Gå til innhold

Sex med bekjent fra "gamle dager" - men han har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjør på😊 jeg er en sånn kone som tenker at sex og kjærlighet ikke nødvendigvis går hånd-i-hånd og om min mann hadde hatt et sidesprang så er det helt ok. Vi har ikke noe åpent forhold ellernoe, så det er ikke adressert. Men om han skulle være så (u)heldig å snuble over ei villig ei så be my guest

Anonymkode: 7eedd...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du må nesten komme med noen bedre argumenter enn som så hvis jeg skal gidde å forholde meg til det du skriver. Er du redd for at det er typen din det handler om eller? 😛 

Anonymkode: 01420...e7b

Du er bare på jakt etter selvtilitt på bekostning av andre kvinner. 

Er det rart noen er redd det er typen deres? Føles det godt for deg å vite at noen er redd for å ha etablert seg og blitt glad i en svikefull pikklystrer? 

Anonymkode: 1834a...b8d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså, jeg skjønner jo at det er "galt" i konteksten menneskeskapte konstruksjoner som etikk og moral. Ellers hadde jeg jo ikke opprettet denne tråden. Jeg synes bare ikke det burde være så big deal å ha sex med noen når det kun er snakk om biologi og ingen følelser involvert. 

Anonymkode: 01420...e7b

Det er ikke dine følelser det er snakk om. 

Anonymkode: 1834a...b8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er bare på jakt etter selvtilitt på bekostning av andre kvinner. 

Er det rart noen er redd det er typen deres? Føles det godt for deg å vite at noen er redd for å ha etablert seg og blitt glad i en svikefull pikklystrer? 

Anonymkode: 1834a...b8d

Var meg hun siterte. Jeg tenker at hvis min mann er dum nok til å ha seg med henne - good riddance. Heldigvis er ikke alle menn like løse som han i TS' scenario, så jeg er rimelig rolig😅

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner navnet ditt på H?

Anonymkode: f1c20...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis man er empatiløs og uten følelser og tenker kun med fitta , så er det vel ikke galt. Men for oss andre er er det noe å være flau av  

Anonymkode: 90900...e16

TS er desperat etter oppmerksomhet, og når man blir desperat nok så bryr man seg ikke om det er positiv eller negativ oppmerksomhet hun får. Ut ifra svarene hun gir så virker det som om hun tror vi er superengasjert i fantasiene og utspillene hennes mens faktum er at vi alle egentlig gir faen. Hun får nok ikke oppmerksomhet fra menn og da er hennes beste alternativ å fantasere om menn hun ikke kan få og skrive om det på KG. Vi alle skjønner jo at hun sitter frustrert hjemme med ingen frivillige menn til å ligge med henne. Mannen hun fantaserer om er nok ute med kone og barn på lørdagsgodthandel og tenker ikke over at TS eksisterer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var meg hun siterte. Jeg tenker at hvis min mann er dum nok til å ha seg med henne - good riddance. Heldigvis er ikke alle menn like løse som han i TS' scenario, så jeg er rimelig rolig😅

Anonymkode: 069fe...3a1

Enig, problemet er at det er ikke bestandig de finner det ut. Å det er jo fortsatt grusomt dagen de gjør. Kan ikke forstå at noen er som ts, hadde aldri kunne såre noen så dypt. Å for sex, såpass kåt og oppmerksomhetssyk har jeg aldri vært. Har jo krav til hvem jeg ligger med, vil ha en god hjerne ikke bare pikk.

Anonymkode: 1834a...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du er bare på jakt etter selvtilitt på bekostning av andre kvinner. 

Nei, jeg er bare på jakt etter sex 🤷‍♀️ Ærlig talt, er det ingen andre kvinner i hele landet som bare har lyst på piv innimellom? Har dere ikke hormoner eller hva? Må alt være så innmari dypt for dere hele tiden? 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

 Er det rart noen er redd det er typen deres? Føles det godt for deg å vite at noen er redd for å ha etablert seg og blitt glad i en svikefull pikklystrer? 

Hvis han vil være utro så er han jo det, helt uavhengig av om jeg er tilgjengelig eller ikke.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Begynner navnet ditt på H?

Anonymkode: f1c20...161

Nei

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (2 minutter siden):

TS er desperat etter oppmerksomhet, og når man blir desperat nok så bryr man seg ikke om det er positiv eller negativ oppmerksomhet hun får. Ut ifra svarene hun gir så virker det som om hun tror vi er superengasjert i fantasiene og utspillene hennes mens faktum er at vi alle egentlig gir faen. Hun får nok ikke oppmerksomhet fra menn og da er hennes beste alternativ å fantasere om menn hun ikke kan få og skrive om det på KG. Vi alle skjønner jo at hun sitter frustrert hjemme med ingen frivillige menn til å ligge med henne. Mannen hun fantaserer om er nok ute med kone og barn på lørdagsgodthandel og tenker ikke over at TS eksisterer.

Når det gjelder fantasi i denne tråden tror jeg du vinner med god margin ;) 

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når det gjelder fantasi i denne tråden tror jeg du vinner med god margin ;) 

Anonymkode: 01420...e7b

Jeg har ihvertfall fått pult i dag, så ligger bedre an enn deg🤪

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (Akkurat nå):

Jeg har ihvertfall fått pult i dag, så ligger bedre an enn deg🤪

Jeg vil ikke pule i dag, så det går fint. Men i neste uke må jeg nok ut å finne meg en random, ettersom jeg verken får lov til å ligge med opptatte menn eller naboen.

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig, problemet er at det er ikke bestandig de finner det ut. Å det er jo fortsatt grusomt dagen de gjør. Kan ikke forstå at noen er som ts, hadde aldri kunne såre noen så dypt. Å for sex, såpass kåt og oppmerksomhetssyk har jeg aldri vært. Har jo krav til hvem jeg ligger med, vil ha en god hjerne ikke bare pikk.

Anonymkode: 1834a...b8d

Ja, har vært borti utro menn før. Ikke gøy. Søppelmennesker begge to. Egoistiske som faen, tenkte bare med pikken og fitta. Dessuten fikk jeg kjønnssykdom. Da jeg informerte eksen, visste han til og med ikke hvem han hadde fått det av. Så det er jo også greit for TS å ha i bakhodet. Hun er ikke nødvendigvis hans eneste sidesprang, og liker han noen andre bedre enn henne, er hun jo tilbake på start - ingen å ha sex med.

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil ikke pule i dag, så det går fint. Men i neste uke må jeg nok ut å finne meg en random, ettersom jeg verken får lov til å ligge med opptatte menn eller naboen.

Anonymkode: 01420...e7b

Hvem er det som ikke gir deg lov? Du gjør jo som du vil.

Anonymkode: 069fe...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem er det som ikke gir deg lov? Du gjør jo som du vil.

Anonymkode: 069fe...3a1

Lettere å skylde på at hun ikke får lov enn at hun ikke får napp🤷‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (11 minutter siden):

Lettere å skylde på at hun ikke får lov enn at hun ikke får napp🤷‍♀️

Hvis det er det dere har behov for å tenke for å beholde nattesøvnen, så greit for meg 😛

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 14.14):

Ja, som overskriften sier så vurderer jeg å ha sex med en gammel kjenning. Det er kun sex fra min side, er absolutt ikke interessert i noe som helst mer. Men så har han dame og barn da... De har vært lenge sammen og samlivet er nok ikke så veldig spennende lengre. Men gjør det egentlig noe når det kun er snakk om sex? Hun er sikkert bare glad for å slippe sexmas den kvelden 🤷‍♀️ Det er ikke noen som helst følelser involvert (fra min side i hvertfall). Er det virkelig så feil?

Anonymkode: 01420...e7b

Finn andre måter å rette opp selvtilliten på. Er det umulig å få tak i single mannfolk? 

Anonymkode: 0a449...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Finn andre måter å rette opp selvtilliten på. Er det umulig å få tak i single mannfolk? 

Anonymkode: 0a449...1ae

Det var da faens til mas om de single mannfolka.... Sånn, nå har jeg lasta ned Tinder, regner med dere er fornøyd nå alle samme og får sove godt i natt.

Anonymkode: 01420...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var da faens til mas om de single mannfolka.... Sånn, nå har jeg lasta ned Tinder, regner med dere er fornøyd nå alle samme og får sove godt i natt.

Anonymkode: 01420...e7b

Det florerer av gifte menn på tinder, så bare å plukke🫢

Anonymkode: 3228d...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvalmt av deg. Du tenker ikke på at dette kan ødelegge denne familien altså? At det kan ha konsekvenser for uskyldige barn? 
Håper denne mannen har vett til å holde seg unna deg. 

Anonymkode: 559e3...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Så kvalmt av deg. Du tenker ikke på at dette kan ødelegge denne familien altså? At det kan ha konsekvenser for uskyldige barn? 
Håper denne mannen har vett til å holde seg unna deg. 

Anonymkode: 559e3...f44

Må bare få understreke her at mange gifte menn er helt desperate og veldig pågående for å finne noen å knulle ved siden av. Så vi single damer har en jevn strøm av henvendelser fra gifte menn på datingapper. Det har vært tilfelle på alle datingapper jeg har prøvd, så jeg vet hva jeg snakker om. 

Anonymkode: 48fef...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...