

Anonymkode: f3e5f...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En deilig kjappis når man er skikkelig kåt er noe man gjør for sexen sin skyld.... type rundt eggløsning. da er mange menn attraktive :) Gjort unna på 15min...

Anonymkode: 7c5b7...23b

Virker som om mange kvinner her inne er kjemisk kastrert, å være ekstremt kåt rundt eggløsning har de tydeligvis aldri opplevd 😅

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hadde du likt at typen din planla sex med en dame?

Håper du møter deg selv i døra for dag🤢

 

Anonymkode: aa0a8...a0e

Jeg er ikke så interessert i å ha noe med menn å gjøre utover sex, så dette blir en meningsløs problemstilling for min del.

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Virker som om mange kvinner her inne er kjemisk kastrert, å være ekstremt kåt rundt eggløsning har de tydeligvis aldri opplevd 😅

Anonymkode: 01420...e7b

Joda, vi bare klarer å styre unna gifte menn. Det er ikke vanskelig.

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda, vi bare klarer å styre unna gifte menn. Det er ikke vanskelig.

Anonymkode: 069fe...3a1

Tråden handler ikke om gifte menn, eller om man "klarer" å styre unna.

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tråden handler ikke om gifte menn, eller om man "klarer" å styre unna.

Anonymkode: 01420...e7b

Trenger jo ikke styre unna noen så lenge de ikke er gift eller opptatt på andre måter... Da er det jo bare å knulle i vei. Folk har problemer her fordi du nesten ukritisk vil ha akkurat den fyren som har dame og barn hjemme. At han har samboer og barn har jo vært ledetråder i hele diskusjonen nesten, så det handler nok litt om det, jo.

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Joda, vi bare klarer å styre unna gifte menn. Det er ikke vanskelig.

Anonymkode: 069fe...3a1

Det er ikke alltid man vet status på en mann, det spør jeg ikke etter heller :) Man må nyte øyeblikket....så ferdig med mannen etterpå...

Anonymkode: 7c5b7...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tråden handler ikke om gifte menn, eller om man "klarer" å styre unna.

Anonymkode: 01420...e7b

Og man klarer nok fint å styre unna. Spørsmålet er vel om man er villig til det. Alle klarer vi å styre unna folk vi ikke har noe business med å ha sex med. Forskjellen på folk er vel om man gidder å bry seg eller ikke.

Anonymkode: 069fe...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke alltid man vet status på en mann, det spør jeg ikke etter heller :) Man må nyte øyeblikket....så ferdig med mannen etterpå...

Anonymkode: 7c5b7...23b

Nei, akkurat der er det vel mest den opptattes ansvar uansett, selv om det er merkelig å være så kåt at man ukritisk har seg med det første og det beste. Den opptatte bør seg til den man har forpliktelser til, og ikke hore rundt med randoms. Men TS vet jo status på fyren hun vil knulle uansett.

Sex er ikke bare sex for de fleste. At dere tar så lett på å knulle folk som potensielt ikke er single (for det spør man visst ikke om), er nesten ekkelt. Man kan vel ha så mye sex man bare vil med mennesker som er single. 

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Trenger jo ikke styre unna noen så lenge de ikke er gift eller opptatt på andre måter... Da er det jo bare å knulle i vei. Folk har problemer her fordi du nesten ukritisk vil ha akkurat den fyren som har dame og barn hjemme. At han har samboer og barn har jo vært ledetråder i hele diskusjonen nesten, så det handler nok litt om det, jo.

Anonymkode: 069fe...3a1

Men jeg vil ikke ha akkurat den fyren, jeg vil ha en som er lett tilgjengelig. Om det er han eller noen andre spiller for så vidt ikke så stor rolle.

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av respekt roter du ikke med andres menn/kvinner,slik er det bare.Uskreven regel.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 14.14):

Ja, som overskriften sier så vurderer jeg å ha sex med en gammel kjenning. Det er kun sex fra min side, er absolutt ikke interessert i noe som helst mer. Men så har han dame og barn da... De har vært lenge sammen og samlivet er nok ikke så veldig spennende lengre. Men gjør det egentlig noe når det kun er snakk om sex? Hun er sikkert bare glad for å slippe sexmas den kvelden 🤷‍♀️ Det er ikke noen som helst følelser involvert (fra min side i hvertfall). Er det virkelig så feil?

Anonymkode: 01420...e7b

Noe i veien med deg? Skal du prøve å ødelegge andre sine samliv? Hadde det vært min mann hadde han sagt klart i fra om hva han synes og du hadde stått der som en tulling og følt deg rimelig dum! Har vært sammen lenge, men vi har det bra enda. Hvordan vet du at de ikke har det bra? Hva er det med folk som vil ødelegge andre sine ekteskap?? Forbanna narssister..!

Anonymkode: a35b9...f95

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Men jeg vil ikke ha akkurat den fyren, jeg vil ha en som er lett tilgjengelig. Om det er han eller noen andre spiller for så vidt ikke så stor rolle.

Anonymkode: 01420...e7b

Hvordan er en opptatt mann lett tilgjengelig? Vil du ha sex en radom onsdag, kan jo ikke han, da er det fotballtrening med sønnen. Så spør du igjen på fredag. Nei, da skal de til svigerforeldrene. Javel. Hva med neste uke? Nei, da skal sambo ha kveldsturnus, så da er han alene med barna. Om det er sant eller ikke, spiller ingen rolle. Når han har fått det han vil ha av deg, er det sånne unnskyldninger du kommer til å møte på.

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer ikke de som åpenbart har hoppet inn i tråden på siste side, enten fordi kommentaren er besvart tidligere, eller fordi den er langt utenfor den aktuelle problemstillingen.

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Svarer ikke de som åpenbart har hoppet inn i tråden på siste side, enten fordi kommentaren er besvart tidligere, eller fordi den er langt utenfor den aktuelle problemstillingen.

Anonymkode: 01420...e7b

Men vedkommende over her har et godt poeng. Du vil ha sex med en lett tilgjengelig type, og du vil ha det akkurat når det passer deg/du er kåt.

Da er en opptatt fyr et svært dårlig valg. For han er nettopp det. Opptatt. Og da kan man ikke bare stikke bort en hvilken som helst kveld for å ha sex. I så fall må han være svært god på - og komfortabel med - å lyve samboer rett opp i ansiktet, pluss være god på å dikte opp gode unnskyldninger for hvorfor han plutselig må ut. Og det er de færreste. Særlig i lengden.

Anonymkode: 179f5...21a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg egentlig ferdig med denne diskusjonen nå, men hvis dere vil fortsette er det fint om dere holder dere til den overordnede problemstillingen. Flere identifiserbare detaljer er endret, og når det er dette så mange henger seg opp i blir det veldig vanskelig å svare, da kommentarene deres er fullstendig irrelevante.

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...