Gå til innhold

Værste one night stand ?


manngjest

Anbefalte innlegg

Kasta opp på en ONS mens jeg sugde han. Men han sa bare «ups», jeg drakk litt vann og fortsatte😂 Herlig med mennesker som ikke er så høyttidelige😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble med en kvinne hjem med planer om å ha ons, men så begynte jeg å tenke at hun måtte være klin gæren som valgte å ta med seg en fremmed fyr hjem. Hvem har ikke hørt at man ikke bør gjøre det...? Vi har hatt seksualundervisning på skolen og alle har vel hørt om overgrep. Ble ikke noe på henne for å si det sånn. Håper hun ble smartere med tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trodde dette var normalt jeg, intill kjæresten sa det var jeg som brølte unormalt høyt😅 Men er da bare deilig det 

Anonymkode: 43f21...f3d

Jeg tror ikke du forstår hvor høyt brølet var! 

Anonymkode: a6162...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drakk en del vin og jeg kjøpte en burger på vei hjem som tydeligvis var dårlig for jeg ble matforgiftet, ganske typisk at den eneste gangen i mitt liv som jeg har blitt matforgiftet så var det mens jeg hadde overnatting, våknet av at jeg måtte løpe til do og kaste opp, og hadde allerede gjort litt fra meg i sengen. Merk at sexen før dette skjedde var fantastisk så var ikke det som gjorde det til den verste ONS, men at han ropte æsj og fy faen og at jeg var avskyelig. Var hjemme fra jobb i 2 dager selv om jeg var frisk igjen og bare gråt 😅 Er flere år siden nå og jeg har absolutt aldri løs mage, likevel tar jeg imodium unødvendig og blir forstoppet i dagesvis hver gang jeg dater noen for er så redd det skal skje igjen. 

Anonymkode: ea87b...e28

  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok buss 6 timer for å ligge med en jeg hadde møtt på nettby og chatta med på msn webcam. Han hadde verdens heldigste vinkel på cam, in real så han ut som tom cruise hvis man så ham gjennom sånn forvrengt glass eller tivoli speil. Ung og dum som jeg var følte jeg ikke at jeg kunne backe ut nå og siste buss hadde gått så vi hadde veldig kjip sex og jeg dro hjem dagen etter 🤢

Anonymkode: 57a1e...355

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg tror ikke du forstår hvor høyt brølet var! 

Anonymkode: a6162...a88

Hvorfor overdrive så fælt?

Anonymkode: a0650...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være han som ikke bare hadde verdens minste penis ( lillefinger størrelse) og en ræva personlighet generelt fant jeg ut. Var på 2 dates...ikke ons direkte. Han var trodde han var noe ,noe han ikke var..gjerne mindreverdt komplekser😅🍆🙈  Han klarte også utbryte rett før/under akten at han hatet lyder så jenter måtte ikke lage lyder under sex....vel ingen fare for det kan man si🙈 Ble til jeg ghosta han ja

Anonymkode: 057f1...29f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig få one night stands, men har hatt noen episoder som er mer komiske nesten ONS 😛

En gang ble jeg med noen gutter på nach. Fikk god kontakt med han ene. Vi var begge veldig fulle, klinte å rota litt og sovna. Jeg snek meg ut på natta. Dagen etterpå hadde jeg bestilt pizza. Gutten som kommer inn døra jobber på peppes og sier "Takk for i natt. Beklager at jeg sovna av". Jeg kjente han ikke igjen, og det tok noen sekunder før jeg forsto at det var han. Hahaah!🙈

Den andre gangen møtte jeg en fyr på tinder date. Jeg ble med han hjem samme kveld. Og med en gang vi kom inn i leiligheten kledde han seg naken. Så på meg og sa at badet var ledig, hvis jeg ville vaske meg først.  😛 Jeg måtte bare si at jeg hadde en avtale med ei venninne og måtte gå. Så spør han om han kan bli med. Jeg klarer ikke si nei så han blir med og jeg må komme på uanmeldt besøk, og har i tillegg med meg han der fyren😂 Det var en rar kveld for å si det sånn! Ble ikke noe på han!

Anonymkode: c6ee8...72a

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være han som satte på folkemusikk med fele, både takten og akten var helt i utakt, bodde langt inne i en skog med ett marsvin. Spesielt... 

Anonymkode: ed66c...7d2

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må være han som satte på folkemusikk med fele, både takten og akten var helt i utakt, bodde langt inne i en skog med ett marsvin. Spesielt... 

Anonymkode: ed66c...7d2

🏆🥇

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor overdrive så fælt?

Anonymkode: a0650...9d2

Ja, nettopp det som gjorde hele opplevelsen fæl!!! Rope/brøle det høyeste han bare maktet 🤪

Anonymkode: a6162...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Å ha sex med noen du syns er ekkel er MYE verre enn å fremstille seg finere enn man er på en app. Du forstår ikke selvbedraget kvinner blir oppfordret til å ha rundt eget utsendet eller hvor lite klar noen er over hvordan de ser ut. Vi ser oss blinde. Hun vet nok at hun var finere i en pose, MEN hvordan kan hun vite at du syns hun ser direkte ekkel ut, det er en lang vei fra pen vinkel, til du er drit stygg og gjør meg kvalm når du har sex med henne? Om du ikke sier du ikke føler noe, da tror hun at du liker henne godt nok som hun er. Om så for sex.

Hun kan da være større selv om hun trener, det tar jo tid å komme i form og noen finner trivsel andre steder enn helt der hvor de blir super trent. Du av alle bør da vite at det ikke skjer 5 min etter at du går inn døra! 

Jeg syns du dømmer veldig hardt. Å nå syns jeg DU er ekkel. 

Det er ikke hennes feil at dine preferanser er andre enn hennes utsendet og du burde respektert henne mer enn å gå så langt som du gjorde. Plis aldri gjør det igjen. Såpass desp er hun ikke, ikke andre heller. Du har et ansvar til å si nei, så hun kan finne seg noen som liker henne. Tror du hun er ute etter nedverdigende sex hvor en kul av en mann sitter å disser henne på nett?

Til kvinner, lær av det dere har lest her når dere ligger med randomme men fra app. Jeg kommer hvertfall ikke til å stole på noen så lett. 

Anonymkode: 36e1b...7b4

Det er denne typen sex menn synes vi er så innmari heldige som får. «Kvinner kan alltid få sex.» Ja, sex av denne sorten, med menn som forakter oss, snakker stygt om oss og synes vi er «ekle».

Vi er sååå heldige 🙄

Anonymkode: 50997...116

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er denne typen sex menn synes vi er så innmari heldige som får. «Kvinner kan alltid få sex.» Ja, sex av denne sorten, med menn som forakter oss, snakker stygt om oss og synes vi er «ekle».

Vi er sååå heldige 🙄

Anonymkode: 50997...116

Der er ikke kjernen jo! Poenget er at dama LØY på utseende, og var klar over det, hun brukte lys, vinkler, og whatnot for å se bedre ut. Jeg ble utsatt for det samme av en mann! Det er skikkelig skuffende, og ekkelt i den forstand at det blir som å møte en fremmed, og plutselig en person som er så usikker på seg selv og manipulerende at de gjør hva som helst for å hanke en inn. Om du føler deg truffet av dette så foreslår jeg terapi, det er ikke en ok ting å gjøre mot noen

Anonymkode: 57a1e...355

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok buss 6 timer for å ligge med en jeg hadde møtt på nettby og chatta med på msn webcam. Han hadde verdens heldigste vinkel på cam, in real så han ut som tom cruise hvis man så ham gjennom sånn forvrengt glass eller tivoli speil. Ung og dum som jeg var følte jeg ikke at jeg kunne backe ut nå og siste buss hadde gått så vi hadde veldig kjip sex og jeg dro hjem dagen etter 🤢

Anonymkode: 57a1e...355

Hahaha , enda en 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er denne typen sex menn synes vi er så innmari heldige som får. «Kvinner kan alltid få sex.» Ja, sex av denne sorten, med menn som forakter oss, snakker stygt om oss og synes vi er «ekle».

Vi er sååå heldige 🙄

Anonymkode: 50997...116

Dette er min eneste negative sex opplevelse . Utenom dette tilfelle har det altid vært en fin affære med en dame jeg liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Der er ikke kjernen jo! Poenget er at dama LØY på utseende, og var klar over det, hun brukte lys, vinkler, og whatnot for å se bedre ut. Jeg ble utsatt for det samme av en mann! Det er skikkelig skuffende, og ekkelt i den forstand at det blir som å møte en fremmed, og plutselig en person som er så usikker på seg selv og manipulerende at de gjør hva som helst for å hanke en inn. Om du føler deg truffet av dette så foreslår jeg terapi, det er ikke en ok ting å gjøre mot noen

Anonymkode: 57a1e...355

Ja, jeg kan se hvordan det kan oppleves enda verre andre veien. Møter du en ukjent mann som har løyet om hvordan han ser ut kan jeg se hvordan det kan trigge noen ubehagelige alarmer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

manngjest skrev (På 8.4.2024 den 20.43):

Jeg mener selvfølgelig frivillig sex….bare så vi ikke avsporer i en mørk retning 😉

Ill start . Jeg var ute med noen venner samtidig som jeg småchattet litt med en dame jeg hadde møtt på Tinder noen uker tidligere. Hun satt hjemme i sofa med vin og jeg var ute og var på god bris. Vi ble enige om at jeg skulle komme ut til henne . Klokken var ca 01 på dette tidspunktet. Hun bodde et stykke unna . Ca 45 min med nattbuss og dette var i motsatt retning av mitt hjem med utgangspunkt i sentrum . Mao: jo nærmere henne , jo lenger vekk fra meg . Når jeg gikk av nattbussen så jeg henne for første gang i virkeligheten ….tenk Hobbitene fra Ringenes Herre x10 , og da mener jeg ikke høyden. Hun så så annerledes ut enn på bildene at jeg ble helt paff. Jeg fulgte med henne hjem i en litt sann utav-kroppen tilstand . Når vi kom hjem til henne ville hun bolle med en gang . Her var dilemmaet : bolle henne eller nærmere 5000kr i taxi. Det endte med at jeg ba henne ta av lyset og fikk det overstått. Selv i dag , nærmere ett år senere , kan jeg tenke på henne og bli fysisk uvel og få slike frysninger 😅

Sååå, noen andre som har noe bra ? 

Hjalp det å skru av lyset? Sov du over der? Var hun tjukk eller bare stygg å se på? Kysset dere? Fikk du orgasme? Hvordan klarte du å få ereksjon når hun var så stygg?

Anonymkode: 3b23d...d8d

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

manngjest skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg kan se hvordan det kan oppleves enda verre andre veien. Møter du en ukjent mann som har løyet om hvordan han ser ut kan jeg se hvordan det kan trigge noen ubehagelige alarmer

Ja det var artpåtil hjemme hos ham så jeg er glad at det bare endte som en litt kjip sex opplevelse og at han ellers var grei, det var første og siste gang jeg møtte noen fra nettet på den måten, i min dumme naive ungdom

Anonymkode: 57a1e...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg forstår deg. Du såret henne nok også desto mindre ved å gjennomføre enn dersom du hadde snudd. 

Jeg har ikke selv noen ons historier, men min mann har desto flere, og dette med å ikke såre kvinner har også forvoldt ham utfordringer flere ganger. Det har betydd mye for ham, og ærlig talt synes jeg det står respekt av å ikke knuse folks selvfølelse og/eller seksualitet, selv om man helst ville stikke av. Jeg som kvinne hadde nok heller forsøkt å komme meg ut av diverse situasjoner, men veldig mange menn er veldig opptatt av å ikke såre kvinner. En motvekt til dem som blåser i om de både sårer og tråkker over anstendige grenser egentlig, som jeg synes det er litt dumt at folk kritiserer deg for. I valget mellom to onder valgte du det mest skånsomme for henne. Ikke for deg. 

Så får heller de kvinner som er uærlige, eller for eksempel så uhygieniske at de blir menns verste ons- historier ta tak i årsaken til at de ikke blir en hyggelig opplevelse for menn. Det de har mulighet til iallefall, som hygiene og å ha noenlunde ærlige bilder. 

Anonymkode: 2ad24...ac0

Veldig mange måter å komme ut av det på uten å ha sex med henne! Herregud. Fake at man fikk melding fra en venn, at man blir dårlig og må legge seg (alene), for mer fantasifull tilnærming: at man ikke er over eksen likevel (hulk hulk). Altså, ha sex med henne er IKKE noe snilt!

Anonymkode: 50997...116

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...