Gå til innhold

Vil du egentlig ha et forhold, eller er du hekta på digital oppmerksomhet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ah, da misforstod jeg litt. 

Vi chattet mye gjennom hele relasjonen og holder også kontakt når vi ikke er sammen fysisk nå. Vi både snapper hverandre og skriver meldinger, og ringes også når vi har anledning mens begge er på jobb, selv om vi også bor sammen og sees hver dag.

Anonymkode: b8542...291

Høres ut som at dere har funnet en match når det kommer til bruk av digital kommunikasjon og sosialisering via digitale plattformer. Gratulerer :) 

Anonymkode: 840af...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle trenger mer kontakt i begynnelsen for å bli bedre kjent. Det er vesentlig for å finne ut om man passer sammen som kjærester eller ikke. Erfaringen min er at de som har denne delen via chatting og ikke via møter ikke ender opp som kjærester. De utvikler en digital kjæresterelasjon med enkelte treff i ny og ne over lang tid før det til slutt ikke går lenger for en eller begge. 

Jeg mener ikke meldinger som " jeg tenker på deg" eller "god morgen" men når man har digitale samtaler via chat,  kontra å snakke sammen på telefon eller møtes i virkeligheten. 

 

Anonymkode: 840af...d9d

Joda jeg har havnet i digital kjæreste fella en gang jeg også, det er helt uinteressant. Virkeligheten er tross alt mye bedre enn den digitale verdenen.

Den digitale verdenen er jo bare ett supplement til forholdet, ikke istedenfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...