Gå til innhold

Værste one night stand ?


manngjest

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (12 minutter siden):

Var det uhell eller med vilje

Hadde en følelse om at det var med vilje. Jeg følte i grunn ikke for å snakke med han så mye om det altså 😅 Jeg kjente tydelig i ettertid at jeg ikke ville treffe på han igjen itilfelle det kunne være en slik kar som gjorde slikt med vilje 🤣 OMG liksom😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 19.38):

Ikke direkte et gjennomført ons, men gøy å nevne. Fant kjemien med ei på byen, å slo følge med hjem til henne, hvor vi satt å drakk litt før vi skulle i senga. Hun gikk på badet først, før hun gikk i senga. Når jeg kom inn på soverommet sov hun tilsynelatende. Jeg strøk henne litt over magen for å sjekke respons, men nada. "Ok"  tenkte jeg, "sikkert inntatt for mye, å sovna av". Jeg snudde ryggen til å sovnet.

Morgenen undret hun seg og opplevde henne litt skuffet, og jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke prøvde meg mer, hun lå jo der klar ifølge henne seg. Jeg svarte: "Klar for å sove virket det som". Lurer enda på om dette faktisk har vært en fremgangsmåte som har fungert for henne tidligere. Kunne vært en fetisj, men da kunne jeg hvertfall ha blitt fortalt om den tidligere 🤣

Anonymkode: 0dd43...e8d

Synes det var bra gjort av deg jeg som faktisk sjekket, og ikke gjorde noe mer når du ikke fikk respons. Kudos til deg ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da hadde jeg heller bare tatt en annen buss hjem eller tog hva som helst eller begynt å gå hvis ikke det var for kaldt og jeg hadde klær til å gå ute uten å fryse, parallelt med at jeg hadde prøvd å få tak i pirat taxi underveis. 45 min med buss er inkludert tidsberegning til å stoppe flere plasser så dvs at tiden med bil kan halveres. Så du hadde kanskje brukt tre timer på å gå. Kunne jo gått ett stykke også bestilt drosje når du ikke orka mer.

 

Tviler på at det koster 5 laken for å kjøre drosje ca 25-30 min. Jeg betalte 500 kroner for drosje en gang på en tur som tok 40min

Anonymkode: 319c3...a3c

Det var ca 1 time unna meg. Gikk ikke buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (14 timer siden):

Hadde en følelse om at det var med vilje. Jeg følte i grunn ikke for å snakke med han så mye om det altså 😅 Jeg kjente tydelig i ettertid at jeg ikke ville treffe på han igjen itilfelle det kunne være en slik kar som gjorde slikt med vilje 🤣 OMG liksom😅

😆

Det er nok lurt å snakke med den du bæsjer på, på forhånd ja. I tilfelle den personen er en av de 99,999999999999999999999999999999 prosentene som ikke liker det

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...