Gå til innhold

Sex med bekjent fra "gamle dager" - men han har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier så vurderer jeg å ha sex med en gammel kjenning. Det er kun sex fra min side, er absolutt ikke interessert i noe som helst mer. Men så har han dame og barn da... De har vært lenge sammen og samlivet er nok ikke så veldig spennende lengre. Men gjør det egentlig noe når det kun er snakk om sex? Hun er sikkert bare glad for å slippe sexmas den kvelden 🤷‍♀️ Det er ikke noen som helst følelser involvert (fra min side i hvertfall). Er det virkelig så feil?

Anonymkode: 01420...e7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hjernedødt🤣

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hjernedødt🤣

Anonymkode: 069fe...3a1

Hvorfor?

Anonymkode: 01420...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ha et moralsk ansvar for andre kvinner og barns ve og vel. Ikke bidra til å gjøre livet deres dårligere. Det er nok av menn som vil ha sex med deg, er sikker på du lett finner en flott, villig en, som ikke har forpliktelser et annet sted.

Anonymkode: 59282...bfb

  • Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor?

Anonymkode: 01420...e7b

Skjønte du det virkelig ikke selv altså?😆 

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Din og hans business vel, gjør det du føler for, men ikke regn med støtte fra noen 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skjønte du det virkelig ikke selv altså?😆 

Anonymkode: 069fe...3a1

Du må nesten komme med noen bedre argumenter enn som så hvis jeg skal gidde å forholde meg til det du skriver. Er du redd for at det er typen din det handler om eller? 😛 

Anonymkode: 01420...e7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindfold69 skrev (8 minutter siden):

Din og hans business vel, gjør det du føler for, men ikke regn med støtte fra noen 

Jeg har da virkelig ikke tenkt å si det til noen.

Anonymkode: 01420...e7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker du å støtte en som synes det er greit å være utro? Hva hadde du selv tenkt om kvinnen som vel og vitende lå med mannen din at han var opptatt? Kan du ikke finner en som ikke er forpliktet? 

Anonymkode: 007f7...abf

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vel spørre henne først? Får du lov for gammelt vennskaps skyld så er det greit. Men det er nok tvilsomt.

Anonymkode: 87022...403

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo tydeligvis bestemt deg. Du vet vel innerst inne at å legge seg etter en opptatt person og ha sex med denne ikke er greit. Prøv å sett deg inn i kona hans sin situasjon, utroskap oppdages ofte. Men det virker ikke som du bryr deg om andre enn deg selv. Og du, det er sjelden sexlivet til opptatte menn er så dårlig som de narrer deg til å tro,det er noe de bruker som unnskyldning for å rettferdiggjøre å ha sex med deg. Nei jeg er ikke redd det er mannen min, jeg er singel men har heldigvis moral.

Anonymkode: 0e093...475

  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du må nesten komme med noen bedre argumenter enn som så hvis jeg skal gidde å forholde meg til det du skriver. Er du redd for at det er typen din det handler om eller? 😛 

Anonymkode: 01420...e7b

Tullejente!

Hvis du vil ligge med noen som har ansvar og forpliktelser et annet sted, er det hjernedødt. Man velger hvilken moral man vil ha. Du vil tydeligvis ha en dårlig, en. Er egoistisk av dere begge.

Anonymkode: 069fe...3a1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du har jo tydeligvis bestemt deg. Du vet vel innerst inne at å legge seg etter en opptatt person og ha sex med denne ikke er greit. Prøv å sett deg inn i kona hans sin situasjon, utroskap oppdages ofte. Men det virker ikke som du bryr deg om andre enn deg selv. Og du, det er sjelden sexlivet til opptatte menn er så dårlig som de narrer deg til å tro,det er noe de bruker som unnskyldning for å rettferdiggjøre å ha sex med deg. Nei jeg er ikke redd det er mannen min, jeg er singel men har heldigvis moral.

Anonymkode: 0e093...475

Nei, jeg har absolutt ikke bestemt meg. Det er vel egentlig derfor jeg skriver her, for å få litt flere perspektiver på det. Er overrasket selv over at det faktisk er noe jeg vurderer, trodde ikke moralen min var langt nedi dass men det er den tydeligvis.

Anonymkode: 01420...e7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å ikke tilrettelegg for utroskap. Utroskap er noe av det verste man kan bli utsatt for. De som blir utsatt for utroskap vil ofte ha store problemer med å stole på det motsatte kjønn igjen. Det igjen smitter over på framtidige partnere. Forholdet vil slite med sjalusi og mistro. 

Anonymkode: 59282...bfb

  • Liker 9
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har du lyst til å ligge med en opptatt mann? Du aner ingenting om hans forhold til partner, det er helt normalt at menn som er utro også lyver om forholdet. Det sitter en intetanende kvinne og uskyldige små barn oppi det hele, er du villig til å potensielt bidra til å påføre disse traumer? HVA er det som er spennende med å ligge med en mann som er villig til å ofre egne barns trygge barndom for litt sex? 

Anonymkode: 04493...2e1

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, som overskriften sier så vurderer jeg å ha sex med en gammel kjenning. Det er kun sex fra min side, er absolutt ikke interessert i noe som helst mer. Men så har han dame og barn da... De har vært lenge sammen og samlivet er nok ikke så veldig spennende lengre. Men gjør det egentlig noe når det kun er snakk om sex? Hun er sikkert bare glad for å slippe sexmas den kvelden 🤷‍♀️ Det er ikke noen som helst følelser involvert (fra min side i hvertfall). Er det virkelig så feil?

Anonymkode: 01420...e7b

Før du begir deg inn i noe som ikke betyr noe emosjonelt for deg, kun fysisk tilfredsstillelse, bør du kanskje vurdere om det kan skade andre. Har de et åpent forhold uten sjalusi, bør det være greit om heller ikke han legger noe mer i dette. Men holder han dette skjult for henne, eller har forhåpninger om noe mer enn sex, mener jeg du bør se deg rundt etter andre som kan gi deg det du trenger. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kommer an på situasjonen til mannen:

  • Er han i et helt ok forhold, men vurderer å ha sitt første sidesprang med deg - bare for å få litt spenning i livet?
  • Eller er han i et helt dødt forhold, helt uten nærhet og sex?

I det første tilfellet ville jeg droppet det. Da vil du kunne bli årsaken til framtidige problemer i relasjonen deres. I tilfelle to ville jeg selv vurdert det - da er relasjonen allerede ødelagt. Men det er ditt valg og dine vurderinger. Og det er ikke sikkert han svarer sant om du spør...

Hilsen en som ligger med gifte kvinner innimellom, for å gjøre dem litt lykkeligere.

Anonymkode: 6ea8f...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, som overskriften sier så vurderer jeg å ha sex med en gammel kjenning. Det er kun sex fra min side, er absolutt ikke interessert i noe som helst mer. Men så har han dame og barn da... De har vært lenge sammen og samlivet er nok ikke så veldig spennende lengre. Men gjør det egentlig noe når det kun er snakk om sex? Hun er sikkert bare glad for å slippe sexmas den kvelden 🤷‍♀️ Det er ikke noen som helst følelser involvert (fra min side i hvertfall). Er det virkelig så feil?

Anonymkode: 01420...e7b

Sitter du med tankene Skal/Skal ikke? 🤭

Hvis skal er i tankene da er sexlysten høyere enn samvittigheten uten tvil.. Men når ereksjonen har lagt seg, kommer alltid den bitre smaken i munnen av å gjordt noe forferdelig. For det er umennesklig å ikke ha dårlig samvittighet.. men også å ha manglende omsorg og forståelse, for den som blir utsatt for utroskapen.. Men som alle vet.. sexlyst fjerner all fornuft. jeg synes du bør tenke over hva du gjør uten ereksjon.. i det håp at du ikke gjør noe du angrer på😉

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig så desperat at du MÅ klenge deg på en mann som er opptatt? 
Er det bare han du har sjanse på? 

Anonymkode: beb5e...3a7

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...