Gå til innhold

Sex med bekjent fra "gamle dager" - men han har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jo, det gjør meg noe å potensielt ødelegge for barna. Jeg hadde jo ingen planer om å si det til noen da, men jeg kan så klart ikke være 1000% sikker på at han ikke plutselig får dårlig samvittighet og forteller henne det.

Jeg kan helt sikkert få noen andre til sengs, men det er jo grenser for hvor mye arbeid jeg gidder å legge i å finne noen å ha sex med.

Anonymkode: 01420...e7b

Det må være noe helt spesielt i veien med deg hvis du må legge ned masse arbeid i å finne noen å ha sex med. Er du veldig uheldig med utseendet?

Anonymkode: 179f5...21a

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo, det gjør meg noe å potensielt ødelegge for barna. Jeg hadde jo ingen planer om å si det til noen da, men jeg kan så klart ikke være 1000% sikker på at han ikke plutselig får dårlig samvittighet og forteller henne det.

Jeg kan helt sikkert få noen andre til sengs, men det er jo grenser for hvor mye arbeid jeg gidder å legge i å finne noen å ha sex med.

Anonymkode: 01420...e7b

Jeg forstår ikke at det er lettere å ligge med drama med familie enn en singel fyr som også vil ha sex av og til. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, som overskriften sier så vurderer jeg å ha sex med en gammel kjenning. Det er kun sex fra min side, er absolutt ikke interessert i noe som helst mer. Men så har han dame og barn da... De har vært lenge sammen og samlivet er nok ikke så veldig spennende lengre. Men gjør det egentlig noe når det kun er snakk om sex? Hun er sikkert bare glad for å slippe sexmas den kvelden 🤷‍♀️ Det er ikke noen som helst følelser involvert (fra min side i hvertfall). Er det virkelig så feil?

Anonymkode: 01420...e7b

Du vet vel like godt som de fleste at det ikke er så enkelt i virkeligheten. Tror neppe kona vil føle du gjør henne en tjeneste. 

Anonymkode: 7bf40...4c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må være noe helt spesielt i veien med deg hvis du må legge ned masse arbeid i å finne noen å ha sex med. Er du veldig uheldig med utseendet?

Anonymkode: 179f5...21a

Skal jeg bare stille meg utenfor butikken å legge an på randoms tenker du? Jeg må jo nesten bli kjent med de først, hvis det ikke er noen jeg kjenner fra før (derav vurderingen om gamle bekjentskaper). Og det er mye arbeid å bli kjent med folk.

Anonymkode: 01420...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan vil DU har det når dette til slutt kommer frem (for det gjør det) og dine venner og familie finner ut av det?

hadde du syns det hadde vært greit om dine venninner ble bedratt? At familielivet dems ble ødelagt? For det er nettopp det du er med på å utsette ei annen kvinne + barn for

Anonymkode: ff1c5...219

Det er fullt mulig å holde helt kjeft om utroskap. Hvis ingen får vite om det skader det heller ingen

Anonymkode: 3d800...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal jeg bare stille meg utenfor butikken å legge an på randoms tenker du? Jeg må jo nesten bli kjent med de først, hvis det ikke er noen jeg kjenner fra før (derav vurderingen om gamle bekjentskaper). Og det er mye arbeid å bli kjent med folk.

Anonymkode: 01420...e7b

Derav spørsmålet om du kjenner noen single? Jeg tror ikke han er et bra ligg. Du vet at han er egoistisk og dårlig til å kommunisere, som ikke er en god liggeegenskap. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene1982 skrev (6 minutter siden):

Derav spørsmålet om du kjenner noen single? Jeg tror ikke han er et bra ligg. Du vet at han er egoistisk og dårlig til å kommunisere, som ikke er en god liggeegenskap. 

Tja, naboen er forsåvidt singel, men hvis han sier nei må jeg jo flytte 🙈

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at HAN ønsker sex med deg? 

Anonymkode: 61c70...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tja, naboen er forsåvidt singel, men hvis han sier nei må jeg jo flytte 🙈

Anonymkode: 01420...e7b

Jeg ville ikke gått for naboen, da det også er dramapotensiale. En mann som er bra til kun ligg er som regel en som er trygg i egen kropp og som elsker sex og kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan vet du at HAN ønsker sex med deg? 

Anonymkode: 61c70...b7a

Han har prøvd seg, men jeg sa nei.

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Skal jeg bare stille meg utenfor butikken å legge an på randoms tenker du? Jeg må jo nesten bli kjent med de først, hvis det ikke er noen jeg kjenner fra før (derav vurderingen om gamle bekjentskaper). Og det er mye arbeid å bli kjent med folk.

Anonymkode: 01420...e7b

Herregud, du er så tungvint... Hvordan tror du vi andre finner noen single å ha sex med? Vi går ut og snakker med folk, blir kjent med dem. Det konseptet kjenner du til, eller? Å ha sex med gamle bekjentskaper er jo heller ikke noe galt i seg selv, så lenge de er single. Men du høres voldsomt opptatt ut av hva som kun er best for deg mens alt annet bare kan flyte. Hvis det er en sånn egoisme du oser utav deg, skjønner jeg litt hvorfor du bare vil ha lavmåls-menn til å ligge med deg. De bryr seg også kun om hva som er best for seg selv.

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, som overskriften sier så vurderer jeg å ha sex med en gammel kjenning. Det er kun sex fra min side, er absolutt ikke interessert i noe som helst mer. Men så har han dame og barn da... De har vært lenge sammen og samlivet er nok ikke så veldig spennende lengre. Men gjør det egentlig noe når det kun er snakk om sex? Hun er sikkert bare glad for å slippe sexmas den kvelden 🤷‍♀️ Det er ikke noen som helst følelser involvert (fra min side i hvertfall). Er det virkelig så feil?

Anonymkode: 01420...e7b

Ja det er feil, kvalmende og usmakelig.  Homewrecker 🤢

Anonymkode: a6d92...ac2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Skal jeg bare stille meg utenfor butikken å legge an på randoms tenker du? Jeg må jo nesten bli kjent med de først, hvis det ikke er noen jeg kjenner fra før (derav vurderingen om gamle bekjentskaper). Og det er mye arbeid å bli kjent med folk.

Anonymkode: 01420...e7b

Tinder, eller andre apper er perfekt for det. Finn noen der. 

Anonymkode: a6d92...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt sex med en eks fra 20åra av og til i snart 20år 😅. Vi kunne aldi vært i forhold, men å ha sex type 1 gang pr mnd eller lenger i mellom funker så j*vla bra. Om han eller jeg er single eller ikke tenker vi ikke på. Fordi båndet vårt seksuellt er så viktig at vi lar det gå foran alt.

Anonymkode: 7c5b7...23b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har hatt sex med en eks fra 20åra av og til i snart 20år 😅. Vi kunne aldi vært i forhold, men å ha sex type 1 gang pr mnd eller lenger i mellom funker så j*vla bra. Om han eller jeg er single eller ikke tenker vi ikke på. Fordi båndet vårt seksuellt er så viktig at vi lar det gå foran alt.

Anonymkode: 7c5b7...23b

Det er nøyaktig noe sånt jeg kunne tenkt meg.

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal jeg bare stille meg utenfor butikken å legge an på randoms tenker du? Jeg må jo nesten bli kjent med de først, hvis det ikke er noen jeg kjenner fra før (derav vurderingen om gamle bekjentskaper). Og det er mye arbeid å bli kjent med folk.

Anonymkode: 01420...e7b

Så du er sosialt inkompetent? Kjenner neste ingen? Aner ikke hvordan man blir kjent med folk? Aldri hørt om flørting, forelskelse, kjærester? Aldri hørt om sjekking?
 

Anonymkode: 179f5...21a

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har hatt sex med en eks fra 20åra av og til i snart 20år 😅. Vi kunne aldi vært i forhold, men å ha sex type 1 gang pr mnd eller lenger i mellom funker så j*vla bra. Om han eller jeg er single eller ikke tenker vi ikke på. Fordi båndet vårt seksuellt er så viktig at vi lar det gå foran alt.

Anonymkode: 7c5b7...23b

Høres ut som en godjente, du også, hører jeg. Er folk virkelig så kåte at de ikke har moral? 

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det er sikkert det lureste. Men jeg vil ikke ha sex med randoms fra Tinder, de kan jo være voldelige psykopater for alt jeg vet 🤷‍♀️ Å velge en bekjent virket liksom så enkelt og trygt.

Anonymkode: 01420...e7b

En bekjent kan også være voldelig psykopat vet du. 
Du virker som en veldig enkel sjel.

Anonymkode: 179f5...21a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du er sosialt inkompetent? Kjenner neste ingen? Aner ikke hvordan man blir kjent med folk? Aldri hørt om flørting, forelskelse, kjærester? Aldri hørt om sjekking?
 

Anonymkode: 179f5...21a

Jeg er jo ikke interessert i noe av det der, jeg vil bare ha sex med en mann innimellom.

Anonymkode: 01420...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er reinspikka fantasi fra din side. Mest sannsynlig er han ikke tilgjengelig, og du har ikke utvekslet et kløyva ord med han på årevis. Hyggelig at du har selvtillit og troa på deg selv ihvertfall👌

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...