Gå til innhold

Værste one night stand ?


manngjest

Anbefalte innlegg

manngjest skrev (10 timer siden):

Litt som å runke i mørket 😉

Hadde det ikke vært bedre å bruke de tusenlappene på en taxi, fremfor å våkne opp dagen derpå ved siden av ei dame som du syntes var utseendemessig frastøtende, vel vitende om at du har hatt pxxxxx inni henne?  Kleint!

Anonymkode: f5d1a...b85

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke uærlig å legge ut bra bilder av seg selv. 

Anonymkode: f2be3...4cc

Jeg sa ingenting om «bra bilder av seg selv». Hun hadde lagt ut bilder som ikke , i det hele tatt , reflekterte hvordan hun så ut i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manngjest skrev (2 minutter siden):

Jeg sa ingenting om «bra bilder av seg selv». Hun hadde lagt ut bilder som ikke , i det hele tatt , reflekterte hvordan hun så ut i virkeligheten. 

Og du utførte seksuelle handlinger på henne og kroppen hennes som ikke, i det hele tatt, reflekterte hva situasjonen mellom dere var i virkeligheten. 
 

På grunn av deg hadde hun sex med en person helt uvitende om at han egentlig syntes hun var ekkel og kom til å si dette til andre om henne etterpå.  

Premisset for at hun samtykket til sex med deg var sannsynligvis at du ikke synes hun var ekkel, og hun ville sagt nei hvis hun visste det. 
 

Den muligheten tok du fra henne og hadde sex med henne likevel. 
 

Og «som å runke i mørket»? Hjelpe meg

Anonymkode: ad4ed...a55

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Å ha sex med noen du syns er ekkel er MYE verre enn å fremstille seg finere enn man er på en app. Du forstår ikke selvbedraget kvinner blir oppfordret til å ha rundt eget utsendet eller hvor lite klar noen er over hvordan de ser ut. Vi ser oss blinde. Hun vet nok at hun var finere i en pose, MEN hvordan kan hun vite at du syns hun ser direkte ekkel ut, det er en lang vei fra pen vinkel, til du er drit stygg og gjør meg kvalm når du har sex med henne? Om du ikke sier du ikke føler noe, da tror hun at du liker henne godt nok som hun er. Om så for sex.

Hun kan da være større selv om hun trener, det tar jo tid å komme i form og noen finner trivsel andre steder enn helt der hvor de blir super trent. Du av alle bør da vite at det ikke skjer 5 min etter at du går inn døra! 

Jeg syns du dømmer veldig hardt. Å nå syns jeg DU er ekkel. 

Det er ikke hennes feil at dine preferanser er andre enn hennes utsendet og du burde respektert henne mer enn å gå så langt som du gjorde. Plis aldri gjør det igjen. Såpass desp er hun ikke, ikke andre heller. Du har et ansvar til å si nei, så hun kan finne seg noen som liker henne. Tror du hun er ute etter nedverdigende sex hvor en kul av en mann sitter å disser henne på nett?

Til kvinner, lær av det dere har lest her når dere ligger med randomme men fra app. Jeg kommer hvertfall ikke til å stole på noen så lett. 

Anonymkode: 36e1b...7b4

Her var det mye rart , og jeg vil tippe litt prosjektering . Det var aldri snakk om at dette skulle være noe forhold . Jeg dro ut der ens ærend for sex , noe hun var klar over. Du glatter veldig over at hun løy om sitt utseende og begrunner det med press fra samfunnet….eller hva du nå insinuerer. Det finnes plenty av menn der ute som helt sikkert hadde likt henne for den hun er….men hun var ikke noe for meg. Jeg skulle likt å sett hvordan du hadde reagert om du skulle møte en mann du synes var kjekk bare for å bli overrasket av en feit mann med måne . Om du leser litt av de andre innleggene her inne , eller media generelt , så ser du at det overhvelmende er menn som sliter på datemarkedet fordi de ikke når opp til forventningene . Når jeg som man sier at jeg til tider møter damer som til de grader har manipulert bildene sine ,både i form og innhold , får jeg en skyllebøtte om at jeg burde skamme meg og synes synd på henne (?!?) selv om det var hun som løy. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Og du utførte seksuelle handlinger på henne og kroppen hennes som ikke, i det hele tatt, reflekterte hva situasjonen mellom dere var i virkeligheten. 
 

På grunn av deg hadde hun sex med en person helt uvitende om at han egentlig syntes hun var ekkel og kom til å si dette til andre om henne etterpå.  

Premisset for at hun samtykket til sex med deg var sannsynligvis at du ikke synes hun var ekkel, og hun ville sagt nei hvis hun visste det. 
 

Den muligheten tok du fra henne og hadde sex med henne likevel. 
 

Og «som å runke i mørket»? Hjelpe meg

Anonymkode: ad4ed...a55

Hun utførte seksuelle handlinger på meg og kroppen min, selv om hun ikke i det hele tatt, reflekterte hvem hun hadde utgitt seg for å være. Det var hun som tok (veldig) initiativ til sex. Jeg gikk med på det. 
 

På grunn av hennes løgner dro jeg helt ut til henne mitt på natten og hadde sex med en person helt uvitende om at hun egentlig så helt annerledes ut

 

Premisset for at jeg dro ut til henne for å ha sex med henne var at hun var den på bildene og ville sagt nei hvis jeg visste det ikke stemte. 
 

det var hun som ville veldig ha sex når jeg kom ut der. Jeg godtok det fordi jeg var lost i ødemarken og jeg ville ikke såre henne 

Endret av manngjest
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han brølte som en løve da han kom! Vekket hele kollektivet og garantert naboer i et par kilometers radius! Merkeligste jeg har opplevd! 

Anonymkode: a6162...a88

Trodde dette var normalt jeg, intill kjæresten sa det var jeg som brølte unormalt høyt😅 Men er da bare deilig det 

Anonymkode: 43f21...f3d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

manngjest skrev (10 minutter siden):

Hun utførte seksuelle handlinger på meg og kroppen min, selv om hun ikke i det hele tatt, reflekterte hvem hun hadde utgitt seg for å være. Det var hun som tok (veldig) initiativ til sex. Jeg gikk med på det. 
 

På grunn av hennes løgner dro jeg helt ut til henne mitt på natten og hadde sex med en person helt uvitende om at hun egentlig så helt annerledes ut

 

Premisset for at jeg dro ut til henne for å ha sex med henne var at hun var den på bildene og ville sagt nei hvis jeg visste det ikke stemte. 
 

det var hun som pushet for sex når jeg kom ut der. Jeg godtok det fordi jeg var lost i ødemarken og jeg ville ikke såre henne 

Jeg forstår deg. Du såret henne nok også desto mindre ved å gjennomføre enn dersom du hadde snudd. 

Jeg har ikke selv noen ons historier, men min mann har desto flere, og dette med å ikke såre kvinner har også forvoldt ham utfordringer flere ganger. Det har betydd mye for ham, og ærlig talt synes jeg det står respekt av å ikke knuse folks selvfølelse og/eller seksualitet, selv om man helst ville stikke av. Jeg som kvinne hadde nok heller forsøkt å komme meg ut av diverse situasjoner, men veldig mange menn er veldig opptatt av å ikke såre kvinner. En motvekt til dem som blåser i om de både sårer og tråkker over anstendige grenser egentlig, som jeg synes det er litt dumt at folk kritiserer deg for. I valget mellom to onder valgte du det mest skånsomme for henne. Ikke for deg. 

Så får heller de kvinner som er uærlige, eller for eksempel så uhygieniske at de blir menns verste ons- historier ta tak i årsaken til at de ikke blir en hyggelig opplevelse for menn. Det de har mulighet til iallefall, som hygiene og å ha noenlunde ærlige bilder. 

Anonymkode: 2ad24...ac0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

manngjest skrev (21 minutter siden):

Hun utførte seksuelle handlinger på meg og kroppen min, selv om hun ikke i det hele tatt, reflekterte hvem hun hadde utgitt seg for å være. Det var hun som tok (veldig) initiativ til sex. Jeg gikk med på det. 
 

På grunn av hennes løgner dro jeg helt ut til henne mitt på natten og hadde sex med en person helt uvitende om at hun egentlig så helt annerledes ut

 

Premisset for at jeg dro ut til henne for å ha sex med henne var at hun var den på bildene og ville sagt nei hvis jeg visste det ikke stemte. 
 

det var hun som ville veldig ha sex når jeg kom ut der. Jeg godtok det fordi jeg var lost i ødemarken og jeg ville ikke såre henne 

Du skrev ar du ikke følte noe press fra henne. Du valgte å ha sex med henne, basert på at hun antok at du ville og ikke synes hun var ekkel. 
 

Du skriver at «premisset for at jeg dro ut til henne for å ha sex med henne var at hun var den på bildene og ville sagt nei hvis jeg visste det ikke stemte. «

 Ja det var premisset for at du dro til henne for å ha sex med henne, men du ble ikke tvunget til å ha sex etter at du hadde sett henne. Om hun ikke skulle løyet om utseende så gjør ikke det at du måtte ha sex med henne fordi hun gjorde det? Skjønner ikke argumentet eller logikken. 
 

 

Anonymkode: ad4ed...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manngjest skrev (47 minutter siden):

Her var det mye rart , og jeg vil tippe litt prosjektering . Det var aldri snakk om at dette skulle være noe forhold . Jeg dro ut der ens ærend for sex , noe hun var klar over. Du glatter veldig over at hun løy om sitt utseende og begrunner det med press fra samfunnet….eller hva du nå insinuerer. Det finnes plenty av menn der ute som helt sikkert hadde likt henne for den hun er….men hun var ikke noe for meg. Jeg skulle likt å sett hvordan du hadde reagert om du skulle møte en mann du synes var kjekk bare for å bli overrasket av en feit mann med måne . Om du leser litt av de andre innleggene her inne , eller media generelt , så ser du at det overhvelmende er menn som sliter på datemarkedet fordi de ikke når opp til forventningene . Når jeg som man sier at jeg til tider møter damer som til de grader har manipulert bildene sine ,både i form og innhold , får jeg en skyllebøtte om at jeg burde skamme meg og synes synd på henne (?!?) selv om det var hun som løy. 

Jeg tipper at hun ikke hadde reagert med å ha sex med ham for så å fortelle andre etterpå at hun hadde hatt sex med en mann hun egentlig syns var ekkel.

Anonymkode: ad4ed...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange grunner til å holde seg unna ons. Hvorfor vil folk seg så vondt?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skrev ar du ikke følte noe press fra henne. Du valgte å ha sex med henne, basert på at hun antok at du ville og ikke synes hun var ekkel. 
 

Du skriver at «premisset for at jeg dro ut til henne for å ha sex med henne var at hun var den på bildene og ville sagt nei hvis jeg visste det ikke stemte. «

 Ja det var premisset for at du dro til henne for å ha sex med henne, men du ble ikke tvunget til å ha sex etter at du hadde sett henne. Om hun ikke skulle løyet om utseende så gjør ikke det at du måtte ha sex med henne fordi hun gjorde det? Skjønner ikke argumentet eller logikken. 
 

 

Anonymkode: ad4ed...a55

Jeg følte ikke press fra henne på den måten at hun «tvang» meg. Men som jeg skrev innledningsvis var jeg veldig langt hjemmefra og det var midt på natten. Hun ville VELDIG ha sex når  jeg kom så det var min raske vurdering der og da at det var like greit å ligge med henne så jeg hadde et sted og sove og at jeg ikke såret henne. Jeg tenker meg og deg er ferdig og diskutere dette. Jeg vet hva du forsøker på og jeg gidd ikke bite på . Blokk

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tipper at hun ikke hadde reagert med å ha sex med ham for så å fortelle andre etterpå at hun hadde hatt sex med en mann hun egentlig syns var ekkel.

Anonymkode: ad4ed...a55

Nesten alle tråder innpå her omhandler en annen . Det er null sjanse for at hun hadde skjønt det var henne selv om hun leste denne tråden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært heldig der, kun en opplevelse som var veldig dårlig, og den har jeg vel bare ønsket å glemme.

Møttes for noen øl ute, vi hadde det gøy, klinet og hadde god kjemi. Så vi ble enig om å dra til hu for å fortsetter moroa der, og det var null tvil om hva vi skulle hos denne. Første dårlige tegn kom i taxi da hun plutselig var skikkelig ufin  mot sjåføren uten grunn, i den grad at jeg vurdert å hoppe av. Men det var midt på natten, og full og kåt, så jeg hang meg på. Klærne var fort av når vi kom inn, etter hennes initiativ, sexen var ingen krise, helt middelmådig, men  det som skjedde etter hun fikk meg til å komme derimot fikk meg helt sjokkert. Selv om sexen var på hennes initiativ og det var både var verbal og nonverbal samtykke, og hun akkurat hadde på eget initiativ svelget spruten, så 3 sekunder etterpå så sa hun at jeg har voldtatt henne og hun tok opp tlf og ringte en kompis som skulle komme å ta meg.

Hun må nok ha vært veldig psykisk syk, men det var fortsatt veldig ubehagelig å bli beskyldt for noe slikt. Men når jeg først ble utsatt for det, så er det bra det var fra en ukjent gal dame, ikke en kjent som kunne spre falske rykter 

Anonymkode: 43f21...f3d

  • Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

manngjest skrev (1 minutt siden):

Nesten alle tråder innpå her omhandler en annen . Det er null sjanse for at hun hadde skjønt det var henne selv om hun leste denne tråden 

Jeg snakker om den personen som du svarte, der du skrev «Jeg skulle likt å sett hvordan du hadde reagert om du skulle møte en mann du synes var kjekk bare for å bli overrasket av en feit mann med måne».

 

Anonymkode: ad4ed...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg forstår deg. Du såret henne nok også desto mindre ved å gjennomføre enn dersom du hadde snudd. 

Jeg har ikke selv noen ons historier, men min mann har desto flere, og dette med å ikke såre kvinner har også forvoldt ham utfordringer flere ganger. Det har betydd mye for ham, og ærlig talt synes jeg det står respekt av å ikke knuse folks selvfølelse og/eller seksualitet, selv om man helst ville stikke av. Jeg som kvinne hadde nok heller forsøkt å komme meg ut av diverse situasjoner, men veldig mange menn er veldig opptatt av å ikke såre kvinner. En motvekt til dem som blåser i om de både sårer og tråkker over anstendige grenser egentlig, som jeg synes det er litt dumt at folk kritiserer deg for. I valget mellom to onder valgte du det mest skånsomme for henne. Ikke for deg. 

Så får heller de kvinner som er uærlige, eller for eksempel så uhygieniske at de blir menns verste ons- historier ta tak i årsaken til at de ikke blir en hyggelig opplevelse for menn. Det de har mulighet til iallefall, som hygiene og å ha noenlunde ærlige bilder. 

Anonymkode: 2ad24...ac0

Takk 😊 Ja det er ikke altid lett å velge rett i øyeblikket og det gjelder flere emner . Jeg veg hvor følsom damer er på utseende , og det at hun hadde faket profilen sin så voldsomt gjorde at jeg fikk enda mer vondt av henne . Det var det minst feile valget

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg snakker om den personen som du svarte, der du skrev «Jeg skulle likt å sett hvordan du hadde reagert om du skulle møte en mann du synes var kjekk bare for å bli overrasket av en feit mann med måne».

 

Anonymkode: ad4ed...a55

Ok. My bad. Nei kanskje ikke. Hun hadde valgt å fortelle ( med ord eller ikke ) ag han var stygg. Jeg valgte å ligge med henne. Jeg følte i min situasjon , der og da , at det var riktige valget for at hun skulle bli minst såret 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt ons en gang i livet: vi var på hyttetur med et vennepar og etter at de hadde lagt seg la vi oss også. Det ene førte til det andre og vi hadde soveposesex. Ikke noe "wow" opplevelse, men men.. neste dag var jeg så flau, kunne ikke se han i øynene. Vennene visste selvsagt hva vi hadde gjort og søt ble pinlig kleint.

Lang historie kort: han trodde vi var et par og jeg turte ikke si at jeg hadde bare utnyttet han for ons.. så vi ble sammen... så ble vi gift... fikk barn.. og nå er vi lykkelig skilt med hver vår ny partner.

Anonymkode: f110b...ac3

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Han brølte som en løve da han kom! Vekket hele kollektivet og garantert naboer i et par kilometers radius! Merkeligste jeg har opplevd! 

Anonymkode: a6162...a88

Nei, ikke et par kilometer. Storyen blir bare dum når det overdrives slik.

Anonymkode: a0650...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ikke uærlig å legge ut bra bilder av seg selv. 

Anonymkode: f2be3...4cc

"Bra" er greit, men "aldri sett bedre ut hverken før eller senere, knapt til å kjenne igjen", ikke helt greit (i hvert fall ødelegger det for en selv). Legge ut bilde av noen helt andre 100% ikke greit.

Samtidig har jeg fått høre at jeg ikke ligner på bildene mine enda jeg har forsøkt å velge noen der jeg synes jeg ser ut som meg selv på en grei dag, ikke på mitt verste, ikke på mitt beste. De påstår jeg ser bedre ut i virkeligheten (litt standard kompliment kanskje), men jeg tror det mest har med 2D vs. 3D og at jeg rett og slett ikke er særlig fotogen å gjøre.

Og så har du da de som er motsatt, de er veldig fotogene og ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten uten å prøve hardt. Da er det jo vanskelig å med vilje skulle velge et i egne øyne dårlig bilde. Jeg har møtt noen slike og jeg synes jo ikke nødvendigvis at de har prøvd å lure meg, men de ser "dårligere" ut i virkeligheten, 3D virker motsatt på dem enn på meg 😄

Anonymkode: fcee5...a6b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

manngjest skrev (3 timer siden):

Her var det mye rart , og jeg vil tippe litt prosjektering . Det var aldri snakk om at dette skulle være noe forhold . Jeg dro ut der ens ærend for sex , noe hun var klar over. Du glatter veldig over at hun løy om sitt utseende og begrunner det med press fra samfunnet….eller hva du nå insinuerer. Det finnes plenty av menn der ute som helt sikkert hadde likt henne for den hun er….men hun var ikke noe for meg. Jeg skulle likt å sett hvordan du hadde reagert om du skulle møte en mann du synes var kjekk bare for å bli overrasket av en feit mann med måne . Om du leser litt av de andre innleggene her inne , eller media generelt , så ser du at det overhvelmende er menn som sliter på datemarkedet fordi de ikke når opp til forventningene . Når jeg som man sier at jeg til tider møter damer som til de grader har manipulert bildene sine ,både i form og innhold , får jeg en skyllebøtte om at jeg burde skamme meg og synes synd på henne (?!?) selv om det var hun som løy. 

Herregud så patetisk du er, prøver du å fremstå som et offer her? 
Hvorfor ikke være ærlig, istedefor å stikken pikken i henne. Du hadde ikke trengt å si hun var stygg, kunne sagt at du ikke føler kjemien er på plass. 

Anonymkode: 97294...521

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...