Gå til innhold

Værste one night stand ?


manngjest

Anbefalte innlegg

Det må være den gangen jeg hadde en slags lungebetennelse og ble med en fyr hjem. Han  slet litt med å fån opp, hadde pacemaker (??) og jeg hostet hele natta mens han hysjet på meg. 

Men han var veldig snill, lagde god mat og tok godt vare på meg. Fin fyr. 

Anonymkode: 91168...5c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han brølte som en løve da han kom! Vekket hele kollektivet og garantert naboer i et par kilometers radius! Merkeligste jeg har opplevd! 

Anonymkode: a6162...a88

:applaus:Ha ha nå lo jeg godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 17.mai endte jeg opp med å ha med en fyr hjem. Han gikk i bunad. Bråvåknet kl 08 dagen derpå, og jeg skulle være på jobb 8.30. Han måtte kaste sånn halvveis på seg bunaden og løpe ut av leiligheten sammen med meg. Jeg trodde han kom til å ta taxi, men neida. Han fulgte meg til t banen. Og der møtte vi en kollega. Der står jeg med denne fyren jeg ikke kjenner kl 8.20 på 18.mai, og han fortsatt med bunaden på. Greit kleint når han da skulle prøve å kysse meg ha det. 

Endret av Vanja2345
  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da burde du ikke ha gjort det. Det er jo ikke greit fra andre siden heller. Å være med en mann som syns du er ekkel. 

Vet du at hun tenkte hun ikke får noe forbi din mening om henne? For bare fordi hun er stygg i dine øyne, er det ikke sikkert hun vet om saken på måten du beskriver. Eller var det 100 prosent catfish? På åpenbare ting som å lyve at du har lyst hår om du har blå øyne om du har brune. Eller var det som andre kvinner også gjør, fin vinkel? 

Anonymkode: 36e1b...7b4

Jeg kunne se at det var henne…thats it. Hun hadde fremstilt seg som sann treningsdame ( jeg trener mye styrke selv ) . Hun hadde tatt noen velvalgte vinkel bilder på , det jeg vil tippe , var hennes eneste besøk på treningssenter . Ansiktet , selv om jeg kjente henne igjen , var ikke i NÆRHETEN av å være så pent som på bildene . Dette var største skuffelsen , fordi,  for meg , er et pent ansikt nr . 1 av ting jeg foretrekker . Jeg vet dette med vinkler og filtre , men problemet er at de er blitt så flinke nå at det er vanskeligere å se . En liten digresjon , men akkurat denne problemstillingen har irritert meg lenge, for dette er ikke første gang . Hvorfor er det greit å dukke opp å se helt annerledes ut enn på bildene ? Det er helt fair at man finner sine beste bilder , men jeg forventer at den jeg møter er den på bildene …..og de kan forvente det av meg . Dette er blitt så utbredt nå at samtlige mannlige venner jeg kjenner, som dater , opplever dette faktisk veldig ofte. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis hun var så fæl, hvordan fikk du de  da opp og sikkert også oppnådde orgasme? 

Litt som å runke i mørket 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med en fyr hjem.  Vi hadde flørtet mye over lengre tid, møttes flere ganger. Han var digg, kjekk, grei osv. Helt til vi havnet i sengen. Da var han super ego og egentlig mest interessert i å få meg med på analsex. Det endte med null sex og jeg dro hjem. 

Anonymkode: d0514...a9b

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ble ikke en ordentlig ons da, men jeg var på vei hjem fra byn en sen kveld og var ikke helt edru, for å si det sånn. På veien traff jeg på en guttegjeng og han ene var veldig på, flørtet og gikk med meg. Det endte med at jeg ble med han hjem da han bodde rett ved stasjonen. Da vi var på vei inn i leiligheten sier han at jeg må være litt stille da det viste seg at han bodde i et kollektiv. Inne i leiligheten så det ikke ut(!), det var rot og søppel overalt, og det var tydelig at det var unge gutter som bodde der. Og da begynte jeg å se nærmere på han, og promillen min begynte nok å gå ned, for plutselig gikk det opp for meg at han var veldig mye yngre enn jeg først hadde trodd, han var toppen 19 år, mens jeg var 34. 

Jeg begynte å angre meg, og da han åpent døren til rommet sitt ble det helt tydelig at dette ikke var noe for meg. Det var om mulig enda verre der inne enn i resten av leiligheten, ikke sengetøy på sengen og rommet fløt av ting. Så jeg takket for meg og smatt ut derfra fortere enn svint..

Dette er nok ikke den mest sprelske historien, jeg har hatt en (gjennomført) ons i hele mitt liv, det ble nesten to🙈🤷‍♀️ Jeg hadde virkelig ølbrillene på den natten, og at jeg i det hele tatt ble med en helt fremmed fyr hjem?🙈😱

manngjest skrev (5 timer siden):

Altså , jeg følte ikke noe press fra henne utover at hun ville. Valgte vel å ikke såre henne , for det hadde vært så opplagt hva som var årsaken . Jeg føler ikke på å ha blitt utnyttet . Det var bare ekkelt , fordi hun var ekkel , for å si det rett ut . 

manngjest skrev (32 minutter siden):

Jeg kunne se at det var henne…thats it. Hun hadde fremstilt seg som sann treningsdame ( jeg trener mye styrke selv ) . Hun hadde tatt noen velvalgte vinkel bilder på , det jeg vil tippe , var hennes eneste besøk på treningssenter . Ansiktet , selv om jeg kjente henne igjen , var ikke i NÆRHETEN av å være så pent som på bildene . Dette var største skuffelsen , fordi,  for meg , er et pent ansikt nr . 1 av ting jeg foretrekker . Jeg vet dette med vinkler og filtre , men problemet er at de er blitt så flinke nå at det er vanskeligere å se . En liten digresjon , men akkurat denne problemstillingen har irritert meg lenge, for dette er ikke første gang . Hvorfor er det greit å dukke opp å se helt annerledes ut enn på bildene ? Det er helt fair at man finner sine beste bilder , men jeg forventer at den jeg møter er den på bildene …..og de kan forvente det av meg . Dette er blitt så utbredt nå at samtlige mannlige venner jeg kjenner, som dater , opplever dette faktisk veldig ofte. 

Du skal nesten ha kred for å ha gjennomført da. Det hadde egentlig vært til pass for henne (og andre som henne) om du bare hadde takket for deg og begrunnet det med at hun ikke hadde vært ærlig.

Jeg skjønner at det må være frustrerende å oppleve slike ting, jeg lurer på hva dem tenker selv, for folk er jo ikke blind og vil se med en gang at bilde og virkelighet ikke stemmer overens? 

Anonymkode: 23544...819

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis hun var så fæl, hvordan fikk du de  da opp og sikkert også oppnådde orgasme? 
Ekkelt med menn som kan pule over alle bare lyset er av 🤮

Anonymkode: 97294...521

Enig, veldig ekkelt med noen som forteller om at de har hatt sex med noen de syns var ekle. 

Anonymkode: ad4ed...a55

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren bæsja/diaré på meg under sex og prøvde å få meg til å tro det var jeg som hadde gjort det🤮 Ble dusjing og rett hjem til mer dusjing for å si det sånn. Har ledd sinnsykt godt av drittopplevelsen etterpå for å si det sånn 🤣 Aldri opplevd maken til drittsex ihvertfall 🤣

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

manngjest skrev (1 time siden):

Jeg kunne se at det var henne…thats it. Hun hadde fremstilt seg som sann treningsdame ( jeg trener mye styrke selv ) . Hun hadde tatt noen velvalgte vinkel bilder på , det jeg vil tippe , var hennes eneste besøk på treningssenter . Ansiktet , selv om jeg kjente henne igjen , var ikke i NÆRHETEN av å være så pent som på bildene . Dette var største skuffelsen , fordi,  for meg , er et pent ansikt nr . 1 av ting jeg foretrekker . Jeg vet dette med vinkler og filtre , men problemet er at de er blitt så flinke nå at det er vanskeligere å se . En liten digresjon , men akkurat denne problemstillingen har irritert meg lenge, for dette er ikke første gang . Hvorfor er det greit å dukke opp å se helt annerledes ut enn på bildene ? Det er helt fair at man finner sine beste bilder , men jeg forventer at den jeg møter er den på bildene …..og de kan forvente det av meg . Dette er blitt så utbredt nå at samtlige mannlige venner jeg kjenner, som dater , opplever dette faktisk veldig ofte. 

Å ha sex med noen du syns er ekkel er MYE verre enn å fremstille seg finere enn man er på en app. Du forstår ikke selvbedraget kvinner blir oppfordret til å ha rundt eget utsendet eller hvor lite klar noen er over hvordan de ser ut. Vi ser oss blinde. Hun vet nok at hun var finere i en pose, MEN hvordan kan hun vite at du syns hun ser direkte ekkel ut, det er en lang vei fra pen vinkel, til du er drit stygg og gjør meg kvalm når du har sex med henne? Om du ikke sier du ikke føler noe, da tror hun at du liker henne godt nok som hun er. Om så for sex.

Hun kan da være større selv om hun trener, det tar jo tid å komme i form og noen finner trivsel andre steder enn helt der hvor de blir super trent. Du av alle bør da vite at det ikke skjer 5 min etter at du går inn døra! 

Jeg syns du dømmer veldig hardt. Å nå syns jeg DU er ekkel. 

Det er ikke hennes feil at dine preferanser er andre enn hennes utsendet og du burde respektert henne mer enn å gå så langt som du gjorde. Plis aldri gjør det igjen. Såpass desp er hun ikke, ikke andre heller. Du har et ansvar til å si nei, så hun kan finne seg noen som liker henne. Tror du hun er ute etter nedverdigende sex hvor en kul av en mann sitter å disser henne på nett?

Til kvinner, lær av det dere har lest her når dere ligger med randomme men fra app. Jeg kommer hvertfall ikke til å stole på noen så lett. 

Anonymkode: 36e1b...7b4

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En historie en kompis fortalte meg en gang. Hadde datet en dame en kort periode og kom hjem etter en fuktig bytur. Gikk ned på dama, men endte med å spy på musa hennes.

Hun hadde visstnok bare ledd det bort og gått for å dusje.

Anonymkode: acb8f...7d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke direkte et gjennomført ons, men gøy å nevne. Fant kjemien med ei på byen, å slo følge med hjem til henne, hvor vi satt å drakk litt før vi skulle i senga. Hun gikk på badet først, før hun gikk i senga. Når jeg kom inn på soverommet sov hun tilsynelatende. Jeg strøk henne litt over magen for å sjekke respons, men nada. "Ok"  tenkte jeg, "sikkert inntatt for mye, å sovna av". Jeg snudde ryggen til å sovnet.

Morgenen undret hun seg og opplevde henne litt skuffet, og jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke prøvde meg mer, hun lå jo der klar ifølge henne seg. Jeg svarte: "Klar for å sove virket det som". Lurer enda på om dette faktisk har vært en fremgangsmåte som har fungert for henne tidligere. Kunne vært en fetisj, men da kunne jeg hvertfall ha blitt fortalt om den tidligere 🤣

Anonymkode: 0dd43...e8d

Bortsett fra at jeg ikke ville vært skuffet hvis ikke noe skjedde mens jeg sov, hørtes det nesten ut som noe jeg kunne gjort. Jeg går med på sex med fremmede i fylla og sovner med en gang

Anonymkode: 397e9...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manngjest skrev (10 timer siden):

Jeg kunne se at det var henne…thats it. Hun hadde fremstilt seg som sann treningsdame ( jeg trener mye styrke selv ) . Hun hadde tatt noen velvalgte vinkel bilder på , det jeg vil tippe , var hennes eneste besøk på treningssenter . Ansiktet , selv om jeg kjente henne igjen , var ikke i NÆRHETEN av å være så pent som på bildene . Dette var største skuffelsen , fordi,  for meg , er et pent ansikt nr . 1 av ting jeg foretrekker . Jeg vet dette med vinkler og filtre , men problemet er at de er blitt så flinke nå at det er vanskeligere å se . En liten digresjon , men akkurat denne problemstillingen har irritert meg lenge, for dette er ikke første gang . Hvorfor er det greit å dukke opp å se helt annerledes ut enn på bildene ? Det er helt fair at man finner sine beste bilder , men jeg forventer at den jeg møter er den på bildene …..og de kan forvente det av meg . Dette er blitt så utbredt nå at samtlige mannlige venner jeg kjenner, som dater , opplever dette faktisk veldig ofte. 

Hvorfor er det greit å ha sex med noen der du vet at de har en annen oppfatning av situasjonen enn det som faktisk er situasjonen? 

Å ha sex med noen vel vitende om at hadde de visst sannheten så hadde de sagt nei? 

Ser du ikke hvor shady og på grensen det er? 
 

 

Anonymkode: ad4ed...a55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette ble ikke en ordentlig ons da, men jeg var på vei hjem fra byn en sen kveld og var ikke helt edru, for å si det sånn. På veien traff jeg på en guttegjeng og han ene var veldig på, flørtet og gikk med meg. Det endte med at jeg ble med han hjem da han bodde rett ved stasjonen. Da vi var på vei inn i leiligheten sier han at jeg må være litt stille da det viste seg at han bodde i et kollektiv. Inne i leiligheten så det ikke ut(!), det var rot og søppel overalt, og det var tydelig at det var unge gutter som bodde der. Og da begynte jeg å se nærmere på han, og promillen min begynte nok å gå ned, for plutselig gikk det opp for meg at han var veldig mye yngre enn jeg først hadde trodd, han var toppen 19 år, mens jeg var 34. 

Jeg begynte å angre meg, og da han åpent døren til rommet sitt ble det helt tydelig at dette ikke var noe for meg. Det var om mulig enda verre der inne enn i resten av leiligheten, ikke sengetøy på sengen og rommet fløt av ting. Så jeg takket for meg og smatt ut derfra fortere enn svint..

Dette er nok ikke den mest sprelske historien, jeg har hatt en (gjennomført) ons i hele mitt liv, det ble nesten to🙈🤷‍♀️ Jeg hadde virkelig ølbrillene på den natten, og at jeg i det hele tatt ble med en helt fremmed fyr hjem?🙈😱

Du skal nesten ha kred for å ha gjennomført da. Det hadde egentlig vært til pass for henne (og andre som henne) om du bare hadde takket for deg og begrunnet det med at hun ikke hadde vært ærlig.

Jeg skjønner at det må være frustrerende å oppleve slike ting, jeg lurer på hva dem tenker selv, for folk er jo ikke blind og vil se med en gang at bilde og virkelighet ikke stemmer overens? 

Anonymkode: 23544...819

Det er ikke uærlig å legge ut bra bilder av seg selv. 

Anonymkode: f2be3...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar skulle kjøre meg hjem fra byen etter en fuktig kveld. Endte med litt "oppvarming" i bilen og jeg gikk med på å bli med hjem til ham. Visste litt hvem han var og at han ble far tidlig. Han sa det var slutt, og akkurat nå bodde han i leilighet i morens hus til de fikk ordnet med salg av felles bolig. Greit nok. 

Kommer dit han liksom bor hos mora, og det ligger leker alle veier og er kun bilder av han, "eksen" og barna der. Helt tydelig at vi ikke er i noe leilighet hos mor.. Han innrømte at de fortsatt bodde sammen, men insisterte på at det egentlig var slutt. Jeg nektet å gå videre, han nektet å kjøre meg hjem før han hadde fått et par timers søvn. Jeg var helt segneferdig selv og godtok å legge meg en stund i et gjesterom der. Han la seg i samme seng, jeg sa det blir ikke aktuelt med noe her, vi skal sove. Sovnet, men våknet av at han drev på med seg selv. Toppen min hadde sklidd litt opp på magen mens jeg sov og han hadde tatt ned dynen som var der. Han SIKTET på den bare huden og sprutet over meg mens jeg enda var for døsig og forvirret til å reagere 🤢 Tørket det på dynen, trakk genseren ned og sa nå skal du kjøre meg hjem og vi skal aldri se på hverandre igjen! Han er fortsatt med samme dame og prøver å hilse hvis vi møtes! 

Anonymkode: 2c7bf...5c1

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (9 timer siden):

Aldri opplevd maken til drittsex ihvertfall 🤣

Fantastisk dame som kan ta sånt med godt humør, ikke mange som deg.      👍

Anonymkode: dd733...43e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Greit med litt lyd, absolutt! Men trenger ikke sprenge trommehinnene på folk!! Var så høyt at det ble påtatt. 

Anonymkode: a6162...a88

Ha ha, fikk assosiasjoner til Elling-filmen da Kjell Bjarne hadde seg for første gang 🙂

Anonymkode: e329d...cdf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke direkte et gjennomført ons, men gøy å nevne. Fant kjemien med ei på byen, å slo følge med hjem til henne, hvor vi satt å drakk litt før vi skulle i senga. Hun gikk på badet først, før hun gikk i senga. Når jeg kom inn på soverommet sov hun tilsynelatende. Jeg strøk henne litt over magen for å sjekke respons, men nada. "Ok"  tenkte jeg, "sikkert inntatt for mye, å sovna av". Jeg snudde ryggen til å sovnet.

Morgenen undret hun seg og opplevde henne litt skuffet, og jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke prøvde meg mer, hun lå jo der klar ifølge henne seg. Jeg svarte: "Klar for å sove virket det som". Lurer enda på om dette faktisk har vært en fremgangsmåte som har fungert for henne tidligere. Kunne vært en fetisj, men da kunne jeg hvertfall ha blitt fortalt om den tidligere 🤣

Anonymkode: 0dd43...e8d

For et eksemplarisk mannfolk du er, vi trenger flere som deg ❤️(og færre av ons'en din.)

Anonymkode: e329d...cdf

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste hendelse for meg var en som kjørte meg til seg (jeg ble litt vågalt/dumdristig med), satte på så høy filmmusikk at hjertet mitt dundret, så ble han snurt da jeg ba han skru ned musikken da vi skulle ha sex. Han gjorde det, men var tydelig snurt.

Etterpå mente han det var best om jeg dro, men jeg ble bare vist ut av leiligheten og måtte dra hjem selv. Det var sent, ingen busser, tog eller trikker gikk, ikke en bil jeg kunne se i gatene og jeg ante ikke hvor jeg var. Jeg var kjemperedd og sint for at han ikke hadde fortalt meg hvordan jeg skulle komme meg hjem. Det var visst ikke så langt, men det var et litt øde område og vanskelig å navigere seg gjennom i mørket. I hvert fall når det er ukjent. Og jeg var blitt ganske trøtt av alkoholen og det at klokken var blitt 3-4 på natten.
 

Alle andre One night stands har heldigvis enten vært nærmere meg eller så har de vært hyggelige og ventet til morgenen.

Anonymkode: 397e9...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manngjest skrev (10 timer siden):

Litt som å runke i mørket 😉

Fy, du er ekkel. 
Du setter jo bare to streker under svaret om at menn kan pule alt. 

Anonymkode: 97294...521

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...