Gå til innhold

Hvorfor har du gitt opp kjærligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er ikke jeg brukeren du siterer, men her er mine tanker, siden jeg er helt enig med brukeren du siterer - det du sier er tull. Du er et menneske. Derfor har du noe å tilby. Det har alle. Hvert eneste menneske på planeten har noe å tilby andre, også som romantisk/seksuell partner. Det du nevner om utseende og interesser er overfladiske ting som ikke teller.
 

Du skriver derimot at du har en kul og spennende jobb, og det finnes mange, mange menn som vil fatte interesse for deg bare av den grunn. Det du skriver om jobben din, samt måten du ordlegger deg på, tyder på gode kognitive evner, noe som for rett mann er veldig attraktivt! Ja, på en app og ute på byen er nok utseende viktig, men hva med å bruke interessefeltet ditt, som tydeligvis har gitt deg en interessant jobb, for å også treffe folk? Hvis du klarer å hente selvtillit på bakgrunn av det du har oppnådd, kombinert med en tro på at også gjennomsnittlige mennesker fortjener kjærlighet, så vil du treffe noen! All verdens forskjellig type mennesker finner partner - det eneste de som ikke lykkes har til felles er at de murer seg inne og gir opp! 

Anonymkode: c1dd3...767

Gjennom interessene mine treffer jeg bare kvinner og homofile menn, så det er nytteløst. Da kan du sikkert også gjette deg til at det ikke er noe som har høy status blant menn, eller som på noen måte imponerer dem.

Anonymkode: 0c092...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke akkurat gitt opp, men jeg vet jeg trenger en intelligent og aktiv mann for å kunne trives og bli utfordret i et forhold og de gir meg som regel ikke en sjanse fordi jeg er ufør..

De som vil ha meg er typisk menn uten utdannelse, som har dårlig helse eller er lat og de har jeg ingenting til felles med..

Anonymkode: d56c8...1ed

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner jeg lurer litt på hva i mitt innlegg som får deg til å tro at jeg har noe å tilby menn. For du kjenner meg ikke, så du må jo ta utgangspunkt i det jeg skriver, og jeg skriver jo ikke noe positivt om meg selv.

Anonymkode: 0c092...802

Kanskje fordi jeg har truffet damer som har nedvurdert seg selv som er skikkelig flotte. 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Per dags dato henger jeg mest med kvinner og har bare kvinnelige kolleger, og derfor er det tinder som blir hovedkommuniksjon med motsatt kjønn. Og her bare stagnerer det fordi jeg tør ikke sveipe på de jeg syns er kjekke fordi jeg som er 33 med et barn 50/50 ikke «har lov» til å forvente en bra mann. Men vil jo heller ikke treffe noen jeg ikke finner tiltrekkende så blir til ingenting da. Er heldig med utseende og tiltrekker meg en del menn utenfor tinder også, men har denne følelsen at det uansett er for sent og at jeg bør begynne å tenke på donorsperm så gutten ikke har flyttet ut før søsken 😅

Har et håp, men samtidig ikke. Klarer meg fint alene også og som introvert stortrives jeg i eget selskap :) 

Anonymkode: 349da...f68

Nesten som jeg skulle skrevet det selv😅 føler på mye av det samme som deg. Jeg sier meg fornøyd med ett barn. Tenker at kjærligheten kommer seinere i livet, så ender jeg sikkert opp med en skilt mann med voksne barn. Går bra det også. Er trist men ofte en realitet, de mennene jeg vil ha er ofte utenfor rekkevidde nå som jeg har barn fra før. 

Anonymkode: 9e1bf...319

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi jeg er for sjenert til å gutse, har ingen selvtillit igjen etter forrige brudd, og kan ikke tenke meg å "date rundt" for å finne en som kan være noe for meg. 

Jeg føler ikke jeg har noe av verdi å komme med i et forhold, og tror enn partner temmelig fort hadde blitt insane lei av en som ikke hadde selvtillit og derfor har vanskelig med å åpne opp og gjøre meg sårbar. 

Enklere (Men trist) å bare leve livet alene.

Anonymkode: ff378...d11

Ikke foranker deg for mye i en identitet av å ha dårlig selvtilitt. Å ha tro på at hjernen kan endre seg og at du kan ha en annen mentalitet i fremtiden kan sørge for at du ikke lever alene. Ikke vær redd hvor humpete livet er, og ikke ta alle sorger på forskudd. Prøver ikke å bagatelisere vonde hendelser, men vi kan faktisk tåle å gå gjennom dem om de i det hele tatt kommer. Du kan komme over dette og reise deg igjen. 

Har tro på deg 😊

Anonymkode: 228fb...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjennom interessene mine treffer jeg bare kvinner og homofile menn, så det er nytteløst. Da kan du sikkert også gjette deg til at det ikke er noe som har høy status blant menn, eller som på noen måte imponerer dem.

Anonymkode: 0c092...802

Men det at du har engasjement og interesser er i seg selv attraktivt! Det er bare så trist at folk undervurderer seg selv på denne måten! 😞

Anonymkode: c1dd3...767

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg har passert 40, og ikke møtt noen som vil ha meg. Når det ikke var skjedd til nå, er det bare å innse at det aldri kommer til å skje.

Jeg har ikke noe å tilby en mann, så forstår hvorfor de velger meg bort. Jeg er ikke pen, på stort sett alt annet er jeg i beste fall gjennomsnittlig. Det eneste som kanskje skiller meg litt ut, er at jeg har en litt spesiell og ganske kul jobb, men menn elsker jo å legge ut om at de ikke bryr seg om hva kvinner jobber med, så da er ikke det noe som gjør meg interessant og aktuell som partner heller.

Jeg er ingen typisk omsorgsfull kosemose-dame, som elsker å stelle for folk rundt meg. Og jeg er ikke en sånn hyper dame som elsker friluftsliv og ekstremsport,. Dessverre virker det som sånn omtrent 350 % av norske menn vil ha en kvinne som passer i en av disse båsene. Og da er liksom løpet kjørt. 

Trist, men sant.

Anonymkode: 0c092...802

Da er det jo mistenkelig at jeg som er rolig og gal har hatt kjæreste. Til deg og andre i samme situsjon, ikke bry dere for mye om hva dere tror noen vil ha i forkant. Alle menn er ikke like, slik kvinner ikke er. Det er det håp i 😊

Anonymkode: 228fb...427

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det eneste som kanskje skiller meg litt ut, er at jeg har en litt spesiell og ganske kul jobb, men menn elsker jo å legge ut om at de ikke bryr seg om hva kvinner jobber med, så da er ikke det noe som gjør meg interessant og aktuell som partner

Er ikke så sikker på det.?.Det er en grunn til at du har jobben du har..

Jeg bryr meg katta i hva du jobber med men hjernen din er minst like interressant som kroppen.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har det bedre uten denne ‘kjærligheten’. Har gjennom mine 45 år enda ikke hatt det bedre i ett forhold enn ikke. Jeg har dermed tatt avgjørelsen om å ta meg helt ut av markedet. Og for en lettelse! Siden jeg også har blitt feit med årene, er jeg også usynlig for menn. Det er faktisk en trolig deilig følelse! 

Anonymkode: d1bf0...e3c

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et langt forhold og fått barn, så har ikke behov for familieliv. Jeg er heller ikke så naiv som mange er når det kommer til parforhold. Det er blodslit å få det til å funke med en annen. Det er ikke noe interessant for meg heretter. Jeg elsker livet alene. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Per dags dato henger jeg mest med kvinner og har bare kvinnelige kolleger, og derfor er det tinder som blir hovedkommuniksjon med motsatt kjønn. Og her bare stagnerer det fordi jeg tør ikke sveipe på de jeg syns er kjekke fordi jeg som er 33 med et barn 50/50 ikke «har lov» til å forvente en bra mann. Men vil jo heller ikke treffe noen jeg ikke finner tiltrekkende så blir til ingenting da. Er heldig med utseende og tiltrekker meg en del menn utenfor tinder også, men har denne følelsen at det uansett er for sent og at jeg bør begynne å tenke på donorsperm så gutten ikke har flyttet ut før søsken 😅

Har et håp, men samtidig ikke. Klarer meg fint alene også og som introvert stortrives jeg i eget selskap :) 

Anonymkode: 349da...f68

Du har da vel lov til å ønske deg en fin mann, disse som sier annet kommer ikke til å dukke opp på døra å stoppe deg 😄 

Om du allerede tiltrekker deg menn, hva er da problemet? Kast tankene til side og nyt livet. Men om du vil gå donorsperm veien, kjør på. Det er opp til deg 😊 Jeg har ingen menn som prøver seg og er ikke på tinder, og stresser ikke i det hele tatt. Det er en verden av menn der ute. Det ordner seg. 

Anonymkode: 228fb...427

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har litt lavt selvbilde pga barndommen min, og det har gjort at jeg ikke får til å åpne skikkelig opp og gi og ta imot kjærlighet. Jeg har alltid vært attraktiv på de fleste områder i livet, så har hatt mange kjærester oppgjennom årene, men det har ikke gått bra.

Tror det ville krevd en helt unik mann for å hjelpe meg ut av det, og han dukket dessverre ikke opp. Da er det bedre for meg å være alene, fordi da merker jeg ikke noe til det lave selvbildet mitt. Det er bare når det kommer til kjærlighet og nærhet med menn at jeg kommer til kort. Klarer ikke tro på at noen virkelig kan elske meg, så jeg trekker meg inn i meg selv ved minste tvil.

Alene har jeg det helt greit, selv om det er trist og ensomt til tider, som en annen nevner over her.

Anonymkode: 9d61e...65c

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange loners, som liker å være alene. Jeg liker ikke å være alene, så derfor har jeg ikke gitt opp kjærligheten, selv om jeg ikke aner om jeg har noen mulighet til å finne det lenger siden jeg er godt voksen og har mange dårlige erfaringer. Men orker ikke å tenke at jeg aldri skal finne noen heller, det er for deprimerende tanke.

Anonymkode: 91a14...0f7

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, TomSawyer said:

Er ikke så sikker på det.?.Det er en grunn til at du har jobben du har..

Jeg bryr meg katta i hva du jobber med men hjernen din er minst like interressant som kroppen.

Takk gud for en mann som også tenker dette! 💪🏻

Anonymkode: c1dd3...767

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nesten som jeg skulle skrevet det selv😅 føler på mye av det samme som deg. Jeg sier meg fornøyd med ett barn. Tenker at kjærligheten kommer seinere i livet, så ender jeg sikkert opp med en skilt mann med voksne barn. Går bra det også. Er trist men ofte en realitet, de mennene jeg vil ha er ofte utenfor rekkevidde nå som jeg har barn fra før. 

Anonymkode: 9e1bf...319

Tror du at du får mer sjans på de kjekkeste og mest populære mennene når du blir eldre da?

Anonymkode: 1ed88...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror du at du får mer sjans på de kjekkeste og mest populære mennene når du blir eldre da?

Anonymkode: 1ed88...53b

Ha ha hvor skrev jeg at jeg vil ha de kjekkeste og mest populære mennene? Det kan jeg ikke si st jeg har skrevet. Jeg har ALDRI gått etter menn som er kjekkest. Men derimot etter menn med gode verdier og som har stell på livet. 😂

Anonymkode: 9e1bf...319

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk gud for en mann som også tenker dette! 💪🏻

Anonymkode: c1dd3...767

Tror ikke det er så uvanlig egentlig.?. Sex uten følelser og samhørighet er bare svette og klasking... Sex der du ser henne dypt inn i øynene og det kjennes som du knuller hjernen hennes er guddommelig ..

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sammensatt.

en kombinasjon av dårlige erfaringer med menn. dårlig helse, medisiner som gir meg lite sexlyst. som også har gitt meg fedme. alder. ufør.det ikke ting som menn ønsker seg uansett. så gir meg heller ikke lyst å gjøre en innsats. jeg liker ikke sjekke apper, og jeg går ikke på byen. så har lite eller ingen arena å møte en mann heller.

trives også godt alene og så lenge jeg har familien så klarer jeg meg. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merlin skrev (2 timer siden):

Kanskje fordi jeg har truffet damer som har nedvurdert seg selv som er skikkelig flotte. 

Men du kjenner jo ikke meg, så du vet jo ikke om jeg snakker fakta eller undervurderer meg selv. Du bare tror.

Anonymkode: 0c092...802

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, TomSawyer said:

Tror ikke det er så uvanlig egentlig.?. Sex uten følelser og samhørighet er bare svette og klasking... Sex der du ser henne dypt inn i øynene og det kjennes som du knuller hjernen hennes er guddommelig ..

Er du heeeelt sikker på at du ikke er mannen jeg dater? 😜🙈😂😂😂

Anonymkode: c1dd3...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...