Gå til innhold

Værste one night stand ?

manngjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt veldig få one night stands, men har hatt noen episoder som er mer komiske nesten ONS 😛

En gang ble jeg med noen gutter på nach. Fikk god kontakt med han ene. Vi var begge veldig fulle, klinte å rota litt og sovna. Jeg snek meg ut på natta. Dagen etterpå hadde jeg bestilt pizza. Gutten som kommer inn døra jobber på peppes og sier "Takk for i natt. Beklager at jeg sovna av". Jeg kjente han ikke igjen, og det tok noen sekunder før jeg forsto at det var han. Hahaah!🙈

Den andre gangen møtte jeg en fyr på tinder date. Jeg ble med han hjem samme kveld. Og med en gang vi kom inn i leiligheten kledde han seg naken. Så på meg og sa at badet var ledig, hvis jeg ville vaske meg først.  😛 Jeg måtte bare si at jeg hadde en avtale med ei venninne og måtte gå. Så spør han om han kan bli med. Jeg klarer ikke si nei så han blir med og jeg må komme på uanmeldt besøk, og har i tillegg med meg han der fyren😂 Det var en rar kveld for å si det sånn! Ble ikke noe på han!

Anonymkode: c6ee8...72a

Hahaha, du er heldig med ons’a dine…. Artig! 

Anonymkode: f639d...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hjalp det å skru av lyset? Sov du over der? Var hun tjukk eller bare stygg å se på? Kysset dere? Fikk du orgasme? Hvordan klarte du å få ereksjon når hun var så stygg?

Anonymkode: 3b23d...d8d

Stygg å se på . Jeg er ikke så veldig opptatt av om en dame har litt ekstra ( spesielt på rompen 😁 )  Sålenge det er plassert riktig 😄Litt ekstra pupper og rompe er absolutt å foretrekke over null rompe og pupper . Helheten var at hun var veldig lite tiltrekkende. Jeg vil ikke gå i detaljer , men kort fortalt så er det viktigste for meg et fint ansikt . Dette var manipulert til de grader på snap og profil. 

Gikk fint å ha sex i mørket. Prøvde å tenke på en annen 😅 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tidlig i match.no når det var pc (før 2007 smarttelefoner) så fikk jeg en skrivevenninde. Vi fant tonen, og holdt det gående. Avtalte å møtes, og kjørte tre timer ned til Arendal, og der er det det sjabby rotete huset, på utsiden. Skikkelig biker-babe hus. Dama som åpner har plutselig blitt +15kg og +15år. Du skjønner at, nei dette var ikke noe særlig lurt. Vil jo ikke være uhøflig, så blir med inn. Kjøre hjem i flere timer midt på natta frister lite.

Husker jeg hadde sex med biker-babe. Om det var bra eller dårlig husker jeg ikke (mest sannsynlig ikke bra). Resten er helt glemt. Hadde helt glemt det, til jeg leste trådstarter. 

(kom på to til på liggelista som er gått i helt i glemmeboka). 

Anonymkode: 3b36e...880

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dama dreit på seg mens hun satt på ansiktet mitt i 69. Vi var begge drita fulle.

Anonymkode: 414ed...f99

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 hours ago, manngjest said:

Her var det mye rart , og jeg vil tippe litt prosjektering . Det var aldri snakk om at dette skulle være noe forhold . Jeg dro ut der ens ærend for sex , noe hun var klar over. Du glatter veldig over at hun løy om sitt utseende og begrunner det med press fra samfunnet….eller hva du nå insinuerer. Det finnes plenty av menn der ute som helt sikkert hadde likt henne for den hun er….men hun var ikke noe for meg. Jeg skulle likt å sett hvordan du hadde reagert om du skulle møte en mann du synes var kjekk bare for å bli overrasket av en feit mann med måne . Om du leser litt av de andre innleggene her inne , eller media generelt , så ser du at det overhvelmende er menn som sliter på datemarkedet fordi de ikke når opp til forventningene . Når jeg som man sier at jeg til tider møter damer som til de grader har manipulert bildene sine ,både i form og innhold , får jeg en skyllebøtte om at jeg burde skamme meg og synes synd på henne (?!?) selv om det var hun som løy. 

Jeg er faktisk helt enig med deg. Og jeg er kvinne. 

Anonymkode: 7c8e6...fd1

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vanja2345 skrev (På 9.4.2024 den 23.12):

En 17.mai endte jeg opp med å ha med en fyr hjem. Han gikk i bunad. Bråvåknet kl 08 dagen derpå, og jeg skulle være på jobb 8.30. Han måtte kaste sånn halvveis på seg bunaden og løpe ut av leiligheten sammen med meg. Jeg trodde han kom til å ta taxi, men neida. Han fulgte meg til t banen. Og der møtte vi en kollega. Der står jeg med denne fyren jeg ikke kjenner kl 8.20 på 18.mai, og han fortsatt med bunaden på. Greit kleint når han da skulle prøve å kysse meg ha det. 

OMG så pinlig! Får håpe at nattens gleder var verdt morgendagens pinligheter :)

Anonymkode: d3fcc...d05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor overdrive så fælt?

Anonymkode: a0650...9d2

Hvorfor være så humørløs. Poenget her er ikke å presentere fagfellevurdert forskning. Hjelpes! 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bankersbåten:

I) Første for kvelden var så stor at jeg så vidt kom innafor i doggy.

II) Andre dama endte opp med å sitte og ule som en ulv inne på doen i flere timer, wtf?

III) Tredje dama hadde seg da jeg sov

En hektisk overfart…

Anonymkode: f7cc4...d00

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tredje dama hadde seg da jeg sov

Med en annen mann? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Med en annen mann? 

Nei, med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
manngjest skrev (På 8.4.2024 den 20.43):

Jeg mener selvfølgelig frivillig sex….bare så vi ikke avsporer i en mørk retning 😉

Ill start . Jeg var ute med noen venner samtidig som jeg småchattet litt med en dame jeg hadde møtt på Tinder noen uker tidligere. Hun satt hjemme i sofa med vin og jeg var ute og var på god bris. Vi ble enige om at jeg skulle komme ut til henne . Klokken var ca 01 på dette tidspunktet. Hun bodde et stykke unna . Ca 45 min med nattbuss og dette var i motsatt retning av mitt hjem med utgangspunkt i sentrum . Mao: jo nærmere henne , jo lenger vekk fra meg . Når jeg gikk av nattbussen så jeg henne for første gang i virkeligheten ….tenk Hobbitene fra Ringenes Herre x10 , og da mener jeg ikke høyden. Hun så så annerledes ut enn på bildene at jeg ble helt paff. Jeg fulgte med henne hjem i en litt sann utav-kroppen tilstand . Når vi kom hjem til henne ville hun bolle med en gang . Her var dilemmaet : bolle henne eller nærmere 5000kr i taxi. Det endte med at jeg ba henne ta av lyset og fikk det overstått. Selv i dag , nærmere ett år senere , kan jeg tenke på henne og bli fysisk uvel og få slike frysninger 😅

Sååå, noen andre som har noe bra ? 

Da hadde jeg heller bare tatt en annen buss hjem eller tog hva som helst eller begynt å gå hvis ikke det var for kaldt og jeg hadde klær til å gå ute uten å fryse, parallelt med at jeg hadde prøvd å få tak i pirat taxi underveis. 45 min med buss er inkludert tidsberegning til å stoppe flere plasser så dvs at tiden med bil kan halveres. Så du hadde kanskje brukt tre timer på å gå. Kunne jo gått ett stykke også bestilt drosje når du ikke orka mer.

Tviler på at det koster 5 laken for å kjøre drosje ca 25-30 min. Jeg betalte 500 kroner for drosje en gang på en tur som tok 40min

Anonymkode: 319c3...a3c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tviler på at det koster 5 laken for å kjøre drosje ca 25-30 min. Jeg betalte 500 kroner for drosje en gang på en tur som tok 40min

Koster ca 6-700/mil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
manngjest skrev (På 8.4.2024 den 20.43):

Jeg mener selvfølgelig frivillig sex….bare så vi ikke avsporer i en mørk retning 😉

Ill start . Jeg var ute med noen venner samtidig som jeg småchattet litt med en dame jeg hadde møtt på Tinder noen uker tidligere. Hun satt hjemme i sofa med vin og jeg var ute og var på god bris. Vi ble enige om at jeg skulle komme ut til henne . Klokken var ca 01 på dette tidspunktet. Hun bodde et stykke unna . Ca 45 min med nattbuss og dette var i motsatt retning av mitt hjem med utgangspunkt i sentrum . Mao: jo nærmere henne , jo lenger vekk fra meg . Når jeg gikk av nattbussen så jeg henne for første gang i virkeligheten ….tenk Hobbitene fra Ringenes Herre x10 , og da mener jeg ikke høyden. Hun så så annerledes ut enn på bildene at jeg ble helt paff. Jeg fulgte med henne hjem i en litt sann utav-kroppen tilstand . Når vi kom hjem til henne ville hun bolle med en gang . Her var dilemmaet : bolle henne eller nærmere 5000kr i taxi. Det endte med at jeg ba henne ta av lyset og fikk det overstått. Selv i dag , nærmere ett år senere , kan jeg tenke på henne og bli fysisk uvel og få slike frysninger 😅

Sååå, noen andre som har noe bra ? 

Og en ting til jeg glemte å skrive. Dere gutter har åsså lov til å si nei og sette dere i respekt. Det er lov til å ombestemme seg. Selv om jeg forstår at det kan føles frekt og vanskelig å si rett ut at "jeg vil ikke ha sex med deg fordi jeg synes du er frastøtende ". Men det er lov å for eksempel bare finne på en unnskyldning.

Si for eksempel at du har fått prolaps i ryggen eller har så vondt i magen og hodepine at du har mulig fått influensa og ikke ville smitte henne og dessuten derfor ikke orker noe eller hva som helst. 

Om hun da ikke respekterer det så er det sexpress faktisk og det kan man anmelde 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Verste ONS var han som prøvde å fiste meg mens han tok meg i doggy, helt uten forvarsel. Gjorde sykt vondt og jeg blødde og hadde smerter i flere dager etterpå. 

Anonymkode: 08755...f6b

• Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 19.14):

Han brølte som en løve da han kom! Vekket hele kollektivet og garantert naboer i et par kilometers radius! Merkeligste jeg har opplevd! 

Anonymkode: a6162...a88

Beklager det altså 

Anonymkode: 09e0f...f99

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 21.43):

Jeg dro ut på byen med en tidligere barndomskjæreste. Hun skulle overnatte hos meg og vi fant ut at vi like så greit kunne kose oss litt.

Dagen etter på kvelden angret hun seg, sendte melding og sa hun egentlig hadde noe på gang med en annen og sa fra til meg at hun kom til å skylde på at hun ble voldtatt.

Jeg har holdt meg unna henne siden, men hun har vært veldig på familien min om at de må hilse til meg.

Anonymkode: c5d83...7a6

Da hadde jeg tatt vare på den meldingen som bevis tilfelle du får beskyldninger om det senere og det blir sak ut av det..

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Fighter83 skrev (På 10.4.2024 den 2.06):

Fyren bæsja/diaré på meg under sex og prøvde å få meg til å tro det var jeg som hadde gjort det🤮 Ble dusjing og rett hjem til mer dusjing for å si det sånn. Har ledd sinnsykt godt av drittopplevelsen etterpå for å si det sånn 🤣 Aldri opplevd maken til drittsex ihvertfall 🤣

Var det uhell eller med vilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Adrenalina1 skrev (På 10.4.2024 den 13.57):

Så mange grunner til å holde seg unna ons. Hvorfor vil folk seg så vondt?

Det kan være godt også, du burde prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (12 minutter siden):

Var det uhell eller med vilje

Hadde en følelse om at det var med vilje. Jeg følte i grunn ikke for å snakke med han så mye om det altså 😅 Jeg kjente tydelig i ettertid at jeg ikke ville treffe på han igjen itilfelle det kunne være en slik kar som gjorde slikt med vilje 🤣 OMG liksom😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...