AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #121 Del Skrevet 19. november 2024 sovnet på fest, fikk besøk av eieren av leiligheten i senga. Jeg visste at han var interessert i meg, da han hadde vært ganske tydelig på det. Han spurte pent om ikke vi kunne ligge og i et svakt øyeblikk svarte jeg ja. Han la seg på, stappet pikken inn og startet et jukkerace uten like, det gikk i hundre og helvete, svetten rant av ansiktet hans og det var helt kanin-knulling, jeg bare lå der med lukket munn for å ikke få svetten hans i munnen min, aldri sett noen svette så mye fra ansiktet. kanin-knullinga gjorde seg og han kom, rullet seg av og spurte om vi kunne være kjærester. Det ble vi altså ikke 😆 eneste personen jeg har ligget med kun en gang, fristet ikke akkurat til gjentakelse der. Jaja 😅 Anonymkode: 81b44...77a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #122 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var ute, både hun og jeg hadde drukket. Jeg var med henne hjem, men der sluknet hun. Helt i alkohol-sove-koma. Jeg husker at jeg prøvde å stikke pikken i munnen hennes mens hun sov, men det ble ikke noe greie på det, så jeg gikk. Har ikke snakket med henne siden. Dårlig opplevelse. Anonymkode: 54a01...6ad Dårlig opplevelse for deg? Du prøvde å voldta munnen til ei sovna overbefusa dame? ???? Anonymkode: 36e1b...7b4 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #123 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var ute, både hun og jeg hadde drukket. Jeg var med henne hjem, men der sluknet hun. Helt i alkohol-sove-koma. Jeg husker at jeg prøvde å stikke pikken i munnen hennes mens hun sov, men det ble ikke noe greie på det, så jeg gikk. Har ikke snakket med henne siden. Dårlig opplevelse. Anonymkode: 54a01...6ad Seriøst?! Dårlig opplevelse, for deg mener du? Dette er jo voldtekt! Jeg håper du tuller!?.. Anonymkode: 23544...819 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #124 Del Skrevet 19. november 2024 Dette var ikke meg, men en kompis. Han hadde truffet en dame på byn, begge var beruset, og hun ble med han hjem. Av en eller annen grunn så havnet de på gulvet, og før han hadde skjønt hva som skjedde, så hadde denne damen satt seg på huk over han, og tisset på han🙈 Det er helt greit å ha slike preferanser, men akkurat slike ting er liksom greit å avklare på forhånd. Anonymkode: 23544...819 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #125 Del Skrevet 19. november 2024 En jeg hadde kjent et par uker. Vi havnet hos meg en sen kveld. Tanken var sex, men jeg stoppet det ganske tidlig. Den voksne mannen hadde null peiling på en kvinnekroppen. Alt var så seksuelt avtennende. Vi er fortsatt venner flere år etter. Han har dame og jeg håper han tok med seg noe av det jeg sa. Anonymkode: ebc3f...917 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #126 Del Skrevet 19. november 2024 Har sikkert hatt flere, men dette er det verste jeg kommer på nå. Hadde avtalt å møte en mann jeg hadde chattet litt med, han maste en del, og jeg måtte kjøre et stykke for treffet. Det var sent en lørdagskveld og jeg ankom destinasjonen (en liten blindvei mellom jorder) og gikk ut av bilen. Han så absolutt ikke ut som forventa, eller beskrevet og jeg hadde helst bare lyst å dra, men tenkte at det ville være fælt, så kysset frosken og slapp meg løs. Om ikke annet så hjalp det på selvfølelsen min da jeg visste at han var veldig heldig, noe han ga uttrykk for også. Han fortsatte å mase på snap i etterkant og jeg var for snill til å si at jeg var uinteressert i noe videre, men endte opp med at han ble sletta tilslutt. Anonymkode: 4dad0...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #127 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Var ute, både hun og jeg hadde drukket. Jeg var med henne hjem, men der sluknet hun. Helt i alkohol-sove-koma. Jeg husker at jeg prøvde å stikke pikken i munnen hennes mens hun sov, men det ble ikke noe greie på det, så jeg gikk. Har ikke snakket med henne siden. Dårlig opplevelse. Anonymkode: 54a01...6ad Du bor ikke tilfeldigvis på Skaugum? Anonymkode: f7cc4...d00 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #128 Del Skrevet 20. november 2024 Da jeg var i Thailand og kom i seng med en vakker ung jente. Det viste seg at hun hadde penis. Anonymkode: fca2e...81f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #129 Del Skrevet 20. november 2024 Doggy med ei dame med hemoroider Anonymkode: ba405...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 20. november 2024 #130 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Var ute, både hun og jeg hadde drukket. Jeg var med henne hjem, men der sluknet hun. Helt i alkohol-sove-koma. Jeg husker at jeg prøvde å stikke pikken i munnen hennes mens hun sov, men det ble ikke noe greie på det, så jeg gikk. Har ikke snakket med henne siden. Dårlig opplevelse. Anonymkode: 54a01...6ad Så sovevoldtekt altså. Fin fyr du.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #131 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da jeg var i Thailand og kom i seng med en vakker ung jente. Det viste seg at hun hadde penis. Anonymkode: fca2e...81f Var han billigere? Anonymkode: f7cc4...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 20. november 2024 #132 Del Skrevet 20. november 2024 Hun som ikke ville gå før langt på dagen etter at hun var med meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #133 Del Skrevet 21. november 2024 Smeltemann skrev (11 timer siden): Hun som ikke ville gå før langt på dagen etter at hun var med meg hjem. Jeg har vært "hun" en gang.. Ente opp med en fyr langt pokker i vold, langt fra offentlig transport. Ville ikke ringe noen for å hente meg da det innebar å vedkjenne seg mine synder😅 Ventet til han var edru nok til å kjøre meg hjem. Tror vi begge var like " fornøyde" med gårsdagens avgjørelser... Anonymkode: e86b2...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 21. november 2024 #134 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 14.41): Var ute, både hun og jeg hadde drukket. Jeg var med henne hjem, men der sluknet hun. Helt i alkohol-sove-koma. Jeg husker at jeg prøvde å stikke pikken i munnen hennes mens hun sov, men det ble ikke noe greie på det, så jeg gikk. Har ikke snakket med henne siden. Dårlig opplevelse. Anonymkode: 54a01...6ad TS spurte om historier om ONS ikke voldtekt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 21. november 2024 #135 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har vært "hun" en gang.. Ente opp med en fyr langt pokker i vold, langt fra offentlig transport. Ville ikke ringe noen for å hente meg da det innebar å vedkjenne seg mine synder😅 Ventet til han var edru nok til å kjøre meg hjem. Tror vi begge var like " fornøyde" med gårsdagens avgjørelser... Anonymkode: e86b2...459 Det har vel vært noen ganger at man ikke har vært like fornøyd dagen derpå 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #136 Del Skrevet 22. november 2024 Kanskje ikke helt ons, men.. Hadde vært på date med en kjekk fyr. Over 1.90 cm med digre hender og føtter. Vi hadde skikkelig god kjemi og jeg tenkte at det kanskje kunne bli noe. Møtte han noen ganger før jeg ble invitert til hans hus. Han laget en nydelig middag og alt var perfekt. Han var utrolig snill og god og veldig kjekk. Så klina vi og det ene førte til det andre og vi havnet i senga. Han hadde veldig liten penis. Bittelitt nedtur, men tenkte det skulle gå bra. Grei sex en stund. Men så ville han ha analsex. Greit nok tenkte jeg siden den var så liten uansett. Men så viste det seg at jeg hadde visst litt løs mage og det kom mye avføring på penis og begynte å lukte 😩 veldig pinlig, men han tok det fint og bare tok meg med i dusjen. Etter å ha vaska av oss ville han fortsette og vi hadde vanlig sex en stund før han sa at han hadde problemer med å komme og greide det sjeldent uten å sprute dama i fjeset. Da var jeg egentlig så ferdig at jeg tenkt la gå. Så da satt jeg der da i nesten pinlig stillhet og ventet mens han runket for harde livet foran fjeset mitt. Så spruta han meg rett i øynene og det svei noe helt forjævlig! Kjørte hjem etterpå med røde rennende øyne 😂 Det ble ikke flere dater etter dette. Tror han også syntes det var like greit. Tipper jeg er hans historie blant dårlige ons/ligg også.😂 Anonymkode: 54b3e...17b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå