kjærring Skrevet 11. april 2024 #101 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 19.38): Ikke direkte et gjennomført ons, men gøy å nevne. Fant kjemien med ei på byen, å slo følge med hjem til henne, hvor vi satt å drakk litt før vi skulle i senga. Hun gikk på badet først, før hun gikk i senga. Når jeg kom inn på soverommet sov hun tilsynelatende. Jeg strøk henne litt over magen for å sjekke respons, men nada. "Ok" tenkte jeg, "sikkert inntatt for mye, å sovna av". Jeg snudde ryggen til å sovnet. Morgenen undret hun seg og opplevde henne litt skuffet, og jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg ikke prøvde meg mer, hun lå jo der klar ifølge henne seg. Jeg svarte: "Klar for å sove virket det som". Lurer enda på om dette faktisk har vært en fremgangsmåte som har fungert for henne tidligere. Kunne vært en fetisj, men da kunne jeg hvertfall ha blitt fortalt om den tidligere 🤣 Anonymkode: 0dd43...e8d Synes det var bra gjort av deg jeg som faktisk sjekket, og ikke gjorde noe mer når du ikke fikk respons. Kudos til deg ! 2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manngjest Skrevet 11. april 2024 Forfatter #102 Del Skrevet 11. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da hadde jeg heller bare tatt en annen buss hjem eller tog hva som helst eller begynt å gå hvis ikke det var for kaldt og jeg hadde klær til å gå ute uten å fryse, parallelt med at jeg hadde prøvd å få tak i pirat taxi underveis. 45 min med buss er inkludert tidsberegning til å stoppe flere plasser så dvs at tiden med bil kan halveres. Så du hadde kanskje brukt tre timer på å gå. Kunne jo gått ett stykke også bestilt drosje når du ikke orka mer. Tviler på at det koster 5 laken for å kjøre drosje ca 25-30 min. Jeg betalte 500 kroner for drosje en gang på en tur som tok 40min Anonymkode: 319c3...a3c Det var ca 1 time unna meg. Gikk ikke buss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. april 2024 #103 Del Skrevet 12. april 2024 Fighter83 skrev (14 timer siden): Hadde en følelse om at det var med vilje. Jeg følte i grunn ikke for å snakke med han så mye om det altså 😅 Jeg kjente tydelig i ettertid at jeg ikke ville treffe på han igjen itilfelle det kunne være en slik kar som gjorde slikt med vilje 🤣 OMG liksom😅 😆 Det er nok lurt å snakke med den du bæsjer på, på forhånd ja. I tilfelle den personen er en av de 99,999999999999999999999999999999 prosentene som ikke liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2024 #104 Del Skrevet 15. november 2024 Vanja2345 skrev (På 9.4.2024 den 23.12): En 17.mai endte jeg opp med å ha med en fyr hjem. Han gikk i bunad. Bråvåknet kl 08 dagen derpå, og jeg skulle være på jobb 8.30. Han måtte kaste sånn halvveis på seg bunaden og løpe ut av leiligheten sammen med meg. Jeg trodde han kom til å ta taxi, men neida. Han fulgte meg til t banen. Og der møtte vi en kollega. Der står jeg med denne fyren jeg ikke kjenner kl 8.20 på 18.mai, og han fortsatt med bunaden på. Greit kleint når han da skulle prøve å kysse meg ha det. Var det som skjedde på natten verdt den pinlige opplevelsen om morgenen? Anonymkode: d3fcc...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #105 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 12.59): Premisset for at hun samtykket til sex med deg var sannsynligvis at du ikke synes hun var ekkel, og hun ville sagt nei hvis hun visste det. Så egentlig var dette voldtekt?🤔 Anonymkode: 5b949...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #106 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 15.29): Verste ONS var han som prøvde å fiste meg mens han tok meg i doggy, helt uten forvarsel. Gjorde sykt vondt og jeg blødde og hadde smerter i flere dager etterpå. Anonymkode: 08755...f6b Ikke på ei hytte på Hægeland tilfeldig vis? Anonymkode: 78b50...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #107 Del Skrevet 18. november 2024 manngjest skrev (På 11.4.2024 den 21.50): Det var ca 1 time unna meg. Gikk ikke buss Taxi Lillesand - Oslo er ca 6000. Eller var ca 6000. Så 5000 for en time? Absolutt ikke. Hilsen tidligere taxi sjåfør. Anonymkode: 78b50...a1d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 18. november 2024 #108 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 21.07): Da burde du ikke ha gjort det. Det er jo ikke greit fra andre siden heller. Å være med en mann som syns du er ekkel. Vet du at hun tenkte hun ikke får noe forbi din mening om henne? For bare fordi hun er stygg i dine øyne, er det ikke sikkert hun vet om saken på måten du beskriver. Eller var det 100 prosent catfish? På åpenbare ting som å lyve at du har lyst hår om du har blå øyne om du har brune. Eller var det som andre kvinner også gjør, fin vinkel? Anonymkode: 36e1b...7b4 Uansett hva som blir sagt her inne så er kvinnen offeret. Hadde han sagt ifra så hadde det vært galt også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #109 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg hadde flørtet med en kjekk og snill kar i rundt omkring to måneder, da det tilfeldigvis var slik at jeg måtte tilbringe en natt i samme by som han. Det ble mye prat om hvor mye han ønsket å møte meg og spurte om jeg ville overnatte hos han. Det ville jeg jo, selvfølgelig. Deretter fulgte en uke med sexting om alt han skulle gjøre med meg når jeg kom osv. Det skulle bli en uforglemmelig natt, og vi skulle holde det gående hele natta. Han hentet meg sent på flyplassen og vi kjørte hjem til han, spiste en god middag og la oss i senga. Etter fem minutter med kosing og TO støt senere var han ferdig, og SOVNET! Jeg lå der i sjokk ei stund før jeg bare kledde på meg og tok taxi til et hotell. Han sendte meg melding neste morgen og spurte om jeg hadde dratt allerede, takket for ei fin og deilig stund, og sa han håpte vi kunne gjøre det igjen. Nei, ellers takk. Anonymkode: 8215e...9bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #110 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke på ei hytte på Hægeland tilfeldig vis? Anonymkode: 78b50...a1d Nei på en helt annen kant av landet Anonymkode: 08755...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 18. november 2024 #111 Del Skrevet 18. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 19.14): Han brølte som en løve da han kom! Vekket hele kollektivet og garantert naboer i et par kilometers radius! Merkeligste jeg har opplevd! Anonymkode: a6162...a88 Hahahaha! Han har liggi med venninna mi også!! 😂 Jeg sov på naborommet (eller, ikke fra og med øyeblikket han kom, makan til dyrisk brøl!). Naboene på andre sida av gangen hørte det også, til tross for at leilighetene er speilvendt og soverommene i hver sin ende 🤣 Men seriøst, hvis detta var i Bergen, så må det jo være samme fyr (dyr) 😆 Endret 18. november 2024 av Stjertmeis 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #112 Del Skrevet 18. november 2024 Gamle historier fra danskebåten: 1: Blei med ei svær ei på lugaren tidlig på kvelden, en del eldre enn meg, som da var 23. Vi måtte i doggy for at jeg i det hele tatt skulle komme til, men det var køyeseng og helvetes trangt. Kom akkurat innafor med hodet så jeg rakk så vidt å sprute før det var over. 2: Litt seinere på kvelden traff jeg ei som rei meg mens jeg sov. 3: Noen år seinere: Ei blei med på lugaren min for sex, gikk på toalettet hvor hun blei sittende og ule i lange tider. Psykiatri og ikke noe ligg for å si det sånn. FFF fungerer alltid på danskebåten... Anonymkode: f7cc4...d00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #113 Del Skrevet 18. november 2024 Verste må vel være da jeg hadde ølbriller og tok med meg hjem ei som var lite pen. Effekten av alkoholen var begynt å gå ut og jeg kunne ikke skjønne at jeg skulle vurdere å ha sex med henne. Men hun var dessverre veldig kåt og skulle ha sex. Så jeg tok en for laget og hadde sex med henne av barmhjertighet. Greide å komme fordi jeg tok henne doggystyle. Bare lukket øynene og så for meg Cindy Crawford. Anonymkode: 72f62...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #114 Del Skrevet 19. november 2024 Hadde nylig et ligg med en som fingret meg så hardt og intenst at det var direkte smertefullt og føltes som tusen nåler. I tillegg klemte han på urinblæra og det var ikke behagelig. Da han pulte meg var det en lettelse, inntil han fortsatte den vonde fingringen. Det var en lettelse da han kom, for det der var vondt. Anonymkode: 29477...382 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 19. november 2024 #115 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg ser det er "politi" i tråden men tar sjansen på å dele min (totalt) mislykket-historie. Jeg var på dans i min ungdom. Traff ei jente på min alder. Hun var tilreisende student og bodde på hybel i nærheten. Vi danset og fant tonen og hun inviterte meg med på hybelen da dansen var slutt. Jeg begynte (fortsatte) å stryke, kose og kysse etc. Veldig typisk, veldig klassisk. Jeg kneppet opp buksa hennes. Hun stoppet meg ikke. Jeg smatt hånda ned i buksa hennes. Hun svarte med å ta av seg buksa og det ble vel regnet som klarsignal - eller samtykke som vi sier nå til dags. Så langt alt vel og ganske vanlig. Vi havnet i hvertfall i misjonær til slutt. Men hun bare lå der helt u-engasjert og lydløs. Plutselig sa hun "jeg må tisse" og så reiste hun seg - midt i akten - og gikk på do. Så kom hun tilbake, la seg ned, og spredte beina igjen. Jeg husker faktisk ikke om jeg fullførte. Overnattet gjorde jeg i hvert fall ikke. Jeg la det hele bak meg helt til et par uker seinere, da det viste seg at jeg hadde fått flatlus av henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #116 Del Skrevet 19. november 2024 Var ute, både hun og jeg hadde drukket. Jeg var med henne hjem, men der sluknet hun. Helt i alkohol-sove-koma. Jeg husker at jeg prøvde å stikke pikken i munnen hennes mens hun sov, men det ble ikke noe greie på det, så jeg gikk. Har ikke snakket med henne siden. Dårlig opplevelse. Anonymkode: 54a01...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #117 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 18.50): Oi, det er så skummelt med å avtale sex på forhånd. Men vit at du ikke trenger å gjennomføre noe du ikke har lyst til. Kan hende det hadde blitt taxi, men om jeg hadde vært henne, la oss si det. Det hadde jo vært flaut å bli avvist, men! Sånnt skjer, du hadde fått sove over uten å ha sex. Sånn blir det noen ganger. Å vi må bare gjøre det beste utav det. Som er å ikke ha sex når noen ikke har lyst. Hun vet jo ikke hva du følte, eller gjorde hun? Men du har jo en opplevelse av dette som ikke er god. Anonymkode: 36e1b...7b4 Virker som du synes synd på mannen? Han hadde sex helt frivillig regner jeg med. Kunne jo bare late som han var mer full enn han var og "sovnet". Anonymkode: 9916a...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #118 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde nylig et ligg med en som fingret meg så hardt og intenst at det var direkte smertefullt og føltes som tusen nåler. I tillegg klemte han på urinblæra og det var ikke behagelig. Da han pulte meg var det en lettelse, inntil han fortsatte den vonde fingringen. Det var en lettelse da han kom, for det der var vondt. Anonymkode: 29477...382 Og hvor var kommunikasjonen? Du bare lå der og tok i mot smertefull fingring, uten å formidle at det han holdt på med ikke var noe behagelig? Ikke rart mange kvinner sier menn er dårlige i senga, hvis de bare passivt tar imot behandling, og ikke greier å gi uttrykk for om de liker det han holder på med eller ikke. Anonymkode: 9916a...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #119 Del Skrevet 19. november 2024 manngjest skrev (På 10.4.2024 den 0.55): Jeg kunne se at det var henne…thats it. Hun hadde fremstilt seg som sann treningsdame ( jeg trener mye styrke selv ) . Hun hadde tatt noen velvalgte vinkel bilder på , det jeg vil tippe , var hennes eneste besøk på treningssenter . Ansiktet , selv om jeg kjente henne igjen , var ikke i NÆRHETEN av å være så pent som på bildene . Dette var største skuffelsen , fordi, for meg , er et pent ansikt nr . 1 av ting jeg foretrekker . Jeg vet dette med vinkler og filtre , men problemet er at de er blitt så flinke nå at det er vanskeligere å se . En liten digresjon , men akkurat denne problemstillingen har irritert meg lenge, for dette er ikke første gang . Hvorfor er det greit å dukke opp å se helt annerledes ut enn på bildene ? Det er helt fair at man finner sine beste bilder , men jeg forventer at den jeg møter er den på bildene …..og de kan forvente det av meg . Dette er blitt så utbredt nå at samtlige mannlige venner jeg kjenner, som dater , opplever dette faktisk veldig ofte. Er du noe fruktfat selv, da? Anonymkode: abf0f...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlexandraX Skrevet 19. november 2024 #120 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 11.32): For et eksemplarisk mannfolk du er, vi trenger flere som deg ❤️(og færre av ons'en din.) Anonymkode: e329d...cdf Eksemplarisk mannfolk fordi han ikke voldtok henne? Jesus, for noen lave standarder norske kvinner har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå