Gå til innhold

Menn håndterer ikke sterke, selvstendige kvinner


Hermann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor velge en "sterk selvstendig kvinne"? Når man kan velge en kjærlig omsorgsfull dame...

Anonymkode: c8c05...a1c

Og hva får deg til å tro at disse er motsetninger? Eller er det slavekvinne du søker etter?

Anonymkode: 6ef3f...70f

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er damer som sier dette ofte er damer som forveksler det å være en frekk dramaqueen med å være en sterk dame. Selv elsker jeg sterke selvstendige damer, og min kjæreste er en av de, men damer som selv kaller seg sterke og selvstendige er sjelden det 

Anonymkode: 25ae6...27e

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror dette gjelder menn som ikke har oppnådd det de ønsker i livet og som er usikre og derfor lett føler seg truet.

Anonymkode: 82185...436

Tja. Har datet et par suksefulle menn som har oppnådd mye og er velstående. Men bak det var det mye usikkerhet som gjorde at jeg med minimal utdanning valgte å avslutte 🤷🏻‍♀️

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler nok mest om at menn rett og slett ikke ønsker å måtte "håndtere" kvinner

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånne kvinner som har bein i nesa? 

Anonymkode: 22269...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir uvel av kvinner som er sjefete og alltid tror de vet best. Og har en kald fremtoning.

Jeg liker de ydmyke, jordnære og varme. Jeg respekterer dem mer. Er ikke så mange av dem i dagens samfunn.

Endret av DelvisPresley
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håndtere er ikke rett ord. Er ikke interessert i er mer korrekt.

Er kvinner interessert i ekstremt feminine og flamboyante menn? Se for deg den mest flamboyante flaming homsen du kan, tenner de deg? Det er det samme for dere som ei sta, ambisiøs karrierekvinne er for oss menn.

Menn som oppførere seg som menn og kvinner som oppfører seg som kvinner er det folk flest er interessert i.

Tingene som gjør menn verdifulle på dating-markedet gir ikke dere kvinner noen poeng på vår skala. Hadde datet ei varm dame som er arbeidsledig over ei kald mangemillionær any day, hadde datet ei som snakker mykt og jobber på Starbucks over ei som er høylytt og er hjertekirurg. osv. osv. du skjønner tegninga.

Vi dømmer kjønnene forskjellige, dette gjelder alt. Om Norge blir invadert og en mann flykter i stedet for å beskytte landet så blir han dømt annerledes enn om ei kvinne flykter. Om ei kvinne ikke tar ordentlig vare på ungene sine blir hun hardere dømt enn en mann i samme sko osv.

Menn og kvinner har aldri vært det samme og kommer aldri til å bli det samme. Prøver dere kvinner å klarte opp i manne-hierarkiet feiler dere uansett hvor langt opp dere kommer, fordi kvinner som oppfører seg som menn ikke er verdt noe som helst for noen som helst.

Ingenting i verden er mer sexy for en maskulin mann enn ei feminin kvinne.

ross-matthews.webp

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (16 minutter siden):

Jeg blir uvel av kvinner som er sjefete og alltid tror de vet best. Og har en kald fremtoning.

Jeg liker de ydmyke, jordnære og varme. Jeg respekterer dem mer. Er ikke så mange av dem i dagens samfunn.

Er vel ikke så rart at det ikke er så mange av dem. De er opptatt med å bli sjefet over av en Sterk og Selvstendig person sikkert. Det tar mye tid og ressurser å møte en sterk og selvstendig person. 😜 de har veldig mange behov. 

Anonymkode: 22269...e81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo hva menn ønsker, så ikke lett å forklare hvorfor du ikke treffer dem

Anonymkode: f9c2b...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til: hva ligger du i sterk og selvstendig?

Anonymkode: f9c2b...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjold skrev (18 minutter siden):

Håndtere er ikke rett ord. Er ikke interessert i er mer korrekt.

Er kvinner interessert i ekstremt feminine og flamboyante menn? Se for deg den mest flamboyante flaming homsen du kan, tenner de deg? Det er det samme for dere som ei sta, ambisiøs karrierekvinne er for oss menn.

Menn som oppførere seg som menn og kvinner som oppfører seg som kvinner er det folk flest er interessert i.

Tingene som gjør menn verdifulle på dating-markedet gir ikke dere kvinner noen poeng på vår skala. Hadde datet ei varm dame som er arbeidsledig over ei kald mangemillionær any day, hadde datet ei som snakker mykt og jobber på Starbucks over ei som er høylytt og er hjertekirurg. osv. osv. du skjønner tegninga.

Vi dømmer kjønnene forskjellige, dette gjelder alt. Om Norge blir invadert og en mann flykter i stedet for å beskytte landet så blir han dømt annerledes enn om ei kvinne flykter. Om ei kvinne ikke tar ordentlig vare på ungene sine blir hun hardere dømt enn en mann i samme sko osv.

Menn og kvinner har aldri vært det samme og kommer aldri til å bli det samme. Prøver dere kvinner å klarte opp i manne-hierarkiet feiler dere uansett hvor langt opp dere kommer, fordi kvinner som oppfører seg som menn ikke er verdt noe som helst for noen som helst.

Ingenting i verden er mer sexy for en maskulin mann enn ei feminin kvinne.

ross-matthews.webp

Fullstendig latterlig innlegg.

Anonymkode: 6ef3f...70f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mitt inntrykk er at "sterk selvstendig kvinne" er kun en pen måte å si at man er selvsentrert og ikke klarer å oppføre seg. Det er ingen menn som har problemer med en kvinne som faktisk er sterk og selvstendig. Problemet oppstår når hun tror at hele verden går i ring rundt henne og blir ufin eller knekker sammen om hun ikke får alt hun peker på. 

Anonymkode: 64beb...a02

Jeg tenker mye av det samme. Inntrykket er at selverklærte "sterke selvstendige kvinner" (og menn) ofte ikke er det, og at når en skylder vansker med å få forhold til å fungere med at en er for "sterk" eller at partnere ikke håndterer/blir skremt osv. handler det kanskje vel så mye om at en selv har en vanskelig adferd. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man gjør "sterk og selvstendig" synonymt med en som har pult over 200 stykker for å vise hvor frigjort hun er, kan man legge til at man også hadde slike kvinner før i tiden; de ble kalt prostituerte.

Anonymkode: 9ca42...46f

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fullstendig latterlig innlegg.

Anonymkode: 6ef3f...70f

Fantastisk motargument.

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når man gjør "sterk og selvstendig" synonymt med en som har pult over 200 stykker for å vise hvor frigjort hun er, kan man legge til at man også hadde slike kvinner før i tiden; de ble kalt prostituerte.

Anonymkode: 9ca42...46f

wow, du jobber hardt for å gjøre tråden så kjip som mulig. 

Anonymkode: 22269...e81

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjold skrev (18 minutter siden):

Fantastisk motargument.

Nei, hva skal jeg si da? At alt du skreiv var feil?

Anonymkode: 6ef3f...70f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, hva skal jeg si da? At alt du skreiv var feil?

Anonymkode: 6ef3f...70f

Anbefaler å starte med å google betydningen av ordet "argument".

Anonymkode: 371d0...f83

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mitt inntrykk er at "sterk selvstendig kvinne" er kun en pen måte å si at man er selvsentrert og ikke klarer å oppføre seg. Det er ingen menn som har problemer med en kvinne som faktisk er sterk og selvstendig. Problemet oppstår når hun tror at hele verden går i ring rundt henne og blir ufin eller knekker sammen om hun ikke får alt hun peker på. 

Anonymkode: 64beb...a02

Finnes det sånne folk ? Kjenner ingen 🤔

Anonymkode: 60c36...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i å håndtere sterke, selvstendige kvinner?  På hvilken måte er det annerledes enn å være i lag med en "vanlig' kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden velge en "sterk, selvstendig kvinne" som vanligvis er en omskriving av krakilsk feminist?

Velger heller en snill omsorgsfull kvinne jeg, letteste valget i dag..

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...